@Sam: Wel fijn als je zo nuchter kunt denken, ik had gelijk aan de telefoon gehangen haha. Dat is het probleem hier, Zoë loopt ook nog niet maar denkt soms dat ze het wel kan....
Hoi allemaal, even een snelle zwaai. Mijn schoonouders zijn net weg en zondag komen mijn moeder en zusje al. Leuk, maar erg druk!Geen tijd voor zp dus . Heb daarom deze keer ook niet bijgelezen, sorry, dus verder geen reacties. Zie alleen hierboven staan dat Zoë nog niet loopt maar wel soms denkt dat ze het kan... Dat heeft Lars ook! Hij kan wel langs de bank, tafel en zo lopen en kleine stukjes oversteken, maar soms is hij veel te overmoedig. Vind dit echt de vermoeiendste periode tot nu toe (maar wel erg leuk).
sam wat knap van jason!!! *applaus* emme lars is ook een snelle jongen... volgens mij is de fase dat ze echt lopen ook mega vermoeiend straks... Guusje misschien nog een dagje aankijken en dan een fles weg laten, emma drinkt ook wel een dagje iets minder. O en wat hier goed helpt is de fles in de box zelf aan haar geven... Ze wil niet meer op mamas schoot een flesje drinken O en vergeet je de vitamine D niet als je er een flesje afhaalt Wij gaan straks naar het ziekenhuis voor de uitslag van de onderzoeken van Reno. Ben benieuwd. Reno gaat maandag zowieso weer werken want thuis zitten is niks voor hem. Hij heeft maandag trouwens een sollicitatie. Ik vind het wel spannend en hoop het voor hem natuurlijk wel, maar als hij het wordt moet ik een gastouder gaan zoeken... en dan is ons hele oppassysteem door de war
Goedemorgen, Ff ego misschien dat ik later nog bij lees. Heb sinds gisteren hele erge hoofdpijn Trekt helemaal naar mijn nek. Hoesten en bukken doet ontzettend pijn. Al paracetamol en ibuprofen geslikt, maar helpt niet, dus ga zo naar de dokter.
goeie morgen meiden! @sam, lekker zeg goedkoop behang! @tamtam, auw! beterschap! @debby, succes vandaag! spannend voor reno! @guusje zou t nog even aankijken, cb gaf mij t advies dat 2 flessen te weinig is.. ivm bloedarmoede meoten ze eigenlijk 500 cc flesvoeding drinken.. geen idee hoe en wat verder.. collin heeft een periode maar 2 flessen gehad en zit nu weer op 3..(drinkt ze allemaal niet leeg maar komt wel rond de 500cc) hier alles wel oke.. hoofdpijn is weer weg, kwam door al t snot wat vast zat en nu los komt mag zo in hun pauze mijn neefje en nichtje en vriendje en vriendinnetje van school halen... wat een drukke bedoeling met collin erbij.. ben benieuwd. Ga eerst ff shoppen, wil zon buggy drager voor op de fiets (nu ik geld heb haha) en heb zulke leuke schoentjes gezien voor Collin, maar t zijn echte schoenen... geen idee welke maat ik moet nemen voor als hij straks echt loopt.. hij zit nu in 20/21 denk dak maar 21 neem, zo snel groeien zijn voetjes toch niet?
@ Mama, wat leuk een mamafiets! Veel fietsplezier. @ Sam, lekkere meevaller van het behang! Schiet het klussen al een beetje op? Wat goed dat Jason opeens zo snel gaat. @ Debby, succes met de uitslagen van Reno! @ Tamtam, beterschap. @ Laura, fijn dat je je weet wat beter voelt! Ik weet eigenlijk niet hoe hard de voetjes groeien, dus ik kan je niet helpen. Lucas heeft vanmorgen de fles bijna helemaal weer opgedronken. Ik bied ze nu gewoon elke keer aan en kijk wel wat hij ervan opdrinkt. Vanavond ga ik naar een vriendin om mijn haren te laten knippen. Er zit op dit moment totaal geen model meer in.
@Anouk...owww zou ik ook wel willen...hier ook totaal geen model in mn haar! Ziet er niet uit dus heb het eigenlijk altijd vast nu! @Sue...gelukkig! En nu allemaal beter blijven! Heeft je vriend er ook last gehad zelf of is hij gespaard gebleven? (voor zo ver dat kan met een zieke vrouw en dochter!) @Lau...idd een drukke boel! Succes! Hahahaha! Heb niet zoveel verder...alleen dat Finn om 8.45 wakker was! Een keer een normale tijd dus! Dus hopen dat het nu weer wat beter gaat zo! Niet dat ik 10.30 erg vond hoor.... Hij denk trouwens ook vaak dat ie meer kan dan eigenlijk zo is! Vorige week stond hij aan de tafel en de hond van mn moeder deed een beetje gek en dat vond Finn heel intressant. Draait ie om en wilt ie zo weglopen! Ja dat ging niet natuurlijk...plat op zn gezicht..OOPPS! Gelukkig huilt ie er niet vaak om...behalve als het echt heeeeeeeeel erg zeer doet. Mensen moeten trouwens wel niet denken dat Finn mishandeld wordt...hij heeft op dit moment 3 blauwe plekke op zn gezicht...hij is zooo onvoorzichtig! Hihi...
Ben net terug van de dokter en heb spanningshoofdpijn. Mag 3 keer per dag 2 paracetamollen nemen en heb nog een ander medicijn gekregen, maar die mag ik pas innemen als mijn man thuis is, want daar kan ik suf van worden.
hopelijk is het snel over met de medicatie. want barstende hoofdpijn is echt klote spanningshoofdpijn, komt dat door stress?
Toen ik het las dacht ik het meteen al. Raar dat je niet naar de fysio wordt gestuurd.... Ik heb daarvoor een tijd bij de fysio gelopen. Nu weet ik als ik dat heb wat ik moet doen. Je krijgt namelijk ook oefeningen mee en ik laat mijn vent het los masseren. Dat werkt bij mij 10x beter dan pcm, want dan staat er geen spanning meer op
Bij mij kwam het wel elke keer door stress, dus lijkt me wel stress/spanning is beetje hetzelfde he Hoe is het met jou en Brammetje??
spanning en stress kan idd hetzelfde zijn, maar ik vroeg me af of de oorzaak dan psychisch is of spanning lichamelijk gezien zeg maar.... lief dat je t vraagt, met mij gaat t wisselend...over het algemeen wel goed maar met dipjes... met bram gaat t super! gaat hard vooruit qua ontwikkeling zo leuk, natuurlijk heeft ook hij zoals allle beebs wel is een mindere dag... maar dat hoort erbij. vrijdag weer naar de kinderarts voor zijn hoofdje dus ben benieuwd... jij veel succes met je eerste werkdag weer
Maar spanningsklachten die lichamelijk zijn komen vrijwel altijd door geestelijkestress Wat fijn dat het allemaal goed gaat met jou en Bram!! Die dipjes ken ik wel, dat is bij mij ook zo. Nu is het mooi weer dus dat scheelt wel, maar hier gaat het ook nog steeds niet altijd goed. Succes bij de k.a wij hoeven gelukkig pas weer in oktober alleen morgen die EEG. Dank je vindt het erg spannend en wil eigenlijk helemaal niet, maar dat is meer omdat iedereen zeikt en chagerijnig is om het personeels te kort....
oei tamtam wat vervelend meid, hoop dat het snel weer beter gaat. Hoe gaat het met het werken met je pols of is het eigenlijk nog wat te zwaar?
kuide ik heb het idee dat de voetjes nu niet meer zo snel groeien, Maxime had met 6 maanden al maat 18 en nu nog steeds 'maar' maat 19 dus ik denk dat maat 21 wel goed is hoor!
@Tam: Oh vreselijk is dat, spanningshoofdpijn. Ik heb het ook weleens. Wat Sam zegt klopt, oefeningen van de fysio kunnen heel goed werken! @Mac: Moet je voor Bram zijn fontanel naar het zkh, of haal ik nu kindjes door elkaar? Krijg net een mooie bos bloemen voor secretaressedag, erg lief! Dalijk visite en misschien daarna nog een stukje fietsen.. Heerlijk weer vandaag Zoë was vanochtend teletubbies aan het kijken, als het afgelopen is gaan ze weg, zwaaien ze en zeggen ze 'dag dag'. Hoor ik opeens: da da! Zit ze terug te zwaaien *smelt* hihi
@Mama...aaahhh superlief! Finn had het gisteren.....ik had mn moeder aan de telefoon en dan wil hij ook altijd even bellen...en dan zet ik de telefoon op luidspreker. Aan het einde van het "gesprek" zegt mn moeder "Daaaag"...gaat ie zitten zwaaien! Vond het zo lief! Vergat ik te zeggen meiden...heb maandag om 17.30 sollicitatiegesprek! Het is voor tijdelijk werk...maar goed...beter iets dan niets!
mijn gastouder is gister bevallen van een dochter: Chasey Meer details weet ik niet, ze liggen nog in t ziekenhuis want Chasey doet t niet zo goed. Ik heb vanmorgen heerlijk geshopt! Allemaal stoere zomer polo's gekocht voor collin bij de h&m, leuk geel, oranje, blauw, wit, roze en zwart kon t niet laten. Hij zit nu alleen al wel in de grotere maten! kan nie meer bij de baby;s shoppen haha. Ze hebben die polo's in de baby maten tot 86. Maar bij de jongens vanaf 86/92 en die zijn net wat groter en passen beter bij collin.. zijn alleen wel gelijk 3 euro duurder! afzetters.. Ow en de buggy drager voor op de fiets wat een onding.. fiets valt steeds om.. of ik doe wat fout, of de buggy is toch te zwaar voor de fiets.. Oppassen ging super 4 kids spelen met collin, ik lunch maken.. prima geregeld! en collin ligt nu al lekker 1,5 uur te pitten die was gesloopt! Owja.. en mijn grote bink weegt ondertussen 11 kilo