Oh ja en ik denk dat zijn reactie op mijn mail zou zijn dat het van hem niet meer hoeft. Maar ik weet het niet zeker. Ik durf het niet te hopen. Hij hoort inderdaad niet in het plaatje van wat het beste is voor Rebecca. Als ik mijn nieuwe vriend met Rebecca zie, zo is hij nooit voor haar geweest. Rebecca vind mijn nieuwe vriend ook echt geweldig! Die 2 kunnen echt de hele dag schik hebben samen.
ja wij mochten al heel vroeg met brood beginnen van het cb... maar hij krijgt idd z'n boterhammetje en meteen daarna de fles (180+6) Soms krijgt hij pap, en dan natuurlijk geen fles meer
sterk zijn meid! Je wilt het beste voor je meisje! en jij kent haar het beste en weet wat goed is. qua eten, verzorging etc... Woont je nieuwe vriend bij jullie, of nog apart?
Hij woont in hetzelfde huis, ik woon op kamers.. Ik heb net de mail verstuurd en gsmst dat hij een mail heeft. Hij zegt dat hij die mail niet meer gebruikt en zijn nieuwe mail krijg ik niet. Hij belt steeds en dat wil ik niet, hij is niet voor rede vatbaar aan de telefoon. Wat moet ik nou doen?
Lastig hoor... Ik zou je geen advies kunnen geven. Wat een gelul van die mail... Pfff, al dat gez*** zou voor mij al rede genoeg zijn om er klaar mee te zijn. Ik zou de telefoon opnemen en de discussie aangaan. Ilse, rot die KMA, kan me goed voorstellen dat je dat graag zou willen. Ik kan jullie foto's helaas niet zien, ik internet met een dommel, maar de pagina's geven allemaal foutmeldingen. Jolan, hoe gaat het met Lieke?
We hebben in april weer een afspraak bij de kinderarts. We horen dan hoe verder. Ik durf zelf niet te provoceren en de ka vond het onnodig (gelukkig).
Een discussie kan niet met hem. Hij bekt alles af wat ik zeg en is totaal niet voor rede vatbaar over de telefoon. Ik zou niet eens de kans krijgen mijn punt af te maken voordat hij de hoorn erop gooit. Ik heb hem nu maar gezegd dat hij nog bij zijn oude mail kan dus hij moet hem maar gewoon lezen. Hier heb ik geen antwoord op. Maar hij weigert gewoon de vormen van contact waarmee hij geen invloed kan hebben op mij. Hij weet dat hij mij telefonisch helemaal afmaakt zeg maar, ik heb dan niks in te brengen bij hem.
@Joa: Mooie foto, hij kijkt zo ondeugend op deze foto. @SM: lastig zo. Ik zou bijna zeggen; bellen en anders maar smsen...
Ja maar het is 2 A4tjes lang haha.. sms kost me een vermogen dan haha. Hij moet het maar gewoon lezen via mail. Hij heeft de mogelijkheid gewoon om die mail in te gaan dus hij moet niet zeuren toch? Weigert hij het gewoon dan ga ik ook weigeren. Hij weigert contact met mij, ik weiger Rebecca mee te geven.
nog een paar keer zeggen, dat hij een mail heeft, dat hij die maar moet lezen en verder, hoe moeilijk het ook is, maar negeren. heeft hij Rebecca wel erkend? en is het ouderlijk gezag ook vast gelegd
ja, lijkt mij ook zielig hoor... gelukkig hoeft het niet. en de logopediste, doet die nog iets, of is dat al helemaal klaar?
ilse: dankje wel ja het is gewoon een ondeugend manneke. sm: wat een verhaal jeetje mina!! je hebt a genoeg mee gemaakt merk ik wel... ik zou niet zo goed weten wat ik er mee zal doen moet ik eelrijk zeggen... lijkt me heel erg moeilijk.. sterkte in ieders geval. Hoop dat je ex een beetje normaal kan doen en dat jij gwoon duidelijk je grenzen gaat aangeven naar hem
Ik heb een sms gehad van hem dat hij mij niks meer te zeggen heeft en dat alles maar via de advocaat moet gaan. Ik heb hem terug gesmst dat als hij geen contact met mij wilt over Rebecca hij haar niet mee krijgt. Hij kan haal hier bezoeken als hij dat wilt. Wil hij haar wel mee hebben dan zie ik het bericht van zijn advocaat wel tegemoet. Hij heeft haar wel erkend, maar heeft geen ouderlijk gezag. Hij smst terug Fuck pfff je hoort zeker via mijn advocaat met jou hoef ik niet te praten tot mens wat het precies inhoud weet ik niet maar hij is vast boos..
Ik heb de laatste afspraak afgebeld. Ze doet het super goed, dus zonde van onze tijd (waren we het gelukkig samen over eens). Ik mag haar altijd bellen. Ik wil het wel proberen, maar Eva is er de dupe van als het toch te vroeg blijkt te zijn. Vooral ze het nu zo goed doet, heb ik zoiets van... doe maar niet.
Nou duidelijk toch?! Je hebt voor jullie gekozen, goed hoor! Pffff, ik word GEK!!!!!!!!!! Mijn hoofd zit vol van SM, VRESELIJK!!! Waarom o waarom zijn we niet met z'n 3en gegaan? GRRRRR, adem in adem uit. Keana is trouwens vreselijk aan het hoesten en weer verkouden. Gelukkig geen koorts. Wel hele rode wangen en uitslag...