juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

oja dat had je al wel eerder gezegd ja dat je na de gesprekken weer een soort van dipje hebt.
    zo te horen zware gesprekken, maar heb je wel het idee dat je de goede kant op gaat?

geeft niks meis als je ego bent.... mag zeker ook!!!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

kga me zo maar is douchen en aankleden...
    en van t mooie weer genieten.....
    pfff tis al half 12, dat krijg je als je lang uitslaapt..

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    goede middag..

ff snel (ben ziek...onwijze koppijn gevoel dat mijn hoofd ontploft, koorts en hoesten :()

@jongens vraagjes: Auto's nou ja alles met wielen eigenlijk hier ook geweldig! poppen (nog) niet interessant
    piemeltje: Alleen interessant in t badje.. dan klotst het lekker en gaat ie eraan zitten maar ook niet altijd!

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

beterschap!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Snieke...ik herken dat wel...en ik dacht Laura ook...Collin heeft ook liever een auto...en FInn ook...hij wordt woest als zn auto omvalt en niet meer kan rijden!

@Anouk...kus voor jou meid!

@Sue...heb jou helemaal niet meer terug ge-pbt (erg raar...hoe schrijf je dat...)
    Hoe is het meid?! Zelf ook al weer opgeknapt nu?

Ga bij mn moeder eten vandaag dames...en even spullen bij mn opa en oma ophalen voor de Koninginnendag!

Finn werd trouwens weer om 10.30 wakker...hij sliep om 20.00...maar is wel 1 keer wakker geweest vannacht...nog vroeger op bed leggen????

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Laura, beterschap meid!

@ Sarah, eet smakelijk bij je moeder. En wow wat slaapt Finn lang zeg. Ik was al blij dat Lucas vandaag om 7 uur pas wakker begon te worden.

Wij zijn net even op de fiets naar de stad geweest met z'n drieën. Het loon van mijn man was binnen, dus even weer voeding en luiers gekocht.

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    lau, beterschap! heerst enorm volgens mij!

@saar, hier gaat het weer helemaal goed hoor! ik voel me weer kiplekker! en sasha ook, dus top!! heerlijk genieten van het zonnetje! heerlijk als er voor je gekookt wordt he? gezellig! eet smakelijk straks bij je mams! wat een slaapkop he die finn! ik leg sasha standaard op bed om 19.00 uur (ze is dan ook moe) en dan slaapt ze tot de volgende dag 7.15 meestal.

@guus, knuf meid, lijkt me erg zwaar voor je. En als je ego wilt schrijven, gewoon lekker doen! als je het je helpt waarom niet! Het is hier ook voor jou hoor!

werkze mac!! en lekker toch uitslapen..:D moet kunnen toch soms!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    *even snel een zwaai*

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    #2709 bloempje29, 14 apr 2010
    Laatst bewerkt: 14 apr 2010

*zwaait terug!!* en gefeliciteerd met je mannetje! Have fun!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden! Het is hier rustig!

Guusje als je wilt kan je heus van je afschrijven hoor! Ik vind je juist helemaal niet ego, je reageert juist altijd op iedereen!

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Lucas heeft vandaag voor het eerst in 10 maand z'n flessen niet gedronken. Van alledrie de flessen heeft hij 100cc over en wilde absoluut niet meer drinken. Voor de rest wilde hij alles wel hebben, dus ik denk dat het tijd wordt om er een fles af te halen.

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Bloempje: Keek net even op je hyves, getsie al dat bloed en vruchtwater :D

@Sam: Leuk, een zeekamer!

@Snieke: Hier een meisje dat gek is van auto’s, motors etc. Maarja mijn ouders hebben een autobedrijf, broertje is monteur, niet zo gek ;).

@Guusje: Hoop dat je vandaag lekker van het zonnetje hebt kunnen genieten en je weer wat beter voelt :)

@Sarah: Finn heeft dalijk een nacht van 16.00u tot 08.00u gok ik ;)

@Lau: Beterschap!

@Guusje: Weet je al welke fles je gaat laten vallen?

13. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Toen ik vandaag thuis kwam stond er een moederfiets met zitje voor de deur. Gelijk getest en Zoë vindt het prachtig!

Ben helemaal blij! :D

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    koel!!!! leuk he fietsen? sasha zit ook helemaal heen en weer te wiegen en te giechelen, zo schattig!

heb je nog een foto gemaakt? even showen natuurlijk!

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @guusje meid als je je rot voelt gewoon even lekker van je afschrijven hier!! Wow laatste fles eraf!

@sarah goed bezig zeg lekker spulletjes verkopen enzo!! Succes ermee!

@mandy wat lieefff!! We willen natuurlijk wel foto's zien he;)

@jolan *zwaait terug* hoe was je verrassing voor Niek??

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wij hebben een rustige dag gehad. Moest naar therapie, mn moeder had even opgepast dus kon Sven ook mee. En s middags naar de bedrijfsarts, was eigenlijk ook niet zo boeiend en daarna ff naar Kwantum om behang te halen. Had die doos niet goed opgelet dus nu hebben wij €50,- bespaard:D. Ze had 5 rollen van 9.99 niet aangeslagen ipv daarvan had ze 5x 0.10cent voor een tasje gedaan hahhaa.
    Moet morgen 2 uurtjes werken en zie er erg tegenop. Zal allemaal wel mee vallen, maar het eerste begin is toch wel eng vind ik altijd.

Jason gaat ineens snel vooruit. Hij probeerde gisteren ineens te gaan staan in de box en vandaag ging hij ineens vanuit zit naar lig! We zijn dus erg trots op hem. Hij had vandaag ook een bloedneusje doordat hij wilde gaan staan.
    Vrijdag hebben we de EEG, erg spannend dus ook en we wachten nog steeds op de uitslagen van mijn vaders onderzoeken.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Heb nog geen foto, zal ik van de week speciaal voor jullie maken! ;)

@Sam: Mooi meevallertje met dat behang! Ja wilde toevallig net vragen of je al wat wist over je vader, dacht dat je die uitslagen al eerder zou krijgen? Bloedneusje, had hij zich gestoten? Ja als ze eenmaal beginnen met zitten en staan gaat het hard!!
    Succes vrijdag, hopelijk komt er niks uit!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy wat lief dat je dat nog weet. Ja was eigenlijk vorige week vrijdag maar hij is nog steeds niet gebeld...heel raar!
    Ja kwam omdat hij met zn hoofdje heen en weer bewoog en toen was het knal! Maarja hoort er idd bij...

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Wat gek, heeft hij zelf al een keer gebeld?
    Ja hoort er idd bij maar toch rot. Vind deze periode echt vermoeiend, ben de hele dag aan het vangen om botbreuken, hechtingen etc. te voorkomen..

;)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mandy nee heeft niet gebeld mijn vader is zo nuchter die heeft zo iets van joh, da kom wel he...;)
    Hihi is het zo erg:p Jason doet nog niet echt veel gekke dingen dus nog redelijk rustig hier. En hij staat of loopt ook nog helemaal niet, dus dat scheelt denk ik heel veel.

Deel Deze Pagina