juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    haha mag ik wat van jou lenigheid, ik heb ook reuma maar ben juist een stijve hark. Ik doe allemaal oefeningen om de boel een beetje flexibel te houden!

fibromyalgie lijkt me trouwens wel erg vervelend hoor... Hopelijk kan Debby's man er ook goed mee omgaan

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zwaai en een dikke smak dames, kom snel uitgebreider kletsen.

All, trusten!

Liefs SR

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Deb...nope...helemaal nergens last van gehad...dat was het stomme...de VK en gyn (toen ik in het ziekenhuis lag met 19 weken) hadden het wel verwacht...maar ik was weer een uitzondering! Haha!
    Maar nou heb ik wel mn bekkenbodem goed getraind met het turnen toendertijd...tenminste..dat denk ik...je bent dan best sterk rond jeheupen en liezen e.d.
    Denk dat zijn baas maar goed moet gaan nadenken...wat hebje liever...iemand die goed werk levert en er altijd is of iemand die vaak ziek is doordat hij te veel gepust wordt!
    Ik heb ook wel last als ik bijvoorbeeld slecht slaap een poosje. En als ik het echt niet meer trek of als ik er niet van kan slapen neem ik een naproxen...dat helpt opzich wel!
    Wel balen hoor! Maar wat je zegt het tast zn lijf iig niet aan! Je kan er goed mee leven. Je hebt best kans dat ie ook naar zo'n reumaconsulente moet (is niet verplicht uiteraard) en die kan ook oefeningen geven e.d.
    Nou moet ik wel zEggen dat ik daar een jaar of 5 voor het laatst geweest ben...toen ik nog in de bouwmarkt werkte (en veel tilde e.d.) had ik meer last dan nu.

@Anouk...ik juist meer in mn armen handen en vingers!
    Mijn broertje heeft het ook alleen heeft hijer geen last van...hij kan zeg maar ook door zn handen stappen en ze dan weer over zn hoofd zetten zonder zn handen los te laten (omschrijf ik het duidelijk??)
    Was vroeger wel een voordeel voor mij bij het turnen...tot ik last kreeg...moets ook gelijk stoppen met turnen en met thai contact (soort uithoudings vechsport) en toen ben ik dik geworden!Hahaha!
    Heb jij wel bekkeninstabiliteit gehad?

@SAm...schiet het een beetje op met klussen? We willen wel update foto's hoor! ;)

@Snieke...haha..is goed hoor...maar weet niet of Steef het er mee eens is! Hahahahaha!
    Ik doe ook nog wel oefeningen hoor...niet meer om nog leniger te worden...maar wil geen stijve hark worden die haar eigen tenen niet kan aanraken :p
    Hoe is het met je oor?

Zooooo wiptoeltje verkocht en opgehaald vanavond...toch weer 17,50!
    We gaan het gewoon redden tot mn verjaardag!
    Steef heeft geld voor mn trias en telefoonrekening apart gehouden...en ik krijg 50,- van mn oma (gewonnen met de bingo...haha)
    En ik heb nu nog 50,-
    Heb voor deze week voor 51,- boodschappen gedaan dus als ik dat nog even volhoud komt het wel goed tot mn verjaardag...en dan zien we weer verder! (en hoop ik gewoon te werken!)

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    meiden, ff een vraagje..

Collin heeft nou al ruim een week (sinds vorige week donderdag) wisselende temp. zo zat hij een week geleden op 39, daarna elke keer tussen de 36,7 (normaal) en 37.9. Gisteravond lag hij te koken in bed, 39,5. en vanmorgen 38.1
    Kan hij zulke hoge temp van tandjes krijgen nee toch? Zijn kiesjes zijn ook nog niet door...

Denk dak anders de HA maar even bel en t voorleg.. kijken wat ze zeggen.. hij is wel ook verkouden (net als zijn moeder) en hij hoest snachts... Maar vind t zo raar dat zijn temp dan nie gewoon constant is...

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    net gelijk toch maar gebeld,... koorts kan niet zoveel kwaad... aan blijven kijken als ik een "andere" collin heb moet ik bellen.
    Mja.. lekker is dat.. toen hij dubbele oorontsteking had en zolang koorts was t nog altijd " de even vrolijke collin"

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Sorry dames heb ff geen puf om te reageren.
    Met mijn hoofdpijn gaat het iets beter, maar het bukken en boven mijn ogen doet het nog erg veel pijn.
    Heb Danian net naar de opvang gebracht heb ik ff een dagje voor mezelf.

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @tamtam, doe lekker rustig aan *knuf*

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    meiden, heb topic op besloten forum gezet...

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Sarah. Ik heb idd bekkeninstabiliteit gehad, dit kreeg ik rond 20 weken en ik ben er nu eindelijk een beetje vanaf.

@ Laura. Wat vreemd van Collin z'n temp, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon nog een keer bellen.

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen meiden,

pff bram heeft al een paar dagen vrij dunne luiers, soms spuitluiers, verders is hij prima in orde, zou er toch een tandje komen, zie of voel niks, en vorige keer had hij er veel last van, nu dan niet?
    of zou het iets anders zijn....

onze hond en bram hebben elkaar helemaal gevonden, onze hond gaat bij bram liggen, en bram geeft hem blokjes en speelgoed, alleen onze hond snapt niet wat hij daar mee moet haha, zo lief.

@lau, gewoon goed in de gaten houden dat ventje van je!
    @tamtam heerlijk dagje voor jezelf, ik ga zo ook trug na bed met bram..
    @sarah, pfff lastig hoor zo op de centen te moeten letten, knap dat het je allemaal lukt,
    hier zitten we op t moment ook niet ruim, maar hoeven gelukkig nog niet de eindjes aan elkaar te knopen. Trots op je!

fijne dag allen

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Tam....Balen meid...het klinkt mij trouwens meer als voorhoofdholteontsteking! Helemaal als je zegt dat het zeer doet met bukken...dat heb ik altijd heeeeeeeeeeel erg als het ontstoken is!

@Lau...raar van Collin zn temp. Maar dan zou het wel goed zijn als je HA dat zegt..

@Anouk...oeii balen hoor! Ik heb gelukkig nergens last van gehad! Heb sowieso met mn zwangerschap nergens last van gehad...alleen dan dat ik twee keer een buikvirus had en in het ziekenhuis kwam...maar dat het niets met de zwangerschap te maken eigenlijk!

@Mac...Dankje! Doet me goed als iemand dat zegt! Weet wat het is...als ik nu merk dat we met zo weinig kunnen is het alleen maar goed! Dan kan in als ik weer geld heb wat zuiniger doen en een keer wat meer sparen e.d.! Hahahaha!
    Leuk van Bram en de hond! Finn vind alle beesten wel geweldig! Als hij 1 van de katten ziet gaat hij er als een gek achteraan! Hahaha!
    Moeilijkom te zeggen van Bram zn tandjes...ik denk niet dat ze bij alles evenveel last hebben...Finn had weer een dikke bult in zn mond en die heeft tot nu toe nergens last van gehad terwijl hij vorige ker dat die bult er zat 8 keer per nacht wakker werd! Van ij mogen al die tanden en kiezen komen! Dan zijn we er maar vanaf! Hihi!

12. McGyver

McGyver Niet meer actief

#2772 McGyver, 16 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2010
    zul je altijd zien ga ik een keer mee terug naar bed met bram slaapt ie maar kort, en als ik niet mee trug ga slaapt ie wel 3 uur lang...
    grrr

edit: meneer viel toch weer in slaap, en slaapt nog, maarja nu heb ik al gedouched en aangekleed haha...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, mijn mondelingen, nou ja van de leerlingen, zitten er weer op... op naar volgende week; praktijk examens

heb wel alles bijgehouden met lezen... maar pfff ben blij dat het weekend begonnen is. Al begon dat niet goed.. bah bah. Sam had zijn volle luier uit gedaan en in zijn bed gesmeerd... jak
    moet je na gaan dat hij zijn slaapzak dus al achterste voren aan heeft en ook nog binnenstebuiten en nog krijgt hij die rits open.

maar.... hij is bijna zindelijk... overdag al geen luier meer, alleen nog maar 's nachts

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sam: Hoe was het gesprek tussen Sven en je sm?
    En de scan van Jason’s hoofdje?

@Lau: Geen idee, ik ben duidelijk weer mensen door elkaar aan het halen haha.
    Hoe is het nu met de kleine?

@Mac: Was alles goed met Bram zijn hoofdje?

@Sarah: Jullie gaan het vast wel redden, hopelijk heb je snel een nieuwe baan! Vind het erg knap dat je zo zuinig kunt leven!!!

@Mac: Hier laatst ook weer dunne luiers en een weekje later weer een tand erbij. Kwijlt hij veel?

@Marloes: Hé bah die Sam. Wel erg knap van ‘m dat hij zijn slaapzak nog uit krijgt!

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vanmiddag brand in het verpleeghuis hier om de hoek. Erg sneu, al die oudjes geevacueerd..

Het zou vandaag mooi weer worden, maar het is hier al de hele dag bewolkt. Bah!

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zooo wat rustig hier!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden ik kom ff zwaaien en zeggen dat ik nog wel meelees hoor!

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Marloes...oeewwww dat is zeker geen fris begin van je weekend! Wel knap datie overdag al zonder luier kan hoor! Echte grote broer is ie!

@mama...ik vind het ook knap! Hahaha!
    Accchhh arme oudjes! bij gezonde en jonge mensen is evacueren al kut...maar dan helemaal!
    Hoe is het eigenlijk met Zoë? Zit ze nog op de pepti?

19. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden,

Zo wat is er gisteren weinig geschreven.

Ik ben met Lucas naar de kapper geweest gisteren. Hij vond het allemaal maar prachtig, ze zeiden dat ze nog niet eerder een kindje hadden gehad dat zo stil bleef zitten.
    Daarna zijn we nog even naar het nieuwe appartement van mijn schoonouders gefietst, het was wel heel mooi maar ik vind het nog steeds niet leuk dat ze ook in Hengelo komen wonen.

Ik begin toch echt wel zenuwachtig te worden voor het bezoek aan de gyn dinsdag. Ik kijk er aan de ene kant heel erg naar uit, maar ik zie ook wel op tegen al het gedoe. Maarja als dat de enige mogelijkheid is op nog een kindje hebben we geen keus.

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Met Zoë gaat het prima, ze doet het goed op de Pepti!
    Het spugen is ook zo goed als over nu er weer een tandje door is. Wanneer moeten jullie weer provoceren?

Deel Deze Pagina