Met collin alles goed! Heeft nog 5 x een poging gedaan tot lopen heel knap maar hou mijn hart vast! Vind t maar niks!!! Ook gaat ie de hele tijd los staan... Zucht ik wil een vloer van kussens!!! Tandje 8 is eindelijk door!! Hoektandje en kiesje voel je zitten maar zijn nog niet door.
die collin een zeer ondernemend ventje... gelukkig gaat het goed met hem. helaas gaat leren staan en lopen met vallen en opstaan.... hier ook het geval.... dikke knuffel en suc6 van8 met ieder uur wekken, hopelijk slaapt ie wel snel weer in...
die collin, die is echt vlot!!!! Idd ik hou ook af en toe mn hart vast.... en dan staat lieke alleen nog maar. Ze doet nu trouwens wel lopen aan de hand schattig!
Collin heeft net van de hoek van de straat tot de voordeur aan 1 handje gelopen! Das ongeveer 50 meter! Hij keek helemaal trots!
jongens.. dit is niet mijn dag! Collin is net uit bed geklommen! weer op zijn kop gestuiterd natuurlijk.. (met slaapzak!!!!) Vanmiddag probeerde hij t ook al, zonder slaapzak ik denk dat lukt m echt nog niet.. nou dat heb ik geweten... Echt dit moet niet gekker worden wat nu???
jeetje hoe doet hij dat!!! Staat zn bedje op de laagste stand? Bizar. Ach arme collin... (en arme jij...)
Jeej Collin wat doe je je mama aan! Ik denk dat je zondag wat van jou kunstjes over moet geven aan Lucas (die rolt namelijk alleen nog maar).
au lau... arme collin... jeetje wat moet je nu doen... misschien kan je beter een peuter bedje nemen voor hem... daar kan hij ook wel uit maar dan stuitert hij tenminste niet? Of een hele berg kussens naast zijn bedje leggen zodat hij zacht valt?
12 weken!!! En ik dacht dat Emma vroeg was met 6 weken... wat een angst moet jij hebben gehad meid... hoe gaat het nu met dr?
sja het cb... wat ik altijd doe is ja knikken. Kan ze al zonder speen? Ja allang joh, die heeft ze niet meer (die heeft ze de halve dag nog). Kan ze al uit een beker drinken, ja hoor flesjes krijgt ze niet meer (ze krijgt al het melk nog uit fles)... Het gaat ze geen reet aan wat ik met mijn dochter doe. Kijk, tuurlijk willen ze helpen maar in het begin hebben ze zo raar gereageerd hier. Reno zei 1 keer dat het toch best zwaar was die gebroken nachten met een fulltime baan... nou we kregen een heel kruisverhoor! Of we een kindje wel leuk vonden en of we niet tegen haar gingen schreeuwen enzo. En nu als we daar zijn vraagt die vrouw elke keer of reno het nog wel trekt... had echt het gevoel dat ze bijna jeugdzorg gingen inschakelen ofzo... maf wijf... of ja en ze heeft tegen een vriendin van mij gezegd dat omdat zijzelf misbruikt is zij dat ook bij haar eigen dochter zou gaan doen... nou sorry hoor... waar is je tact gebleven?
sja balen voor je man, maar ja, denk maar zo, normaal gesproken heeft een vrouw daar elke maand last van en jij hebt het alleen nu , wellicht in mindere maten maar het komt er gewoon in een keer uit en ach, jij hebt er het meeste last van, je mag het best wel een beetje afreageren hoor!
*zucht* Meneer was net weer wakker.. wil ineens ook niet meer slapen! Heb 2 tuinstoelen kussen naast zijn bedje liggen.. En heb hem strak ingestopt nu.. Hij is vandaag echt vanalles aan t uitvogelen.. hij loopt nu los van mij naar opa, en terug.. moet even zijn evenwicht vinden maar dan stapt ie zo heen en weer! Hij klimt op de salon tafel, en dus nu ook uit bed. Een normaal bedje, zat ik ook aan te denken, en heb daar gister toevallig voor gekeken bij de ikea, zon mee groei bed. Maar goed, ik wil niet dat ie uit bed kan, hij is echt nog te klein om alleen in zijn kamer rond te gaan kruipen smorgens vroeg of zelfs snachts als ie een x wakker zou worden? Echt wat een bezig mannetje wordt hij ineens, hij doet zoveel meer echt van de een op de andere dag! Je ziet hem groter worden... hij krijgt ook ineens dingen door, volgt de vogels in de lucht, ziet de stofjes dansen in de zonnestralen en probeert die dan te pakken... dat soort dingen deed ie nog niet.. en ineens gaat t weer zo snel! @guusje.. ik zal het aan hem doorgeven, maar meestal gedraagt collin zich in gezelschap heel netjes, en is ie niet zo ondernemend als thuis in zijn veilige omgeving! Hij is ook super eenkennig, gister ging een vriendin van mij even op hem passen, nou dat was 2 uur huilen dus, tot ik terug kwam.. elk vreemd iemand die naar hem kijkt in de buggy dan biggelen de tranen over zijn wangen.. en op verjaardagen moet ie echt even de kat uit de boom kijken voor hij ook maar iets gaat doen! Dus ben benieuwd, denk dat ik zondag een heel timide collin bij me heb!
geniet ervan guusje, dat het niet zo snel gaat!!!! hij kan straks nog lang genoeg zitten kruipen lopen enz...
@guusje wij gaan in dezelfde wijk verhuizen zeg maar dus blijf ook bij dat cb helaas... Mannen...gooi het er lekker uit zou ik zeggen ff legaal sago zijn @ilse in het echt zie je ook niet dat hij zo slank is, niet in zijn gezicht iig. Ik ben altijd wel tenger geweest. Lief dat je naar Sven vraagt. Gaat wel redelijk, hij mag straks in een intergratieproject, dan kan hij geschoold worden als alles goed gaat. Zn rug kan ik weinig over zeggen, still the same.... @jolan nou idd daar worden ze ook niet vrolijk van hoor altijd maar liggen...en nu met de rotzooi in huis gaat het helemaal lastig.. Arme Lieke!! Hoe gaat het nu met r? Wat leuk Lieke in het campingbedje en jij lekker in je loungeset..heeerlijk was ook echt lekker weer he vandaag! @laura oh oh die Collin..je hebt wat met hem te stellen he!! Hoe gaat het nu met hem? Thuis durven ze ook meer dan ergens anders he, thuis is vertrouwd. En eenkennig ook nog...ik geloof dat dat bij Jason nu een beetje het geval is, of hij is van slag door de verhuizing...*knuffel* voor jou en Collin @debby oh ook al zo een lekker cb bij jou..wat een achterlijke joh!! Dat ga je toch niet zeggen...Ik denk dat het komt omdat ik klein ben en ik had ook geen make up, ze zal wel gedacht hebben dat ik een tienermoedertje was ofzo..Gare *** Ik heb wel vaker dat mensen mij niet serieus nemen of neerbuigend doen omdat ze mijn leeftijd verkeerd inschatten
Jason heeft vandaag veel gehuild, was niet in zn hummetje...Arm kind! Zal wel last hebben van zn prikken hij heeft ook verhoging. En alles is een rotzooi vanwege de verhuizing. Vloerbedekking is gelegd, laminaat in de woonkamer ligt ook! Dit weekend gaan we echt de spullen verhuizen..pfff dat wordt nog wat...En morgen weer werken bleeegh
@sam, hij ligt nu eindelijk weer te slapen! dus gaat goed Tis de periode voor eenkennigheid, dus zou best goed kunnen dat jason er ook last van heeft, maar idd de verandering en drukte in huis kan natuurlijk ook heel goed mee spelen! Hoe gaat t nu met jou? en weer werken? en de drukte? En met sven?