@ Aal: Kllinkt niet als een werkgever waar ik graag zou willen werken. De verzorging slecht? Vreselijk. Ik heb in de tijd dat mijn opa intensieve verzorgig nodig had aardig hekel gekregen aan de verzorging. Vooral de dames die opa lekker in de poep lieten liggen en zelf koffie gingen drinken, of altijd net in een wisseling van de wacht zaten... Hoevaak ik opa zelf heb moeten verschonen, moeten toedekken omdat hij in z'n blootje lag of al uren eenzaam, doodop en onderuit gezakt in de rolstoel voor het raam stond. bah. Niets voor mij om bij zo'n bedrijf te werken.
@ilse vreselijk zeg in zo'n dorp... gaan soms roddels de ronte in die niet eens waar zijn... offf ben je toch zwanger???? op de meeting zei je toch voorlopig niet? of heb ik ut nu mis? waarom denk iedereen dat je zwanger bent.....las je www ook al..
Ilse.... nog geen felicitatiekaartjes met de post gekregen Mac, hoe is het met jullie vrienden? Ze is nu toch bijna uitgerekend of niet?
officieel is ze begin juni pas uitgerekend, maar met 38 weken krijgt ze een ks. over 2 weken al dus... spannend
@Aal, knuff meid en doe het rustig aan. Is van werk veranderen geen optie, want zo te lezen brengt het alleen maar spanning/stress mee. @Jolan, jeetje wat een gevoelloze eikel zeg. Hoe gaat het nu met je mams? @Mac, succes met kz voor je vriendin! @All, hoi. @Ilse, jeetje 8e tandje onderweg wat gaat het snel zeg!
meiden niet te veel kletsen hoor, wij vertrekken vandaag richting italie dus straks moet ik 2 weken bijlezen! hihi. Doei doei!
nee meiden, nee Ik = niet zwanger op z'n bels gezegd, de rode duivels zijn er zelfs... mijne regels (zo'n leuk taaltje). Op z'n oer hollands. Ik ben hardstikke ongesteld. @Debby: veel plezier in Italië. Niet te bruin terugkomen he
ik reageer later meer, maar wil even vol trots het volgende laten zien Jolanda Verbunt- van Os Profiel - hyves.nl
Hai meiden, wel bij gelezen, maar heb mijn hoofd ff volzitten van de afgelopen dagen (behoorlijk wat gebeurd, update staat op private forum) En Collin heeft weer 38.7 koorts en heel erg last van zijn tanden/kiezen..(rot dingen! kom nou maar door!!) En is de hele dag (gister ook al) hangerig, huilerig en kan zichzelf niet bezig houden dus wil de hele dag met mij lopen, knuffelen, hangen, spelen etc etc.. dus ik ben ook kapot! Wat vergt dat een energie!
@ilse woow 7e tandje! Jason heeft er nog maar 2 hihi. Oh get migraine en dan ook nog zo erg dat je er van moet spugen Hopelijk neemt je zwager jullie huis meid! Oh bah wat naar dat mensen denken dat je zwanger bent, en al helemaal als je sm misschien wel liegt om er achter te komen of het waar is...!! Tja het is meer de directie dan de verzorgenden zelf. Wij doen ons uiterste best om de mensen goed te verzorgen, maar als er te weinig personeel is dan is het zo moeilijk! Wat vreselijk van je opa Zo erg is het hier niet. Maar het kan wel zoveel beter. @sr nee dat is geen optie ik heb geen diploma en om verschillende redenen wil ik voorlopig ook niet naar school. En iets anders dan dit kan ik niet, behalve schoonmaken maar dat wil ik niet @laura beterschap voor je ventje @jolan ik heb het filmpje gezien!!! Wat goed van Lieke
Vanochtend de sleutel van het oude huis ingeleverd. Weer een periode afgesloten en straks Jason die 1 wordt...Heb de uitnodigingen voor een groot deel deur uitgedaan. Het laminaat in de pckamer ligt er nu ook en er hangen eindelijk wat lampen. Jason is vandaag lekker in bad geweest en ligt nu lekker te slapen. Slapen gaat steeds beter op zn nieuwe kamertje, alleen vanacht heeft ie gehuild en hebben we hem bij ons gelegd.
@Deb: Niet zo goed, nog geen kijkers gehad... Wat lekker dat Emma tot 08.30u slaapt! @Marloes: Is het nog goed gekomen met de achterkant van het bed? @Sam: Klote dat het weer niet lekker loopt op je werk.. @Ilse: Hé bah, migraine, gelukkig gaat het nu weer beter! Zou goed kunnen dat je sm het vroeg om te polsen, natuurlijk wel erg verdacht zomaar misselijk boven de wc hangen... @Deb: Heeeel veel plezier en neem wat zonnestraaltjes voor ons mee! @Jolan: Wat goed van Lieke, lopen achter de babywalker! Wat gaat ze hard opeens joh @Lau: Balen dat het wéér tegen zit, ga zo op het besloten forum lezen. iig een dikke knuffel voor jou! @Sam: Fijn dat het slapen beter gaat, hopelijk slaapt ie vannacht de hele nacht door! Gaan jullie veel mensen uitnodigen voor Jason's feestje?
@sam, jeeej nu echt helemaal in jullie huisje, idd hoofdstuk afgesloten! Fijn dat Jason beter gaat slapen in zijn eigen kamertje, is ook niet niks, bijna een jaar bij mama en papa liggen en ineens zo'n grote ruimte in je uppie, niet meer t gesnurk van papa horen etc... Balen van je werk, echt sommige werkgevers.. (die van mij idemdito!) @jolan, goedzo lieke! @debby, fijne holidays!! @maaike, leuk die kast! staat ie mooi? @ilse, sterkte met je migraine rare SM ook!
@mandy nee helemaal niet veel denk de minste van iedereen hier hahah. 12 uitnodigingen incl opa's en oma's. Svens vader krijgt geen uitnodiging en ik moet even met mn schoonzus bespreken hoe of wat met mn ex zwager, tis sinds kort echt uit tussen hen...