juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meis,

Hopelijk ontspan je van het zwemmen vrijdag en val je als een blok in slaap om zo uitgerust op te staan.

Yep hier ook al een drukke kletskous. Hahaha zou wat zijn 2 dames in huis die de oren eraf kletsen, gerum je mannetje haha.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha Laura die filmpjes zijn erg leuk!! Schattige lach heeft Collin!!! Jason houdt ook erg van balonnen hihih

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @SR: En van wie heeft jouw dochter dat vele kletsen, ook van haar mama? ;)
    Ja arme papa, zou ie daarom gevlucht zijn vanavond? ;) Hij is bij mijn ouders naar de nieuwe camper kijken en ik zit thuis...

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja zo moeder zo dochter hier hihi. Ow leuk een nieuwe camper, jij kan er een andere keer naar kijken toch of heb je die al gezien?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Haha leuk al dat kletsen! Jason doet het ook wel, maar nog niet echt gerichte woorden behalve mama. Nu is het echt elke keer als hij dat zegt mij aan kijken en armpjes omhoog:D

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Aal, hier ook niet gerichte woorden hoor. Maar meer gezichtsuitdrukkingen en dat gebrabbel erbij en die handjes etc. Behalve mama en papa zegt ze nog niks duidelijk.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lau super zeg die filmpjes.

@sr, ik leg bram ook gewoon op bed als ie moe is, ook als het bijna etenstijd is...

woont er iemand in de buurt van gorinchem?

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mac, jij ook al gwn op bed leggen dus.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @SR leuk toch dat brabbelen vindt het altijd wel gezellig!
    Ik leg Jason ook gewoon op bed ook al moet hij bijna laatste fles en dan slapen.:)

@maaike ik weet niet eens waar het ligt whaha

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja leg bram altijd op bed als hij moe is, geen vaste tijden...
    ga hem niet naar bed brengen als hij niet moe is en ga hem niet wakker houden als hij wel moe is. Bram geeft dat zelf ook erg goed aan.
    ook al is het vlak voor etenstijd, als hij echt honger heeft gaat hij ook echt niet slapen...

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou dan hou ik dat voortaan aan, op bed al is het nog geen tijd! Ja vind dat brabbelen ook harstikke gezellig.

Weet ook niet waar het ligt Maaike haha.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Maaike zo is het hier ook wel. Ik weet wel dat als Jason bijv een keer vroeg wakker is dat hij dan ook eerder op bed gaat, maar als het normale tijd is dan merk ik wel of hij moe is. Hij gaat wel altijd nog s ochtends en s middags.

13. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    zoooo weer terug... altijd even lekker..

wat een geweldig filmpje van collin lau! hahahaah dat geschater super lief..

sr, hmmm balen, tv zonder geluid is toch minder leuk! geen universele ab in huis?

mama, hahahahaha tja...ben bang dat ze toch gewoon op mama gaat lijken, ach... wel leuk toch! is ook niet leuk als er niemand meekletst met je..:)

aal, hoe gaat het met het klussen? schiet het al lekker op?

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    en ik leg sasha ook altijd op bed als ze moe is, maar mijn meisje heeft zo'n vast biologische klok dat het eigenlijk altijd stipt om dezelfde tijd is...:) dus van alles een beetje eigenlijk..

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het is hier een half uurtje vandaan, mac

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou, rare film... de gelukkige huisvrouw van Heleen van Rooien. Gaat over een vrouw, die na de bevalling een postnatale depressie krijgt...

en die bevalling AUW

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    is autobiografisch toch?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Bloempje ben je nou ook weer wat beter en beetje bijgekomen van het zhgedoe??
    Klussen gaat goed, vandaag alles afgemaakt met schuren, dus morgen schoonmaken, gaat mijn mams doen en dan verven:D.
    Ik heb al hele ideeen hoe het moet worden hahaha.
    Behalve Jasons kamer, we hebben alleen nog de vloerbedekking voor hem

Marloes het lijkt mij ook een rare film als je die voorstukjes ziet. Was ze helemaal uitgescheurd??

19. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ja hoor! hier gaat alles weer goed gelukkig! meisje is weer helemaal de oude en met mij gaat het nu ook weer! dus op naar de zomer! ben helemaal klaar met al die bacillen en ziektekiemen!

ah verven! dat is het leuke gedeelte! dan zie je dat snel resultaat! altijd leuk!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja... en dus erg heftig

Deel Deze Pagina