http://files.hm.com/media/products/825/DXL825_73598_35005_99_9999.jpg Die heb ik gekocht voor Collin en een bij behorend broekje! En nog 2 leuke zomerjurkjes voor moi! Alles gaat lekker hier! *zwaai*
Leuke, vrolijke foto van Zoë!!! Leuke dag gehad Jolan? gefeliciteerd met jullie 2 jaar Sam, leuke verjaardag gehad? lekker verwend met spulletjes voor in jullie nieuwe huisje? Sam en ik zijn vandaag naar de musical van de sprookjesboom geweest. had hem voor de zekerheid zo'n luierbroekje aangegeven, maar hij was nog helemaal droog... Musical was wel leuk, maar voor mijn mannetje, dat 15 min stil op een stoek zitten wel genoeg vindt, misschien nog net iets te veel van het goede
@Aal: Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! @Jolan: gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk. @sarah: en hoe reed de auto? @Mandy: hoe is het nu met de bijen? Zijn ze echt verhuisd? Leuke, vrolijke foto van Zoe. Ze is ook niet echt meer een baby. @Marloes: joepie een droog broekie! @Kuide: leuk shirt voor met de voetbal! @mac: Hoe was het werken? @Guusje: Watvoor schoenen heb je gekocht?
hier een erg druk weekend gehad. Schoonvader vierde 2x zijn verjaardag en gisteren hadden we zelf visite, vanmorgen nog een eindje gefiets. Ik zit nu eigenlijk voor het eerst rustig op de bank. Ik ga er dus ook even van genieten. Fijne avond allemaal.
@mandy leuke foto van Zoe @laura leuk shirt!!! @marloes knap hoor dat hij helemaal droog was! @ilse druk weekend dus geniet van je avondje op de bank Ik heb niks gekregen voor mn huisje Heb allemaal spulletjes gehad voor een taart te maken, weet niet of ik het kan maar we zien wel in het nieuwe huis. Mijn ouders hebben niks gegeven hihi, dat krijg ik nog ik ga met mn moeder shoppen als we een beetje gesetteld zijn. Verder heb ik het niet gevierd, geen zin in.
@deb gewoon bij de shoponline van H&M bij kinderen weet alleen niet welke maten ze hem verkopen bij de jongens zie ik hem staan bij maat 86/128
Ja jammer haha, ze hebben vast nog wel ergens anders zo een oranje shirt, ik moet er voor mezelf ook nog steeds 1 hebben, ik heb niks wat écht oranje is...
ja ik zag ook die grote maten, jammer hoor... heb wel voor mezelf wat leuks besteld, dat is lang geleden...
H&M Shop Online en H&M Shop Online als iemand nog iets wil bestellen, gebruik code 8770 en je krijgt 20% korting!
Nee je krijgt alleen alle jurken en shirtjes Ik had ook nog een code voor 25% maarja ik moet ff niks meer bestellen. Heb laatst voor Jason weer een hoop bij kleertjes.com gekocht en koop elke maand wel iets op h&m nu maar even zuinig doen aangezien we nog een hoop voor het huis nodig hebben
Goedemorgen, De verjaardag gisteravond was gezellig. Danian had de grootste lol met zijn nichtje die 2 en een half is erg leuk om te zien. Nu las ik alleen net op hyves dat mijn neefje de waterpokken heeft, dus hopelijk krijgt Danian het niet. Danian wil de laatste tijd zijn slaapje om 15.00 uur bijna niet meer doen. Na een half uur is het huilen en is hij niet te genieten. Nu heb ik hem vanmorgen na de fles van 6.45 uur weer op bed gelegd en hij ligt nog te slapen. Kijken of het dan qua slapen beter gaat. @ Kuide: Leuke shirtjes voor Collin @ Jolan: Leuke dag gehad gisteren? @ Debby: Leuk nieuwe kleren