juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha...ze begon met 3cm ontsluiting, toen na een hele nacht puffen en een zeur van een vent, die op de bank ging slapen, 4 cm...
    ziekenhuis, wee opwekkers, 2 keer geknipt, vacuumpomp... en uiteindelijk met de tang... en toen was Junior geboren :D

sorry Stephanie :p

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bloempje oh gelukkig maar!! Ik ben nu ook verkouden en Jason ook maar hopelijk is het gauw weer over. Het lekkere weer komt er aan geloof ik:D
    Ja verven is leuk! En idd dan zie je ook het verschil. De woonkamer en onze slaapkamer zijn de kozijnen en woonkamer dan plafond gewit en je ziet het gelijk.Eerst was het in de woonkamer zalmroze en slaapkamer donkerpaars....

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Sue, nee geen ub in huis maar de tv is inmiddels gemaakt en mannetje is thuis.

Dames, trusten!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oooh nee wat vreselijk en al helemaal als het autobiografisch is...brrrr moet er neit aan denken...:)

5. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    brrrrr... bah... en dat op bioscoopscherm..;) hahahahaaha lekker beeld..

ehhh lekkere kleuren! dat knapt dan zeker op! heerlijk!

fijn dat de tv weer gemaakt is sr!

he grappig, zag net dat een vriendin van vroeger op mn hyves bevallen is van een meisje en ze heeft dr sue genoemd! hihihi toch grappig.. ken helemaal geen andere sue! edit: haahahahahaha op mn hyves bevallen:$... wordt toch wel smerig dan... maar jullie snappen het neem ik aan;)

6. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik ga lekker tukken! trusten allemaal!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah bloempje tis maar goed dat je naar bed gaat:D Leuk dat het kindje Sue heet!!!

Ja erg he die kleuren wat hadden ook zo iets van:$

We weten nu wat we ongeveer met Jasons kamer willen doen...We hebben leuke stickers gezien van een zee wereld..Past wel helemaal niet bij W&P maarja dit is ook wel erg leuk en willen ook niet zn hele kamer er mee doen.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @de gelukkig huisvrouw. Dat boek heb ik een hele tijd geleden gelezen. typisch Heleen van Rooyen. Een beetje over dramatisch naar mijn mening.

@sue heb je toch indruk gemaakt! En leuk die vrouwen die op jouw hyves bevallen :p

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Mama: Danian kletst ook veel zo gezellig
    @ Laura: Leuke filmpjes van Collin
    @ Bloempje: Gelukkig zijn jullie weer beter.
    Leuk zeg dat iemand die je kind haar kindje ook Sue genoemd heeft.
    @ Aaliyah: Mooi dat klussen zo goed gaat verven is wel leuk.
    @ Marloes: Ik had ook voor stukjes gezien van die film lijkt me wel heftig.
    Hier goed geslapen.
    Danian is alleen om 3.40 uur ff wakker geweest ben er ook meteen heen gegaan, omdat hij gisteravond niet lekker was, maar speen gegeven en weer in slaap gevallen.
    Heb hem om 7.30 uur maar wakker gemaakt, want anders komt het met de voedingen niet uit.
    Hij lijkt nu weer fit hij ligt nu te spelen in de box.
    Vanmiddag weer lekker op de fiets naar de stad:)

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

#2690 McGyver, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2010
    kwam dit tegen:

Dames,

Even een tip voor degene die nog iets nodig hebben voor de baby-uitzet.

Van 21 t/m 25 April zijn de Mamma Mazzel Dagen bij Prénatal.

Je krijgt 20% korting op het gehele assortiment (uitzondering van boeken en cadeaukaarten) Daarnaast zijn er dagaanbiedingen waarbij je méér korting krijgt. Ook vinden er in de winkels diverse activiteiten plaats.

Warenhuizen hebben alles op voorraad bijvoorbeeld de kinderwagens of autostoelen

Stadswinkels hebben niet alles op voorraad en een zeer beperkt assortiment. Wél kunnen ze alles bestellen. Bijvoorbeeld vooraf en dan afrekenen en meenemen tijdens de MM dagen. Of tijdens de Mamma Mazzeldagen bestellen en direct betalen.

Voor vragen, ik kan je gerust helpen. Werk er namelijk zelf.

Succes en veel plezier

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    goedemorgen allemaal! ik werk vandaag een dagje thuis want gisteren weer enthousiast aan het werk gegaan, en dat kon mijn oor blijkbaar toch nog niet aan, auw auw!

Sue fijn dat het weer de goede kant op gaat met jullie!

Marloes: lijkt mij ook een vreemde film. Was het verder wel gezellig geweest?

mama87: ja dat krijg je ervan als je zoveel kletst he, dan gaat je kind het nadoen. Hier mama, papa, poe (poes), haaaaaaar! (=hebben), en sinds een paar dagen eet! (ik denk dat dat eten is, maar ham ham is ook eet, dus ik weet het niet precies). Hij zegt ook de hele tijd gu! gu! gu! en dat gaat ie lachen, maar wat dat nou is, geen flauw idee. Hij ligt trouwens wel helemaal in een deuk als ik het na zeg, haha!

en nog even een vraagje: zijn jullie kinderen (of is dat toch aangeboren bij jongens) ook zo gek van alles met wieltjes? Maxime wringt zich in allerlei bochten om wieltjes te zien van auto's, winkelwagentjes, kinderwagens etc.

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

dan weten jullie dat

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    thanks Mac! Wist helemaal niet dat je daar werkte, heb ik even gemist. Hoe lang al?

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

@snieke nee dat herken ik niet,
    fijn een dagje thuis werken.
    rust voor je oor.

dan nog een leuk vraagje aan de jongens mamas..
    zitten jullie zoons ook wel is aan hun kleine dingentje te friemelen als je ze verschoond?
    Bram moet er ook van lachen..... ik dacht begint dat nu al haha

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee werk er niet, kwam dit bericht ergens tegen

16. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    thx mac!! moet nog een autostoeltje dus ga even kijken! super!

hahahah die brammetje... met zn gefriemel... is er vroeg bij!

zooo hier huisje lekker schoon, straks lekker op de fiets met sasha en mn mams naar de markt, gezellig!

lekker rustig aan snieke, en wieltjes..hmmm niet specifiek.. wel alles wat draait, maar weet niet of ze doorheeft dat winkelwagentjes etc dat doen.. merk het nog niet zo! snel aan het technisch lego dan maar! :D

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden, hier was ik ook weer even. Ik zit de laatste dagen een beetje met mezelf in de knoop dus ik had niet echt zin om te reageren.

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

hey meis,

hoe komt t dat je weer meer in de knoop zit met jezelf? ging toch iets beter laatst?
    is het dan niet fijn om juist hier van je af te schrijven zonder op de rest te reageren!?

dikke knuf

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

heerlijk samen naar de markt....

hier om 9.30 wakker, en kleine man ligt net weer op bed.
    om 15 uur mag ik weer werken...

20. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Mac, het ging ook iets beter. Maar ik heb afgelopen week weer een gesprek gehad met de psych waar ik over moet nadenken. En ik weet nooit zo goed hoe ik iets moet opschrijven en ik wil niet alleen maar ego zijn.

Deel Deze Pagina