@Sarah: Aah lief, zwaaien naar oma! Hopelijk wordt je aangenomen, wat voor werk? @Lau: Dacht dat je gastouder een tweeling kreeg, of heb ik dat zelf verzonnen? Lekker geshopt dus, die polos van de H&M zijn fijn! 11 kilo, wow! Ben benieuwd waar Zoë nu op zit..
Zoë heeft de remkabels gevonden op de fiets, ik denk wat trapt ie opeens zwaar....... Wel vermoeiend dat fietsen, heb 7 jaar niet gefietst en volgens mij heb ik morgen spierpijn haha.
Meiden miss weten jullie het al maar bij kleertjes.com is dit weekend 20% korting met deze kortingscode vk152010 Ik heb net ook lekker geshopt hihi. Werken was echt helemaal niet chill. Ik voelde me echt rot, het was allemaal gestress en het voelde gewoon niet goed. Ik heb wel lekker gekletst met 1 van de voedingsassistentes en met haar het brood gemaakt en gegeven aan bewoners. En Sven gaat vanavond ff met mn schoonmoeder praten. Ze heeft nu 2x geholpen in het nieuwe huis en ze bemoeide zich constant met Jason en lette de hele tijd op hem...Heeeel irritant en aangezien we over een maandje met haar 5 dagen opvakantie gaan wil ik dat ze wel weet dat ze hem gewoon met rust moet laten en niet de hele tijd op zijn lip moet zitten en ook niet hoeft te bemoeien met de opvoeding.
@spanningshoofdpijn... heb ik ook heel lang gehad. Tot ik naar manueel therapie ging en er een wervel niet goed bleek te zitten. Die hebben ze toen goed gezet met kraken en ik heb er anderhalf jaar geen last van gehad. Nu af en toe weer wel maar hopelijk valt het mee... pcm helpt echt niet bij spanningshoofdpijn of migraine. Enige wat mij af en toe hielp waren spierontstpanners. @sarah arme finn al die blauwe plekken, wat doen je ouders je aan ... Ik hoop dat je die baan krijgt! @lau gefeliciteerd met je gastouder!!! @sam balen van je werk. Als het niet goed voelt gewoon weer terug in de ziektewet hoor! Balen van je sm... probeer haar een beetje te vermijden die 5 dagen! Wij hebben vandaag een lekker dagje gehad. Eerst naar het ziekenhuis voor Reno. Ze moeten eerst nog meer onderzoeken doen pfff maar hoogst waarschijnlijk komt er fibromyalgie uit. Daar is niet zo veel aan te doen maar brengt gelukkig geen schade aan je lichaam aan. Reno heeft maandag een sollicitatiegesprek voor ander werk en hij moet misschien een cursus omgaan met pijn gaan volgen. s middags zijn we op het strand gaan zitten. Uit de wind, lekker in het zonnetje, ik ben helemaal rood hihi. Daarna hier nog even op het dakterras gezeten en daarna met zijn 3tjes een dutje gedaan. O en Emma gaat nu ook staan in de box... kleine dondersteen.
@deb ik ga zo even googlen wat dat is. Zo een cursus moet Sven ook uiteindelijk gaan volgen. Oooh lekker op het strand heerlijk hoor en vandaag was het ook lekker weer nog ook! Wat gaaf dat Emma gaat staan in de box Gaat hard ineens he
Ohja terug gaan in de ziektewet is geen optie, als ik deze baan wil houden dan zal ik toch moeten gaan werken... Sven heeft ook geen nieuwe baan natuurlijk en het nieuwe huis is duurdere huur en dat moet toch betaald worden.
volgens mij is het gewoon chronisch pijnsyndroom. Komt er gewoon op neer dat je veel pijn in je weke delen hebt...
balen van de ziektewet. Krijg je minder geld dan als je in de ziektewet zit. Bij ons krijg je het eerste jaar gewoon doorbetaald...
Nou dat niet, maar als ik nu niet ga werken dan heb ik in sept mijn ontslag snap je? Mijn contract wordt dan niet verlengd. Als ik een vast contract had dan zou ik gewoon nu nog thuis blijven. Maar de b.a heeft mij het avies gegeven om nu te gaan werken in de hoop dat mijn contract toch nog verlengd gaat worden.
Ja vind ik ook. Mijn klachten waren zeker minder geworden, maar op mn werk was het weer vollop aanwezig. Dus ik ga morgen even bellen en dan een afspraak maken met mijn LG en dan even praten over hoe of wat.
Even een spam Jason met mij op de wipkip in de binnentuin van de flat. Het is heel mooi en groot, we zijn vanmiddag voor het eerst even gaan kijken en spelen. De glijbaan was een groot succes
@Debby...ik heb ook fibromyalgie...maar heb er eigenlijk niet zoveel last van omdat ik goed naar mn licham luister. Maar bij mij is het ook niet zo erg omdat het veroorzaakt wordt door een andere tak van reuma... het hypermobiliteitssyndroom...kort gezegd...ik ben te lenig. En daar heb ik ook weer geen last van doordat ik niet meer turn en geen rekoefeningen e.d. meer mag doen. Als ik weer zou gaan turnen of iets zou het weer erger worden. Het belangrijkste is luisteren naar je lijf en niet toch maar even de boodschappen tillen ook al doet het zeer.
Wat jij verteld is voor mij heel herkenbaar!!!Sven heeft het en Jason ook. Ik ga er toch maar eens wat meer over opzoeken.
sarah had je ook last van bekkeninstabiliteit? Schijnt veel voor te komen in combinatie met hypermobiliteit. Ja Reno moet heel erg zijn grenzen gaan bewaken en kijken waar die liggen. Komt vast goed. Is alleen heel erg lastig in de horeca, zijn baas drijft hem vaak super ver over zijn grenzen.
@ Sarah, wat toevallig, ik ben ook hypermobiel. Ik heb vooral last van mijn bekken en knieën. Ik hoef nu voor het eerst in een jaar niet meer terug te komen bij de fysio. @ Sam, wat een leuke foto van jullie tweetjes. Ik ben net lekker geknipt. Er is toch een aardig stuk vanaf, lekker voor als het warmer weer wordt! Slaap lekker allemaal.