Haha, is ook de afkorting van jou naam zie ik nu... Ik bedoel schoonmoeder, die is met ons mee, haha, sorry voor de onduidelijkheid
Haha ok.. nou begrijp ik hem. Ik had al wel door dat je mij niet bedoelde, maar snapte je bericht niet.
leuk geweest Snieke? succes met bijlezen Ben trouwens benieuwd hoe het met de mama's is, die een weekendje weg zijn... vandaag vast lekker gezwommen
Heb net even een blik op het forum geworpen, en ik zag dat Lieke in het ziekenhuis was! Hoe is het nu met haar? Wat betreft het weekendje weg: jullie zitten daar nu natuurlijk allang dus lekker bedacht van mezelf dat ik meteen na vakantie ff iemand ga opbellen om langs te komen. Anyway, hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad, als jullie dit weer lezen! Wij hebben een leuke vakantie gehad alleen de terugvlucht was helemaal dramatisch met lang wachten op de luchthaven, en een Maxiempje die voortanden krijgt en niet wilde slapen, en dus helemaal oververmoeid was tegen de tijd dat we in Rotterdam aankwamen (middernacht), en een kapotte koffer... En een misselijke en duizelige Snieke Zou toch niet waar zijn, in 1 keer raak? Mag dinsdag testen, maar zit wel helemaal in de stress hoor...
Ja gaat erg goed met mij en Rebecca, wel veel rompslomp met mijn ex, Rebecca haar vader. Maar met ons gaat het goed! Rebecca heeft inmiddels 6 tandjes, de 7e onderweg en doet het hartstikke goed allemaal!
@Snieke: welkom terug. Goede vakantie gehad? Nieuwe avatar, naam weg... anoniem terug? Leuke fleurige avatar trouwens. @roxanne: balen dat ze zo ergert. Het lijkt voor mij een nachtmerrie... met je sm op vakantie
Spannend Snieke... zwanger worden... ik zou ook zo graag willen haha. Eerst maar een goede relatie opbouwen en van mijn schulden af zien te komen die ik aan mijn vorige relatie over heb gehouden.
haha viel het op ja wil een beetje voorzichtig zijn, wil namelijk niet dat er toevallig bekenden komen rondneuzen en dan opeens zien dat wij voor een tweede gaan
leuke foto op hyves met lieke gaat het stukkken beter. Ze is alleen nog erg verkouden en hoest, maar verder is ze alweer aardig opgeknapt. De diarree is ook eindelijk over en ze eet en drinkt alles weer normaal