Ilse, het zit niet echt mee vandaag he. Als het mis gaat dan gaat het goed mis pff, gerum je pa maar ja die zal het wel begrijpen.
oh ilse.... je hebt soms van die dagen he!! Dan kan je beter in je bed blijven liggen. Wel heel lief van je vader! had trouwens de foto's op je hyves gezien, echt leuk!
oh lieke heeft trouwens een nieuw grapje: gewoon je brood lekker kauwen en er vervolgens uitduwen met je tong ....
He bah Ilse wat een dag, ik hoop dat de rest van de dag beter verloopt! Haha die Lieke toch! Lucas doet soms ook zo leuk, dan neemt hij een slok van zijn drinken maar dan laat hij zijn mond openstaan om vervolgens alles eruit te laten lopen. En een lol dat hij dan heeft.
Volgens mij gaan ze kijken hoe het ervoor staat met mijn PCO en dan een plan opstellen. Eerst zal ik een medicijn krijgen om een ongi op te wekken en dan zal ik waarschijnlijk moeten beginnen met spuiten.
Deugnietjes, hier doet de mijne dat ook kauwen en dan spugen of drinken en eruit laten lopen en daarna lachen he haha. Guusje, kan ik me zeker in vinden je spanning. Iig een pluspunt dat je weet wat er gaat gebeuren, hoop dat jullie gauw mogen beginnen. En wat een mooie foto!
@Ilse...lekkere baaldag dus! Had ook een rot start vanochtend en heb tot een uur of 11 chagerijnig rondgelopen! (naja...gelopen...gezwalkt) Ik was nog zoooo moe! @Mac..ik neem ook altijd veeeeeeeeeel te veel mee...helemaal bepakt gaan we weg hier en de helft gebruik je niet... @Emme..oewww spannend meid! @Anouk...heel erg veel succes morgen meid! Het komt wel goed...het is logisch dat je zenuwachtig bent...eht is niet niets hoor! hele dikke KUS!
Ik kom even zwaaien *zwaai* We zijn super druk in het huis,het wordt erg mooi. Met Jason gaat het ook goed 2e tandje is bijna helemaal door en hij tijgert als een malle. Ilse gefeliciteerd met de koop van het huis!!! Guusje heel veel succes morgen!!!
@guusje zag toevallig ook de foto van Lucas, wat een schatje!!! Lekker koppie heeft ie @jolan wat jij zegt daar zitten wij ook mee, aangezien we een kleine auto hebben. Waar ga je de buggy laten, tassen enz, met een 2e heb je toch weer meer mee te slepen. Ik heb constant dromen over positieve zwangerschapstesten hahah, maarja wij zijn helemaal niet bezig voor een 2e. Ik zal het onbewust wel heel graag willen. Voorlopig maar genieten van Jason en straks ons nieuwe huisje!
Waarschijnlijk begin mei. We liggen aardig op schema, alleen het schuren en verven van alle kozijnen kost heel veel tijd. Maar mn vader is een eind op weg.
is toch tot zondag? en de woensdagavond speciaal voor de zwangeren onder ons? nou ja.. ze zullen het niet controleren..