ok nog heel even vol houden dan! Na het weekend ben je ongie (zal ook wel weer een keer leuk zijn toch?) en sja je weet waar je het voor doet... maar is niet leuk dat het bij jou zoveel lastiger gaat als bij een ander
achja, ik weet gewoon dat het bij mij niet op de normale manier kan. Dan is het denk ik ook wel makkelijker vol te houden. Het scheelt dat we nu al een wondertje hebben en weten dat we het niet voor niks doen.
@guusje *knuffel* succes meid! ik heb geen flauw idee hoe t voelt, is, hoe moeilijk en zwaar het is! Maar als ik t zo hoor is t alles behalve een pretje! Heeeeel veel sterkte nog de komende 4 dagen! Het is idd voor een goed doel!
@ iedereen die gereageerd heeft op mijn berichtje: Bedankt voor de reacties. Ik vroeg het me af omdat mijn kindje 12 weken en 5 dagen te vroeg is gekomen. En vroeg me af of ze nog erg achterloopt in gewicht.
@Guusje: Heb je van die spuiten minder last? Hoop het.. @Fleur: Zo dat is wel veel, ruim 12 weken! Gaat het nu allemaal goed met haar?
Goedemorgen, @ Guusje: Das niet zo mooi dat je zo'n last hebt van de medicijnen het is idd voor een goed doel. @ Fleur: Dat is idd wel veel 12 weken. Hier gelukkig weer goed geslapen. We haalden Danian gisteren van de opvang om 17.45 uur en toen was hij net wakker, dus was bang dat hij om 19.00 uur niet wilde slapen, maar hij lag er zelfs nog iets eerder in, want hij was niet te genieten. Hij was alleen maar aan het jammeren. We hebben hem met een zetpil op bed gedaan en hij sliep vrijwel meteen, dus misschien toch de tandjes of iets anders. Hij is nog wel 2 keer wakker geweest, maar binnen 10 minuten sliep hij weer tot vanmorgen 5.20 uur. Om 6.00 uur ging mijn man eruit en om 6.15 uur heb ik hem de fles gegeven(eerder krijgt hij niks) Hij wilde niet meer slapen, dus we zijn er net maar uitgegaan. Hij is gelukkig wel vrolijker Zijn eerste boven tandje is door en die er naast komt er ook aan. We gaan vanmiddag op de fiets naar de stad. Lekker in het zonnetje
ow meiden ben net zo erg geschrokken.. Collin stond aan de box.. draait zich om en loopt richting de gang.. LOS dat ging 7 stappen goed, en toen viel meneer plat op de grond, vol met zijn gezicht op de plavuizen.. T was me toch een smakkerd (ik stond in de gang, dus hij wilde denk ik naar mij toe) Gelijk een hele koude doek op gedaan, en net ingesmeerd met vallen en stoten gel. hij viel op zijn rechter kant, dus die kant is helemaal dik en begint al blauw te worden bij zijn oog ik mag er niet aan komen dan gaat ie huilen.. zou t gebroken kunnen zijn? t was echt zon smakkerd.. weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Hij ligt nu in bed want hij was ineens heel moe (maak hem over uurtje sowieso wakker mocht ie een hersenschudding hebben ofzo) Verder was ie daarna wel weer gewoon vrolijk en aan t spelen. Pfff ik zit nog te trillen, ben zo geschrokken!!
Ach meis toch kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de HA bellen kijken wat zei er van zeggen.
Hoi hoi mama's. Hoe gaat het met jullie en de kids? Hier druk druk, en ook is mijn lappie kaduk. Gisteren een nieuwe besteld die ik morgen binnen krijg, zit nu ff op de gewone pc. Gisteren naar de shsp geweest (heb mezelf in de watten laten leggen), heb er heerlijk van genoten. Straks weer de deur uit naar een vriendin toe, lekker theeleuten met de meiden (zij heeft een 2ling, leuk voor mijn moppie). Morgen kom ik uitgebreider reageren (moet 15 pagina's teruglezen zag ik), dan is het thuisblijf/poets/zwfdag haha. Geniet lekker van het weertje dames. Doei doei!
@Lau: Jeetje dat is schrikken. Zou voor de zekerheid ff de huisarts bellen, geen idee of je ergens aan kunt zien of het gebroken is.
ha meiden! daar ben ik ook weer even! lees wel meestal trouw mee, maar soms even geen puf om te reageren! jeetje lau, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent.. zou even bellen naar de ha (beter 1 x teveel dan te weinig) zij zullen ws telefonisch ook niet zo veel kunnen doen, maar weten wel waar je op moet letten. Misschien dat je wat helpt. Gelukkig kunnen ze wel heel wat hebben, en zal hij zeker even bont en blauw zijn, maar zou het wel goed in de gaten houden en bij het slapen om het uur toch even wakker maken (voor het geval het toch een lichte hersenschudding is..) sasha en ik zijn net bij het cb geweest voor dr 11 maanden prikjes, ze woog 7600 gram en is 70 cm groot, zit natuurlijk bij het onderste lijntje maar het is gewoon een klein en fijn dametje.. deed het verder prima, en logisch dat ze niet zo heel zwaar was na al die ellende van het zh, dus fijn! sinds pasen is ze dan 200 gram aangekomen. Vanmorgen weer hoesten en dr fles uitgespuugd door het hoesten, maar even longen gelijk laten luisteren door de arts en dat was schoon, dus gewoon verkoudheidje! jolan, leuk, leuk,leuk, heb zo'n zin in zondag!! aal, wat super dat je al bijna je huisje in kan zeg! komen de foto's al snel? ilse, super gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! en hopen dat de oude snel weg is!
Meiden ben ik ook even @laura ai meid ik snap dat je geschrokken bent, hoe is t met de kleine vent?? @bloempje foto's duurt nog even denk ik hahaha Hier ook net bij het cb geweest. Jason weegt 7690 en is ongeveer 72 cm. Ook een kleintje dus. Ons cb sucks echt en ik vind het jammer. Die vrouw begon over zn speen en zei dat we hem af moesten leren alleen met slapen. Ik heb gezegd dat ik hem daar te jong voor vindt. Ze zeurde dat hij zat terwijl hij nog niet zelf kan gaan zitten. Maarja fysio zei dat het goed was en over vit D druppels....*zucht*. Hij heeft ook zn prikjes gehad huilde dit keer wel arm kind, maar nu slaapt hij lekker.
Ha gebeld elk uur wakker maken vannacht ook verder koelen en die zalf is prima evt zetpil. Maar hij is nu weer super happy zwelling is minder
@ Laura, jeetje dat is schrikken! @ Bloempje, gelukkig is Sacha weer goed aangekomen en waren haar longetjes schoon. @ Sam, hoe gaat het eigenlijk bij jullie bij het CB bij een verhuizing? Ik weet niet of jullie ver van jullie oude huis afzitten, maar bij ons hebben ze voor verschillende wijken ook verschillende CB's. Dus als wij naar de andere kant van de stad zouden verhuizen, moeten we ook overstappen naar een andere CB. Dat zou voor jullie ook een uitkomst kunnen zijn. Tenminste als er meerdere CB's zijn in Zoetermeer. Mijn man heeft flink met mij te doen, ik kan echt niks van hem hebben op dit moment. Hij zei al: Ik merk al dat je weer aan de medicijnen zijn en ik hoop dat je ze hierna nooit meer hoeft te nemen.
Dat is schrikken (maar wel heel knap van Collin trouwens) Misschien heeft hij wel een hersenschudding dus ik zou zeker even bellen, al is het maar om je gerust te stellen. Edit: kom ik ook met een late reactie aankakken... Zie al dat je gebeld hebt.
@Guusje: Wat vervelend dat je lichaam zo reageert op de medicijnen. Zijn dit de normale bijwerkingen? Zo te horen zit er een flinke ongi aan te komen. Lijkt wel een enorme PMS die zich op heeft gehoopt en er nu mee uit komt Knuf meis.
@Bloempje: niet gek dat het groeien iets minder hard is gegaan. Komt vanzelf wel weer als ze helemaal aangesterkt is. Nu weer verkouden, arme pop. @aal: jeej wat is Jason een poppetje! Op de foto's lijkt dat helemaal niet zo. Heeft Jason jouw bouw of is Sven ook tenger (geweest) Hoe gaat het met Sven eigenlijk?
fijn dat je nu toch even weet hoe en wat lau, en dat de zwelling minder wordt! balen van het om het uur wakker maken (ook snachts... maar ja.. tis even belangrijk voor collin!) balen van je cb aal! en je bent vrij om te gaan naar elk cb wat je wil he? je hoeft niet speciaal naar die bij jou in de buurt, je kunt gewoon naar een ander toe als je dat wil! sterkte, guus, lijkt me niet niks, hoop dat het idd snel goed gaat en dit de laatste keer is! thx ilse, hoop dat ze nu heel hard gaat groeien! maar ja, nu doet ze wel lekker lang met dr kleertjes.. hihihi ze heeft maatje 68 en soms zelfs nog 62.. 74 is echt veels te groot voor dr!
lau, jeetje dat is schrikken zeg! Hoe is het nu met hem? guusje wat vervelend dat je zo'n last hebt. bloempje, jeetje idd een fijn poppetje zeg. Maar idd logisch dat ze neit veel aangekomen was. Hopelijk heeft ze niet veel last van dr prikjes. aal, cb: ene oor in, andere oor uit. Wat een onzin over die speen. Doe wat jullie goed lijkt. En nog meer onzin over het zitten terwijl hij zelf nog niet kan gaan zitten. Lieke kan wel zelf gaan zitten in bed, maar nog niet als ze gewoon op de grond ligt. Maar ze zit ook te spelen hoor. Moet je haar dan altijd maar liggend laten spelen? Hier gister ook een meid die viel. Ze gaat nu heel stoer overal staan en bij mn ouders ging het mis. Ze gleed zo met dr kin tegen de tafel. is nu blauw Nu zit ik heerlijk met de laptop op schoot in de tuin op de loungeset. Lieke dr campingbedje neergezet en die zit er heerlijk in de spelen. Lekker genieten dus.
Och lieke ook al een blauwe kin. Lekker zeg zo relaxed in de tuin, op dit soort dagen baal ik altijd dat we nog steeds op een etage zitten met een mini balkon.