Nee ik kan daar niet blijven. Dat had mijn baas ook al meteen gezegd dat hij niks kon beloven. De winkel wordt ook omgebouwd tot Coop, dus zullen ze wel voorzichtig zijn met mensen aannemen. Wat balen dat je werk zo tegen viel. Meteen al moeilijk doen dat je niet weg kunt om 17.30 uur. Kan me voorstellen dat je geen zin meer hebt om heen te gaan, maar ja....moeilijk, moeilijk, moeilijk. *Dikke knuffel*
Spannend de uitslag. Vervelend he zo'n fase dat ze niks willen. Het gaat gelukkig weer over, maar soms
Goedemorgen dames, Zo ben weer bijgelezen. Danian heeft lekker door geslapen tot iets voor 7.00 uur Dat gaat helemaal goed af en toe dat hij 's nachts wakker wordt en huilt, maar dan laten we hem ff en is hij vrij snel weer stil. Vanmiddag naar het CB. We hebben geen afspraak, maar wil Danian ff laten wegen. Ik zit ook met een dilemma Waar ik nu werk is 20 tot 30 minuten met de auto, maar ik krijg geen kilometer vergoeding, dus mijn man zei gisteren dat ik eigenlijk zelf betaal om aan het werk te gaan en dat is natuurlijk wel zo. Voor even vond ik dat niet erg, maar stel dat ik nu tot augustus daar kan blijven tot dat ik ander werk heb dan kost het me wel erg veel. Zit zelf te denken om een supermarkt hier in de buurt te vragen zodat ik op de fiets kan gaan. Wat zouden jullie doen?
wel goed hoor, wat belangrijker is is hoe het met bram gaat en die gaat super! echt waar afgelopen 2 weken alleen maar nieuwe ontwikkelingen. gister stond hij in eens 2 keer in bed. kruipt steeds beter, klapt in zijn handjes enz... zoo leuk. straks komt mijn vriendin die op knappen staat en gaan we samen naar prenatal shoppen, en vanmiddag ga ik naar een andere vriendin. gezellig dagje dus.
Wat fijn Tamtam dat Danian het zo goed doet 's nachts. Als het mogelijk is om een andere supermarkt te vragen zou ik het zeker doen. Misschien gaan ze accoord en anders kun je toch blijven waar je nu zit.
dichterbij.... ik ga geen geld betalen om te werken, ik werk voor het geld, anders zou ik echt thuisblijven..
Ik krijg natuurlijk wel mijn ziekte geld maar dat kost mijn baas niks dat komt van het UWV, maar normaal als je betaald krijgt krijg je kilometer vergoeding en dat kan nu dus niet, omdat ik niet in dienst ben maar als stagiaire op papier sta. Fijn dat het zo goed gaat met Bram.
@Debby, vreemd want bij onze gyn werden we samen onderzocht. Ze zei dat het geen nut zou hebben om mij medicatie te geven terwijl dat er ook een probleem in de sperma kan zijn, maar goed ieder gyn handelt anders. @Guusje, hoop op een positieve bloeduitslag. Ja fases zijn soms zo irritant ja, maar onthou dat het over gaat gelukkig. @Tamtam, zou persoonlijk iets dichterbij zoeken. Fijn dat Damian weer goed heeft geslapen, succes bij het cb vanmiddag. @Maaike, veel plezier met je dinnetjes vandaag.
even snel een reactie, @sarah, och meis.. ik vind dat niet kunnen! sowieso zijn er dus duidelijk geen goede afspraken gemaakt. Ik zou denk ik een gesprek willen om duidelijk te krijgen wat ze van jou verwachten (uren dagen etc) en als dat niet samen gaat met wat jij wil en kan, dan houd het op (tenminste dat denk ik dan) Ik zou voor jezelf en voor Finn kiezen.. Als je dit toch al niet leuk vind en t nu al zo tegen staat, ga je er zelf aan onder door, en waar doe je t dan voor...? voor t geld.. oke snap ik.. maar is t niet belangrijker dat jij gelukkig bent? *dikke knuffel* Net met collin bij de kapper geweest..
Heb de laatste bladzijdes bijgelezen, even uit mijn hoofd reageren.. @Sarah: Wat klote dat je werk zo tegenvalt. Als ik het zo aanhoor zou ik er ook weinig zin meer in hebben... Geen idee wat je nu moet doen, er moet natuurlijk toch geld binnen komen. Goed rond blijven kijken of je geen andere leukere vacature ziet staan! @Tam: Wat goed dat Danian door slaapt! Zou idd kijken of je niet bij een supermarkt in de buurt aan de slag kan. @Lau: Collin's haartjes geknipt, leuk! @Maaike: Veel plezier met je vriendin vandaag, shoppen bij de Prenatal is altijd leuk! En slecht voor je portomonnee Hier gaat ook alles goed. Vandaag lekker een dagje thuis met Zoë en vanavond komt er een vriendin eten. Zoë is druk bezig met dingen na doen, in haar handjes klappen, zwaaien, kusjes geven, met een lepel in een pan 'roeren'. Zo leuk Even kijken of ik ergens kan vinden hoe het met de bezichtiging bij Ilse is gegaan. Hier nog geen kijkers gehad..
@Marloes: hahah ja er vooral bijzetten dat ik niet mag kijken, ik natuurlijk gelijk gekeken. Ik wist niet eens van het blad af. Wel leuk. @Sarah wat een vreselijk rot dag heb je achter de rug. Kan me voorstellen dat je nooit meer terug wilt. Ik heb ook zon hekel als mensen je behandelen alsof je minder dan hun bent. Heb je al verzonnen hoe je ermee om gaat? Zijn er leuke collegas? Lastig van dat proefexamen. Ik ben bang dat je eeuwig spijt gaat krijgen dat je een deel van de bruiloft van je zus (en vriendin) mist. Ze trouwt maar 1x in haar leven (als het goed is). Als je zelf het idee hebt dat het financieel ook net iets beter uitkomt zou ik het starten van de opleiding uitstellen, als er geen enkele andere mogelijkheid is om het examen op een ander tijdstip en plaats te volgen. @Tamtam: ik zou ook geen geld brengen om te werken. Inderdaad dichterbij huis solliciteren en hopen dat ze je daar goed kunnen gebruiken. @Aal: nog heel eventjes geduld meid en dan is jullie paleisje een feit. @Guusje: heb je de uitslag al binnen? @Deb: fijn dat je de bevalling een plek hebt kunnen geven. Het zal altijd wel bij blijven maar het erbij neerleggen geeft je denk ik een gemoedsrust. Er spelen nu natuurlijk ook een hoop andere dingen waar je je druk om mag maken. En als het weer opkomt gewoon even je hart luchten. Geweldig dat Reno naar SatC kijkt. Ik blijf types uit deze serie in mijn omgeving herkennen, zo leuk. Ik wist ook niet dat er een 2e film uitkwam. Beter. SweetR: YIHAAAAAH!!!! Hoe blij iemand kan zijn met een ongesteldheid hahaha. Geweldig meid. Ik ben heel blij voor je. Eindelijk een eind aan deze cyclus . Op naar de volgende ei @Jolan: ga je nog een dagje weg in je vakantie? Ik hoop dat je mooi weer hebt. Wij gaan ook niet naar het buitenland met de vakantie hoor. Heel erg om te vertellen maar ik heb altijd vreselijk last van heimwee.
@mama: wat leuk dat ze alles aan het nadoen is. Klap is in je handjes is hier ook een succes. Gek dat ze zo snel dingen ineens opnemen. En roeren?? aaaaahhhh schattig. Gisteren kregen we een telefoontje van de makelaar voor een verslag van de bezichtiging. Het waren jonge mensen en waren erg enthousiast over het huis. enige nadeel dat op zolder geen mogelijkheid was voor het creeeren van een 4e slaapkamer. Ze hadden meer woningen bekeken en dit was de laatste. Ze gaan nu in bezinning en nemen dan een besluit welke woning het gaat worden. We denken zelf niet dat het ons huis wordt.
@Ilse: Hoe is de bezichtiging gegaan? Of heb ik er overheen gelezen, sorry dan . Edit: Je hebt net gereageerd, jammer dat jullie niet denken dat het jullie huis wordt. Wel fijn dat er iig serieuze kijkers zijn geweest, weet je dat je huis een beetje in trek is!
Het gaat niet om een baan, maar meer voor stage/vrijwilligster zeg maar. Een baan zou natuurlijk nog beter zijn, maar wat ik nu doe is stage zodat ik mijn pols kan testen en tot dat ik een andere betaalde baan heb wil ik graag bezig blijven en daarom wil ik dat graag ergens anders doen.