Hoi meiden, Geen reactie, maar alleen even de beloofde buikfoto. (zie weinig verschil met 2 weken terug eigenlijk, die staat op de site)
@guusje ja erg he...ach dat zal nooit veranderen hoor @maaike sorry als je het al gezegd hebt hoor, maar ik ben benieuwd hoe het met Bram zijn hoofdje is je was naar de k.a geweest toch vrijdag?
ahhh wat lief dat je het vraagt zijn hoofdje groeit behoorlijk onder het gemiddelde ook iets dalende lijn, maar zijn algemene ontwikkeling is prima, dus ka maakt zich nu geen zorgen wel extra in de gaten houden, want groeien kan zo stoppen, dus in juli weer controle. maar op zich goed dus!
Oh gelukkig dat het goed is dan!! Zal toch wel een opluchting zijn denk ik. Ook fijn dat jullie in de gaten worden gehouden toch? Wij krijgen 27 april de uitslag van de EEG, ik denk dat er niks is dus maak me geen zorgen.
@Aal, geloof het best. Hoop dat de uitslag de 27ste goed zal zijn en niks ernstigs uit komt. @Steph, WAUW mooie buikfoto meid (ik wil ook).
Gelukkig was alles goed met Bram zijn hoofdje Maaike. Wel prettig dat ze hem in ieder geval goed in de gaten blijven houden.
Zooo hier een drukke dag gehad vandaag zeg! Heb alles gelezen hoor...maar ben zo moe..ga slapen! Ik wou alleen even zeggen dat het proefstuderen helemaal super was en dat ik graag de opleiding wil gaan doen. Nou is er weer 1 opstakel (het zou eens vanzelf goed gaan allemaal!) Het 21+ toelatingsexamen is 9 juli....van 12.00 tot 17.30 en om 15.00 gaat mn zus trouwen...Die zei dat ik gewoon moest gaan dan maar geen bruiloft! Maar dat wil ik echt niet! Het is mn beste vriendin naast mn zus en ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik niet zou gaan! EN ik zou het ook niet eens willen missen! Nu dus kijken of ik een andere oplossing kan vinden...ik heb gebeld en die jongen zei dat het niet anders kan...maar er moet toch iets te regelen zijn? En ander is het pas starten in februari... Aan de andere kant...als ik dus in februari zou starten heb ik nog wel even de tijd om extra te sparen enzo... We zijn vandaag bij Steef zn ouders geweest...die waren een weekje wezen varen. Het gaat eigenlijk heel goed met mn schoonvader...vieze bruine kop had ie! Hahaha! Hij voelt zich ook wel aardig goed. We krijgen een andere auto van ze! Echt een beetje gek! Hahaha! Hij wil dat wij en Steef zn zus een goede auto hebben voordat hij er niet meer is! En als al het geld van de schadevergoeding er is gaat ie ook nog wat anders doen. Hij hat zelf bedacht dat ie dan de trap wel zou laten bekleding (wil ik al zoooooo lang en dat is het enige wat er nog moet gebeuren in huis!) Stefan voelde zich erg bezwaard...hij wil niet dat het overkomt alsof ie zn hand ophoudt terwijl zn vader dood aan het gaan is...maar zn moeder vertelde (toen Steef en zn vader bij een auto waren kijken...zn vader had maar gelijk een afspraak gemaakt zonder dat we er iets van wisten ) dat zn vader het zo graag wil en gewoon wil dat iedereen goed achterblijft. Helemaal omdat onze auto haast uit elkaar valt van ellende! Dus dat is wel weer erg leuk juist! Morgen werken...lekker met mn handen in de planten! Hahaha! Dat zullen wel vieze nagels worden!
Goedemorgen dames, Hier een vroege vogel, al om 7u op. Verrekte van de krampen, nu nog. Heb de kleine gevoedt, aangekleed. Nu ik ontbijten en aankleden en dan de deur uit richting het zh voor mijn afspraak, kan ik weer lekker met mijn neus op de feiten gedrukt worden. Maike, fijn dat je z'n ontwikkeling iig goed gaat en dat ie extra in de gaten gehouden wordt. Hoop dat zijn hoofdje mooi op de lijn zit in Juli, sterkte ermee @Sarah, super dat het proefstuderen goed ging alleen wel balen dat je nu in een moeilijke pakket zit (examen en trouw van je zus) alhoewel ik voor mijn zus zou kiezen en dan maar in februari starten. Zoals je zegt dan heb je ook ff wat extra tijd om door te werken en te sparen! Fijn om te lezen dat het goed gaat met je schoonpa en dat ie lekker bruin is geworden, en kei lief van hem wat ie allemaal wil. Kan je man ook wel begrijpen, maar ja als zijn vader dat heel graag wilt moet ie niet in zijn weg staan. Heerlijk een beklede trap en nieuwe bak! @All, hoi hoi Laters allemaal *zwaai* Liefs SR,
Goedemorgen, @ Stephanie: Mooie buik hoor @ Sarah: Fijn dat je schoonvader zich goed voelt en een auto toe maar Is idd wel een groot cadeau, maar als je schoonvader dat nou graag wil Fijn dat het proef studeren je bevalt. Moeilijke keuze tussen examen en trouwen van je zus hopelijk kun je een oplossing vinden. @ SR: Succes in het ZH Hier weer goed geslapen. Vandaag geen plannen, maar waarschijnlijk wel weer ff fietsen Vandaag belt mijn begeleider, dus wel spannend wat er nu gaat gebeuren.
@saar werkse!! hopelijk is t leuk! Jeetje wat een dillema ik zou toch denk ik ook kiezen voor de bruiloft.. En dan misschien starten in februari, heb je even rustig de tijd om te sparen en dingen te regelen en te wennen aan werk enzo voordat je daarnaast ook nog naar school gaat.
terug gillen werkt hier averechts, in t begin werd ie er stil van en keek me aan van heh?? maar nu gaat ie dan alleen maar harder terug gillen en maakt er een soort wedstrijdje van!
Goedenmorgen @sarah wat lief van je schoonvader!!! Lijkt me alleen wel moeilijk om aan te nemen. Wat school betreft ik zou zelf naar de bruiloft van je zus gaan. Zo iets lijkt me wel iets waar je bij moet zijn, zeker als je zegt dat je zus zoveel voor je betekend!!! En even sparen is ook niks mis mee toch? Werkse @sr succes in het zh meid!!! @tamtam veel plezier met fietsen @laura hihi dan heeft terug gillen weinig zin ja
Pff zit hier met een knoop in mijn maag omdat ik zo met werken. Gelukkig wel met een lieve collega. Sven is al vanaf 8.00 in ons andere huisje bezig, als ik moet werken komt hij Jason even halen. Gisteren Jason voor het eerst vroeg warme hap gegeven en vroeg op bed gelegd, laatste fles wilde hij niet...Maar hij heeft vanaf 19.30 door geslapen tot 7.15! Vond het erg knap dus het werk goed. Helaas dus wel veeeel eerder eruit, maarja dat is niet zo erg. Moet straks toch weer aan het werk en zal dan even geen avonden doen, dus moet er toch vroeg uit. Net om 8.30 op bed gelegd en hij wordt nu wakker. Dus nu douchen aankleden en dan zo naar mn werk..
Zo net terug van het zh, was blij weer thuis te zijn joh want heb me toch een krampen jeetje. De kleine slaapt dus lig op de bank, ff bijkomen/rusten. De afspraak die we gemaakt hebben is een maand lang overgaan op maaltijdvervangers (WC, MF of SF). Moet ff kijken welke het beste is en goedkoop natuurlijk. Volgende maand heb ik weer een afspraak staan, en dan kijken hoe en wat. Voorlopig hou ik het op wandelen en na de meivakantie ga ik naar de sportschool, mijn buuf kan dan oppassen op de kleine. Zou eerst ontbijten maar door tijdgebrek ben ik zonder de deur uit gegaan (ik weet slecht), had ook geen fruit in huis om dat ff snel te eten. Zo en nu ontbijten, tot zo! @Tamtam, dank je. Hoop op positief nieuws van je begleider, fiets ze! @Aal, balen dat je moet werken. Is ander werk zoeken geen optie aangezien je er tegenop kijk, of ligt het daar niet aan? Fijn dat je kleine door heeft geslapen ondanks dat hij er vroeg in lag.
Vandaag is het een speciale dag dames...de 1e juni baby is namelijk 1 jaar geworden! Schrijf niet mee, heb dit in het begin wel gedaan, maar wilde dit toch even delen met jullie. Sunshine, bij deze van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Niek! Wat is het jaar toch eigenlijk snel gegaan...binnenkort worden onze beebjes ook allemaal 1 jaar. De tijd is echt voorbij gevlogen. Groetjes, Anna