goede middag dames. even een zwaai van hier! Collin zit weer is in een groei spurt.. 11,3 kilo alweer.. en bijna 78 cm.. t gaat veel te snel! straks past ie zijn zomer kleren niet! geniet van t mooie weer!! *zwaai*
Hallo, Mijn dochtertje is 20 juni 2009 geboren. Nu bijna een jaar verder is ze 8700 gram. Was benieuwd naar de gewichten van leeftijdsgenootjes. Groetjes
Ik heb gestemd hoor Marloes! Fleur, wat leuk. Esmee is ook van 20-06-2009 Ze woog vorige week 9580 en was 72 cm
nou meiden, ik ben bij de gyn geweest en heb idd pco. Volgende cyclus ga ik met clomid beginnen. Wel zag ze een follikel van 13 mm verwachting is dat die vrijdag gaat springen dus ik heb huiswerk gekregen voor woensdag, vrijdag en zondag
hahaha huiswerk. Moet er om lachen meid. Hopelijk is het geen strafwerk Balen van de PCO, maar fijn om dit nu zeker te weten en dat je kan starten met Clomid. @Marloes: ik heb natuurlijk gestemd. Lief dat je meehelpt ik ben jaloers op de schoolreisjes. Ik wil ook
@Fleur: Eva weegt denk ik zo'n 9 kilo en is 77 cm lang. Ze is van 6-6-2009 @Kuide: sjee wat groeit hij toch hard. welke maat heeft Collin nu?
ach ja als je dr in gelooft. Ei springt op 30 april of 1 mei... Zou wel leuk zijn. Maar ja, elke andere datum is ook leuk. En nee hoor geen strafwerk. Maar we moeten het wel echt plannen nu, omdat reno veel moet werken nu rond koninginnedag en ik zondag natuurlijk naar de meeting ga Maar ja, alles voor het goede doel
Ik kan jullie amper bijhouden, lees wel regelmatig bij hoor! @Ilse: Weer kijkers, spannend! Hopelijk wordt het wat. Hier nog niks @Sam: Had het al op hyves gezien dat de EEG goed was, gelukkig maar! Papier eten: Hier ook een papier eter, naja alles eter! Ze zat net in de Bumbo op het aanrecht, zit ze opeens te kokhalzen. Had ze een kiwi te pakken gekregen en een hap met schil en al genomen haha. Ik heb vanmiddag een heel leuk setje gekocht bij de Zeeman, 3,99 voor een rokje en shirtje. Manlief zal wel trots op me zijn . Gevaarlijk is wel dat ik een outlet voor merkkleding voor baby's en kinderen heb gevonden hier in de buurt..............