@Sam: Een oordopje, gelukkig geen gehoorapparaat hahaha. Oh gestie, kotsen op het nieuwe tapijt. Ik weet hoe je je voelt, hier is de boel zo'n 9 maanden dagelijks onder gespuugd .
Weet iemand of er nog een lichtgewicht buggy voor op de fiets is naast de Zapp? Vindt hem zo duur aangezien ik niet van plan hem heel veel te gaan gebruiken..
hahah gehoorapparaat hoef ik nog niet maarja kotsen vind ik niet erg, maar het tappijt ligt er nog niet eens een week.... Hij heeft net wéér wat liggen eten. Hij wil ook niet slapen, wat we ook doen...zucht heeft iemand tips?? Hij wil niet slapen op zn kamer...
@Sam: Misschien een vast slaapritueeltje beginnen, zal niet gelijk werken maar straks wel handig. Wij doen bijv. slaapzak aan, tanden poetsen, in de gang (zonder prikkels) eventjes wiegen, kind in bed, muziekje aan en slapen. Dat weet ze precies
Dat hadden wij in het oude huis ook, maarja alles is nieuw hier, geen papa en mama die je kan zien... Oh fijn en Sven snapt weer niet waarom hij moet huilen...:x Aaargh ik vind dit zoo niet fijn. Hij heeft ook totaal geen geduld meer sinds hij ingestort is, zelfs die medicijnen helpen niet...
Zapp is wel een hele fijne buggy, mijn zus had hem, loopt lekker dat ding! Hij is wel duur, maar je kan hem bij de 2e ook weer gebruiken
Zodra we hem in bed leggen is het krijsen ik heb idd vandaag ook al met hem gespeeld daar een tijd en gisteren heeft hij overdag wel daar geslapen. Ik wist dat dit drama zou worden...maar ja op zich oke, als je het samen doet, maar Sven snapt er helemaal niks van en kan niks hebben. En klagen dat hij van 8.00 tot 22.00 met Jason bezig is...mannen:x:x:x
@Sam: Pff lastig hoor, heeft hij wel nog gewoon hetzelfde bedje, knuffels enzo? Balen ook dat Sven het niet snapt, maar die zal natuurlijk wel anders zijn door de medicijnen etc. @Jolan: Ongeveer van 11.00u tot 12.00u/12.30u en van 15.30u tot 16.30u. Zapp: Hmm denk dat het die dan toch wordt. Idd ook bruikbaar voor een 2e en ook handig voor vakantie enzo. Eerst maar eens op mp speuren. @Mac: Heb jij toevallig nog een Zapp over in je handeltje?
Ja mannen zijn idd zo, maar hij heeft wel een heeel kort lontje tegenwoordig... @mandy de Zapp is echt een heeerlijke buggy! Als we het geld hadden ervoor dan had ik hem ook gekocht. Ja hij heeft wel hetzelfde bedje en knuffels enzo hebben we expres gedaan. @sarah herinner je ineens je vraag weer haha. We hebben alles natuurlijk gelijk vloers in de flat dus babyfoon hebben we niet.
Ik kreeg gisteren trouwens foto's van mijn 1e verjardag van mijn moeder, Zoë is duidelijk niet omgeruild in het zkh! Zal dalijk eens proberen een fotoo van een foto te maken.
@Maaike...ze zeiden dat het een man was die opzettelijk de herdenking wilde verstoren maar dat ze hem gelijk hebben kunnen overmeesteren. Verder weet ik het niet. Dat zou straks bij het nieuws gezegd worden! @Marloes...fijn dat het leuk was! Zou ik ook graag willen zeg! Wel balen van Thom zn tandjes...maar goed...het zijn er weer 3 in 1 keer! Dat scheelt! Hahaha! @Sam...Ik wacht geduldig af...het is wel het leukste om het te zien als het helemaal in orde is natuurlijk! Ik heb vooral voor FInn spul gekocht...zag niet echt wat voor mezelf! Hen twee nieuwe slaapzakken...70 cm was nu echt te klein! Hahaha! twee korte broeken en een t-shirt bij H&M...schoentjes en een zomerjas bij de HEMA...fotolijstjes voor mn fotomuur bij de Action (als die af is zal ik hem ook showen ) En het luchtje NOA...vind ik zoooo lekker! Oww en heel leuk...bij action ook...twee blikje met klei om een hand en voet afdruk in te maken! Heb het gelijk gedaan! Echt heel leuk! Zat te denken om nog maar een set te halen en dan aan de oma's te geven als moederdag cadeau! @Mama...Finn weet ook wat Bah! is...hij zegt het ook hele netje na elke keer! Hahaha! En als hij iets van taffel pakt en ik "Nee!" zeg...geeft ie het soms aan me! (niet altijd...hahaha!) Wij hebben die buggy van de Prenatal...die kan ook op de fiets mee. En hij rijdt ook fijn! EN heeft een ligtstand! Finn heeft er vanmiddag nog heerlijk in geslapen! Ben benieuwd naar jij met 1 jaar! Hahaha! Heb het zelf ook...zal het ook wel eens proberen...hij lijkt als baby soms echt veel op mij! Finn is trouwens heel de tijd wakker 's nachts...er zit een tand te prikken en hij is verkouden...geen leuke combi! Heb gisteren tot 2 uur met hem op mn borst gelegen in bed voor hij sliep...allemaal snot en kwijl overal! Hahaha!
@mandy ben benieuwd!! Jason lijkt op Sven maar heb geen babyfoto;s ervan @sarah oh wat leuk idee voor moederdag!!! leuke dingen hebben ze bij de action he. Gaaf een fotowand ben benieuwd hihihi
@Sarah: Wat lief dat hij het dan terug geeft! Welke van de Prenatal heb je? Is hij niet groot en zwaar aan je fiets? Vermoeiend die gebroken nachten, hopelijk slaapt ie snel weer door..