juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@mama: whahah heel herkenbaar ik houd me ook aanbevolen voor DE tip.

Volgens mij is het vooral volhouden door haar weg te halen en iets anders te geven wat ze wel mag... maar ik weet het. Dat wat ze niet mag is VEEL gaver. Hier maakt zo er ook een drama van. Als ze iets niet mag en ik het afpak kijkt ze me aan, gilt, gaat zitten en gooit zich heel dramatisch voorover op de grond. Zo met haar voorhoofd op de tegels (kind heeft een inmiddels een plat voorhoofd). kijkt dan met waterige oogjes op en herhaalt het voorover gooien. heel fijn..

Als iemand ook een tip heeft tegen het gegil, want daar word ik toch gek van.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ilse: Je zou bijna denken dat het zusjes zijn. Wij noemen die act van dramatisch voorover laten vallen 'De stervende zwaan' :D. En dat gillen, uhm.. ducktape? haha ;)

3. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    We zijn weer terug uit het zh. En zoals ik al verwacht had is de PCO in alle hevigheid weer terug. Mijn eierstokken zaten vol kleine blaasjes. Ik heb net bloed laten prikken en als daar niks vreemds uit naar voren komt, mag ik beginnen met de primolut om een bloeding op te wekken. Op dag 3 moet ik dan nog een keer bloedprikken en beginnen met spuiten. Op dag 12 heb ik dan weer de eerste echo.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Guusje: Wat kl*te dat de PCO weer terug is.. Wel fijn dat je zo snel kunt beginnen met de behandeling. Ik duim heeeeel hard voor jullie dat het niet al te lang duurt *knuffel*

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Dank je Mandy, ik hoop het ook. En ik heb het gevoel dat de gyn er ook alles aan probeert te doen om het geen langslepend verhaal te laten worden, zover dat kan dan.

6. Koekeloerie

@mama: Je kan misschien een beetje soja-melk of rijstemelk kunnen geven. Eva krijgt dit sinds een weekje en gaat erg goed.

@Jolan: Eva krijgt ook geen pap. Heb niet het idee dat ze het geweldig vind en ik zie het nut er niet van in

7. Koekeloerie

@Guusje: sjee wat klote! Hopelijk kan je snel starten met de Primolut. Waar is die echo goed voor? Om te kijken of er geen blaasjes ontstaan?

@Mama: whahaha de vallende zwaan... het klopt wel precies ja, die gaan we ook maar introduceren. Ducktape werkt niet ;)

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Ik moet dan een echo om te kijken of de hormonen al aanslaan en er een eitje aan het groeien is. Aan de hand daarvan wordt dan bekeken of ik dezelfde dosis moet blijven spuiten of moet ophogen.

9. Koekeloerie

oke, hopelijk groeit er dan al een eitje!! Positief blijven ;)

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hahah sorry , arme jij! Maar het klinkt heel grappig.

lieke krijgt verder ook amper zuivel, hoogstens 50 ml yoghurt.

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    :( balen zeg.
    En dan? Krijg je dan iui ofzo?

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @ilse, leuk kijkers!! ik duim voor je!
    @guusje, och jeetje weer helemaal terug die pco :( wel fijn dat je gelijk kan beginnen met de behandeling..

Hier alles zijn gangetje.
    Vanmorgen bij Collins gastouder geweest, wat een prachtig meisje hebben ze! Echt een poppetje!
    Collin vond het super interessant, en ging haar zachtjes aaien, en bleef er helemaal bij staan kijken toen ze aan de borst lag, zo lief!

Verder weinig te melden ;)

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    jij geeft duso ok gewoon alleen een fles?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ow las iets over bijten/slaan/gillen.. collin is hier ook van t bijten (doet verdomde zeer!) ik zet hem altijd gewoon aan de andere kant van de kamer op zijn billen (haal hem zeg maar uit de situatie) als hij iets niet mag, of nee niet begrijpt, of bijt! Meestal gaat ie dan huilen, maar ziet ie al snel weer wat anders wat "niet" mag :p Zo gaat t de hele dag door, en als ik t echt spuug zat ben gaat ie in de box..vaak is dat ff huilen en dan gaat ie zichzelf vermaken.

En gillen.. pff dat doet ie de hele dag door, KEIHARD, in de auto, in de supermarkt gewoon omdat t zo leuk is.. maar ja.. wat doe je daaraan? zijn fases volgens mij.. t was namelijk een tijdje "stil"

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    ow en collin zegt papa :(... tegen alle mannen die hij ziet.. lekker handig :p

* wacht geduldig op mama*

16. Koekeloerie

ja, maar Eva drinkt nog aardig wat hoor. Ze krijgt 600cc melk per dag binnen. Ik weet niet hoeveel Lieke nog krijgt?

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    lieke krijgt 2 keer 180+6 en 1 keer 150+5

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    laura, fijn een bijtend kind. Ik heb er hier 1 die het heel leuk vindt om aan haren te trekken ;)

19. Koekeloerie

@kuide: mama volgt vast snel na dit. Het gillen is hier ook terug van weg geweest... grrr
    Wat leuk dat Collin zo voorzichtig deed met het kleine meisje. Lief.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier nog 400cc aan opvolgmelk en 's avonds yoghurt.

200cc gaat in de pap, die eet hij omdat we dan 2 vliegen in 1 klap hebben ;) als ik vrij ben, dan 's ochtends gewoon een boterham en een fles

Deel Deze Pagina