@ Laura, wat een leuke foto van Collin. Ik ben vorige week ook met Lucas geweest, maar ik had mijn fototoestel nog thuis liggen helaas. @ Ilse, ik hoop dat de mensen toch voor jullie huis kiezen! De uitslag van het bloed was goed, dus we mogen beginnen. Ik neem straks gelijk de eerste tablet!
@ Ilse, voor Lucas waren we na 4 lange rondes spuiten zwanger. Maar daarvoor moest ik eerst andere medicijnen proberen, waar ik later resistent voor bleek. Gelukkig mogen we dat nu overslaan en gelijk beginnen met spuiten.
Dat ligt eraan wanneer ik van deze tabletten een bloeding krijg, maar als ik het een beetje uitreken kom ik uit op de dag na Hemelvaart. Dan zit ik ongeveer op dag 12 van mijn cyclus.
We zijn net terug van het CB. Danian was goed aangekomen in 3 weken. Hij weegt nu 8855 gram en is 73,5 cm. Zo zie je maar als ze ziek zijn geweest komt het er vanzelf weer bij. Daarna nog gefietst en naar de winkel geweest.
@Anouk...hoe was je uitslag??? Spannend hoor! Ik lees het al! Super meid! @Tam..ow verkeerd begrepen dan van mij! Maar nu kan je wel blijven tot je wat anders hebt? Dat is wel fijn iig! Danian doet het echt goed joh..'s nachts! Eindelijk heh?! Hihi! FIjn hoor! Ben je nu ook wat uitgeruster zelf? PFff...lastig van je werk..Als je bij een supermarkt bij jou in de buurt vraagt ga je dan ook op therapeutische basis (of hoe heet dat)? Ik zou denk ik ook voor dichterbij gaan...ik wil zelf altijd het liefst op de fiets naar mn werk kunnen! Of kunnen ze niets anders regelen? Desnoods een vergoeding in boodschappen of iets? @Lau...lekker ding hoor! Hihi! Heb nu trouwens de luiers van de Aldi...die had jij ook toch? Tot nu toe hebben ze alles opgevangen en heeft Finn geen uitslag! Bij huggies was dat als met 1 luier! En pampers lekte de laatste tijd in de nacht vaak door. Dus ben helemaal blij! @Ilse...ik zou het ook voor geen goud willen missen! Ik verheug me er zelf al maanden op en ik ga niet eens zelf trouwen! Hahahaha! Maar ze blijft maar zeggen dat ik moet gaan! Ze vind mijn toekomst belangrijker dan haar bruiloft! En positief blijven hoor! Wie weet willen ze wel na logisch nadenken Ik ben dus niet gegaan...erg zwak..I know..(voel me ook een beetje een loser maar goed) Ik heb vannacht niet geslapen door de stress en door de pijn. Ik stond vanochtend op om te gaan...maar storte helemaal in. Dus toen heb ik maar gebeld (moest 5x bellen voor ze opnamen) en gezegd dat ik niet meer kom. Die man die me heeft aangenomen belt me nog als het goed is. We zien wel. Steef zei dat ik me niet druk moet maken om geld...we kunnen zoveel zuiniger leven En Steef kan eventueel een voorschot op zn vakantiegeld vragen..ik ben jarig...koninginnedag markt...belasting geld...dus we hebben wel een vangnetje. ik ben helemaal aan de slag om te zorgen dat ik dus WEL naar school kan in september...maar het schiet nog niet echt op!
Ja ik kan hier zolang blijven. Ik zit hier ook echt op mijn plek, dus baal er best van dat ik geen contract kan krijgen. Als ik hier in de buurt ga vragen is het ook als stagiaire zodat het hun niks kost, maar ik heb net de open sollicitatie brieven naar 10 winkels hier in de buurt gestuurd, dus wie weet kan ik ergens anders snel aan de slag. Ik ben bang dat er niks anders te regelen valt, want het is mijn keuze ondanks dat ze er wel veel profijt van hebben, want als ik er niet ben missen ze me wel Als jij je goed voelt bij de keuze dat je niet bent heen gegaan dan ben je helemaal niet zwak. Vaak voel je het erg goed aan of iets je gaat bevallen of niet bij mij in ieder geval wel. Het komt vast helemaal goed.
@Sarah: ik vind je niet zwak hoor. Als je ergens zo tegenop ziet dat je er ziek van bent zegt het genoeg. Het bedrijf komt ook niet echt over alsof ze hun best voor je zouden doen.
@laura leuk Collin's haren geknipt! Leuke foto ook! @mandy fijn dat alles goed gaat!! Aaagh wat leuk dat ze alles na doet enneh roeren in een pan super schattig!! @ilse jammer dat je denkt dat jullie huis het niet wordt, hebben jullie zo een kleine zolder dan? Maar wel goed dat er iig iemand is komen kijken, zo volgen er vast meer! @guusje oh wat fijn meid!!!!!! Hoe lang duurt het met die tabletten voordat je een bloeding krijgt? @sarah meid ik zou me niet rot voelen. Als je er zo gestressd van bent is het ook niet goed toch? Ik geef je gelijk en zou ook niet meer gegaan zijn. Knuffel! Zo dat was het alweer...
@ Sarah, jammer meid van het werk. Maar heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen! @ Sam, Ik moet de tabletten 10 dagen slikken en dan na een dag of 2-3 moet er een bloeding komen. Ik ben vanmiddag weer naar de psych geweest en ik hoef niet meer terug te komen, maar als ik het nodig denk te hebben mag ik altijd weer een afspraak maken om te praten. Ik voel me ook een stuk beter, zeker nu het lekkerder weer is en ik meer buiten ben.
@Aal, lekker aan het klussen. Duurt niet lang meer he? @Sarah, goed dat je er mee gestopt bent meid en voor jezelf hebt gekozen. Je zult zeker wat beters vinden! @Guusje, fijn te horen dat het beter met je gaat!
guusje wat goed dat je al mag beginnen! Ik duim voor een mega groot ei bij de eerste fm! Zo spannend, misschien ben je over een paar weken al zwanger! 4 rondes is te overzien, maar ik hoop dat je gewoon lekker de eerste ronde zwanger bent, dan heb je een aardig gemiddelde Fijn dat je je beter voelt en niet meer naar de psych hoeft! Tam tam lastig dat je geen reiskostenvergoeding krijgt maar je kan die kosten wel opvoeren bij de belasting he... scheelt misschien toch een stukje... Sarah ik snap heel goed dat je niet bent gaan werken. Hopelijk vind je snel ander werk... Ilse ik hoop dat het jullie huis wel wordt. Elk huis heeft wel wat natuurlijk. Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met een manueel therapeut. 3 mei moet ik er heen. Voor mij is het wel duidelijk dat er weer een wervel verkeerd zit. Wel een andere dan de vorige keer maar toch. Pijn valt wel weer mee, kan er goed mee omgaan, alleen die spanningshoofdpijnen zijn echt heel irritant. Vandaag weer lekker gewerkt, nu 3 dagen vrij. Merk dat ik echt moet omschakelen van mama naar werkneemster. Heb het zo druk op mijn werk dat ik eigelijk niet veel aan Emma denk als ik daar ben... erg he? Dan voel ik me wel een beetje schuldig als ik haar weer zie...
@guusje wat fijn dat je niet meer terug hoeft naar de psych!! @SR nee we moeten op gaan schieten...op 7 mei moeten we de sleutel in leveren... @debby nou meid ik vind dat niet raar hoor!! Als ik op mijn werk ben dan denk ik elke minuut aan Jason en of alles wel goed gaat...Dat is echt niet leuk, dan denk ik liever niet aan hem. Ga je nog wat leuks doen van het weekend?
Oh die spanningshoofdpijn is echt klote he!! Ik ken het moet eigenlijk ook weer eens naar de fysio maar ik laat Sven het nu maar stevig los masseren.
@Debby, succes bij de therapeut en beterschap met je hoofdpijn. Nu heb je 3 dagen vrij, kun je lekker heel die tijd met Emma zijn. @Aal, dus de tijd dringt dan. Succes ermee en laat Sven je hoofd lekker losmaseren hihi.