juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden ik ben er niet meer zo vaak dat zal zo ook wel blijven het zal op en af gaan. Ben er ook weer met andere naam want kwam niet binnen op de andere. Maargoed ik ben afgelopen donderdag eindelijk HCG vrijverklaard. Dus we mogen in juli weer van start.

xxx Joyce

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    joyce gelukkig ben je er weer!
    Nu pas hcg vrij, jeetje meid wat lang! En in juli pas weer... waarom zo lang?

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    joyce, wat fijn weer iets van je te horen. Fijn dat het nu eindelijk allemaal uit je lichaam is. Wel balen dat jullie nu nog zo lang moeten wachten.

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    vanwege de zware medicatie die ik heb gehad is dat Debby. Anders heb ik grote kans dat de volgende zwangerschap als die binnen 3 maanden zou zijn weer eindigt in een mk/bbz of een zwaar gehandicapt kind. Dus vandaar. Methotrexaat is helaas echt een chemokuur die sneldelende cellen afbreekt. Nomaal dus de kankercellen.

xxx Joyce

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    pfff wat heftig. Ja dan maar beter even wachten natuurlijk!

Doen allebei je eierstokken het nog wel? Ik hoop toch zo dat je volgende beebje op de goede plek innestelt en blijft plakken.
    Is het gewoon toeval dat jij zoveel pech hebt? Of ligt dat ergens aan?

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Joyce, fijn dat je iig HCGvrij bent verklaard. Hoop dat het in Juli gauw goed raak mag zijn bij jullie, fijn om je weer te lezen.

7. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

'Even' 13 pagina's lezen. Alweer even niet geweest, maar gelukkig wordt er niet meer zo heel veel gekletst.

Wij zijn het weekend naar Limburg geweest. Was erg gezellig!
    Er staan een aantal foto's op de site van Esmee.

@Lau, las iets over de temp. van Collin. Mijn tip: Niet meer tempen! Alleen als je écht denkt dat het nodig is. Anders maak je jezelf alleen maar gek.

@Sarah, wat balen van jullie geldgebrek. Kan er wel over meepraten helaas. Zoveel k*trekeningen de laatste tijd. Wilde boodschappen doen vandaag en toen ik wilde pinnen stond er nog maar 20 euro op de rekening. Oeps!
    Wat een verschrikkelijk nieuws over het kindje van je kennis! Hoe is het er nu mee?

@Mama, ik hoorde op het nieuws iets over die brand! Dat was dus bij jou om de hoek. Arme menskes.

@Guusje, morgen naar de gyn zie ik. Spannend! Succes en je komt wel even laten weten hoe het was toch?
    Wat een leuke spam van je mooie kereltje!

@Jolan, wat komen er veel tandjes tegelijk door!!
    Esmee krijgt nu ook eindelijk een scherp randje in d'r onderkaak...

@Marloes, moet hier hard lachen om die boekbesprekingen van jou! Wat een snuggere leerlingen heb jij! ;)

@Ilse, heel begrijpelijk dat je weinig forumtijd hebt. Denk dat we het allemaal wel hebben.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Hopelijk heb je deze snel verkocht.
    Heb je foto van je nieuwe huis trouwens? En wanneer is de overdracht?

@Emme, wat leuk dat jullie er weer voor gaan!!

@Bas, wat heeft het allemaal lang geduurd! En nu wachten tot juli dus? Hopelijk brengt de zomer wat moois voor jullie!

@Voor de rest een dikke knuffel!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Stephanie, jullie hebben geluk gehad met het weer :D super zeg!
    Hoe is het met je buik :D?

Kom je ook nog de 2e mei?

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuke fotos stef! En jeetje mina al weer 25 weken en 3 dagen. Over een paar dagen ga je de levensvatbaarheidsgrens al weer over...
    wat zeg ik... je zit waarschijnlijk al langzaam af te tellen naar je verlof!
    Maar ik zeg... BUIKFOTO!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Buik is rond en gezond!!
    Ben trouwens ook 100% in de zw nu, Werk is te zwaar dus nu alleen nog therapeutisch. Heerlijk!

2 Mei ga ik wel proberen, maar gezien we nogal krap zitten op het moment en het niet bij ons om de hoek is kan ik niks beloven. :(

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    O en gefeliciteerd met jullie voorgenomen partnerschap!

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Buikfoto had ik laatst toch laten zien??
    Zal morgen weer even een nieuwe schieten. :)

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dank je Debby!

De magische leeftijdsgrens lag toch bij 28 weken?

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    stef waar woon je? Misschien kan je met iemand meerijden?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nop, heb al veel voorbeelden gezien van kindjes die het overleefd hebben bij 26 weken hoor... hier laatst nog een voorbeeld op het forum van nadine, kindje van elke. Maar goed, hou je kindje maar lekker binnen, veel beter!

Goed dat je in de zw bent gegaan. Het is niet niks he zo dicht op elkaar 2 zwangerschappen!
    En buikfoto is toch al weer een paar weken geleden ;)

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Oh ja, dat is ook zo. Ik hou m'n kindje wel binnen hoor. Maar het idee dat áls het zo moet zijn dat ze dan hun best zullen doen.

Laatste buikfoto was idd 2 weken geleden.

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben aangenomen! Ik werd om 20.15 nog gebeld wanneer ik kan beginnen! Dus ga nu woensdag beginnen!
    Heb er zin in! Lijkt me wel weer even leuk in een winkel! Wel 4 dagen..dat is wel even veel...maar het is voor 2 maandjes maar...dan zien we weer verder!

@Lau...het is bij Tuinwereld...een tuincentrum hier vlakbij! En het zit ook vlakbij mnmoeder dus dat is ook handig!

@Sue..hier in Dordt...is nog geen 10 minuten fietsen...ik woon net buiten het centrum namelijk...op loopafstand.
    Heb er zin in! Ik was even wat negatief erover omdat ik een beetje met de financiën in mn maag zit...maar eerst morgen maar!

Heb ook wel wat positiever nieuws over het kindje waarover ik vertelde! Hij is helemaal bij en gaat zelf alweer staan. Kruipen gaat nog niet helemaal goed omdat ie zn armpje nog niet zo goed kan gebruiken en hij is ook weer een beetje zichzelf aan het worden.
    Hij krijgt vandeweek nog wel een MRI om te kijken waar nou echt die blokkade zat/zit.
    Ik vraag me af hoe dat nou eigenlijk kan...mankeerde hij dan al iets of is het domme pech?

@Steph...25 weken...allemachtig meid...wat gaat dat snelllllll!
    Hoe is het met de babykamer? Geboortekaartje al uitegzocht? Eerste pakje al op het oog? Hahaha!
    Ik zeg ook BUIKFOTOOOO...twee weken is veeeeel te lang geleden!
    Kut heh...dat geld bestaat! Hahahaha! Balen dat je ook wat krap bij kas zit! Als ik vandeweek de jackpot win bestel ik wel een limo om je optehalen ;)

Heb vandeweek trouwens een gedeelte van Finn zn babyboek ingevuld en allemaal foto's/lijsten opgehangen hier! Was leuk om te doen!

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    @ Marloes, ik weet eigenlijk niet of ik aan de pil moet om die reden, maar zover is het nog lang niet.

@ Joyce, fijn dat alles weer uit je lichaam is en voor je het weet is het juli.

@ Stephanie, wow alweer zover. Het lijkt echt alsof de tijd vliegt!

@ Sarah, super dat je bent aangenomen!

Ik kruip lekker m’n bedje in, dan is het ook eerder morgen. Om 9.50 uur hebben we de afspraak staan.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

wat ik lees alleen woensdag 20% op alles en 25% op positiemode.
    dus gewoon voor iedereen
    lees niks over zondag

oja lees t toch......jammer

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

net uit mijn werk en morgenvroeg weer werken
    dus truste allemaal....

Deel Deze Pagina