Leuke foto's van de meeting! En Guusje, gefeliciteerd met Twente . Verder even ego, want ik heb goed nieuws... ik ben zwanger! Als alles goed gaat, ben ik 10 januari uitgerekend. We zijn erg blij, maar ook nog een beetje in shock dat het deze keer allemaal zo snel is gegaan. Kan het bijna niet geloven.
Goedenmorgen!! @emme gefeliciteerd wat onwijs leuk!!! Hoe lang ben je nu zwanger? Was al om half 7 wakker.. normaal ben ik nooit zo vroeg..!Het duurde gisteren ook erg lang voor we sliepen, ookal waren heel moe. Jason heeft de hele nacht doorgeslapen Het duurde wel even voor hij sliep, was op papa's arm in slaapgevallen *smelt*. Ik moet straks werken en daarna hier een hoop te doen.We hebben nog geen rolgordijnen hangen dus vandaar ook dat ik vroeg wakker was. En in het oude huis moeten nog wat dingen gebeuren. En de katten moeten we vandaag nog ophalen!
Goedemorgen, @ Emme: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ver ben je nu? @ Sarah: Haha die foto is echt leuk @ Natje: Nog gecondoleerd wel fijn dat het met Isabella zo goed gaat @ Aaliyah: Werkse en leuk hoor eerste nacht in jullie nieuwe huisje Gisteren verjaardag en house warming gehad van mijn nichtje en haar vriend, maar het was wat te druk voor Danian. Er waren zo'n 60 mensen. Hij heeft nog wel een uurtje geslapen, maar was verder wat jengelig. Hij heeft gelukkig ook nog wel gelachen, maar hij was ook blij dat we weer rustig in de auto zaten
@sam, lekker dat jullie over zijn, nu de katten nog, dat gaat ook vast goed! werkse ff ookal heb je er w.s. geen zin in, en daarna lekker rommelen in jullie nieuwe/oude huis! @emme ik bedacht me net dat je familie nu kwam, gelijk leuk nieuws voor ze? of hou je het nog even geheim?
hoi, voel je je al wat beter guusje? en ben jij al ongesteld geworden door de medicatie of verwachte je dat morgen? jammer dat je er gister niet was, en sam natuurlijk ook, hebben nog wel aan jullie gedacht.
@tamtam pff 60 mensen zou Jason ook niet vrolijk van worden. @maaike nee heb idd geen zin in werken, ben echt heel erg moe. Maar goed als het niet gaat dan kan ik eerder weg. @guusje hoe is het met jou?
Hoi dames, @Meeting, leuke foto's! @Debby, mooie taart en uitnodiging! @Emme, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan! @Aal, jullie ook gefeliciteerd met het oververhuizen! @All, hoi.
@maaike weltrusten! @sr hee hoe is tie met jou en je mooie meisje?? Gisteren de nieuwe buuf gezien! Leuke vrouw, 2 kids volgens mij jongen en een meisje, jongste weet ik niet zeker hahah. Durfde het niet te vragen.
Hoi meid, ja hier goed allemaal. Weekendje bij mams geweest, met de kids naar een binnenspeelparadijs gegaan aangezien we door het weer niet anders konden. Ben weer lekker in mijn huisje, mijn meissie is weer terug gaan slapen na bv maar met haar gaat ook alles goed dank je. Ik ben 3kg kwijt in 1 week tijd, dus mijn dag kan niet stuk joeppie! Ow leuk een nieuwe buuf leren kennen, hoop voor je dat een leuke vrouw blijft hihi.
natja, nog gecondoleerd. Wat naar zeg, dat het ook gewoon onverwachts was . Sterkte! emme, wauw van harte gefeliciteerd met je zwangeschap!!! Gaaf zeg! Hoe ver ben je nu? aal, zo lekker vroeg erbij vandaag ach dan heb je wat aan je dag. tamtam, jammer dat het zo druk was voor danian. maaike, slaap lekker nog even. sr, wauw 3 kg, knap hoor! Zo lieke werd om 7 uur echt hard huilend wakker, maar toen ik eruit wilde was ze weer stil. Daarna ook nog even een paar keer een beetje gehuild en toen heeft ze verder geslapen. Om 8.45 vond ik het mooi geweest, anders loopt heel de dag in de soep hahahahha. Maar volgens mij was ze al wakker, ze kwam meteen overeind toen ze de deur hoorde. Zit trouwens een beetje te twijfelen wanneer ik fruit zal geven. Doe het nu steeds smorgens, maar als ze zo laat wakker is steeds, is het al 1,5 uur na dr fles. Ik zou het ook smiddags kunnen geven, alleen is het dan weer dichter bij dr avond eten. En vind het altijd wel makkelijk dat als ik weg moet, dat ik dan een koekje kan geven ipv fruit...... Haha twijfel twijfel
goede morgen!! Emme, gefeliciteerd!!!! Sam, lekker geslapen in jullie nieuwe huisje? Collin kwam om 6.30, daarna geslapen tot 9.00 en nu weer moe, dus hij ligt er weer in! weet niet wat me overkomt! Ga nu maar snel stofzuigen dweilen etc.. kan ik dat eindelijk een x overdag doen ipv savonds als meneer slaapt! van morgen tot en met vrijdag zit ik hier lekker alleen, mijn vader gaat een midweek golfen in duitsland! Wat een k*t weer vandaag.. bah!
@Jolan, dank je. Misschien in de ochtend fruit bij de fles geven? Dus minder mellk en daarbij fruit ernaast? Ik moet ook gaan aanpassen, ga voortaan in de ochtend boterham geven naast bv en dan fruit in de middag of andersom dus bv met fruit en boterham in de middag zoiets? Nu krijgt ze om de 3 eten, 8u bv, 11u fruit, 14u boterham, 17u groenten, maar merk dat ze tussen 8 en 11 nog honger heeft dus moet bv aanvullen in de ochtend. @Lau, lekker toch zo kan jij je ding doen. De mijne slaapt ook altijd terug.