@Sam: Lekker rustig toch, kindjes hebben er toch nog geen besef van dat ze jarig zijn. Ik zit nog steeds te dubben wie ik wel/niet uitnodig.. Zij is de zus van Sven toch? Hebben jullie een goede band met je ex zwager?
Ja meer kunnen we hier (ook al is het groter dan het oude huis) toch niet kwijt. En anders zal het ook erg druk worden. Ja ze is de zus van Sven. En Sven en hij zijn hele goede vrienden, Sven kent hem tenslotte ook al 9 jaar. Maar het gaat allemaal een beetje raar. Dus ga haar morgen even bellen en dan even kijken wat zij wil enzo.
Pff ik heb allemaal leuke t-shirtjes en jurkjes met korte mouwen in deze maat omdat ik had verwacht dat ze dat nu wel aan zou kunnen. Ben bang dat wanneer het mooi weer wordt ze echt 86 heeft, nu past 80 precies, soms zelfs krap.. Dus verplicht iedere dag de leuke shirtjes/jurkjes aan met een romper met lange mouwen eronder
@Sam: Lastig.. als het een goede vriend van Sven is zou ik hem gewoon uitnodigen hoor. Ze hoeven toch niet naast elkaar te gaan zitten of met elkaar te praten.
@mandy oh hier precies hetzelfde.. Jason groeit ineens ook best wel snel dus ik trek ook alles veel aan. Heb laatst veel besteld van Noppies, heb spijt dat ik het niet een maat groter heb besteld... Ik ga ook aan Sven vragen wat hij wil en hij is ook erg gek op Jason dus ja...dit soort dingen zijn echt gewoon bout..
Jaaa manlief is House aan het kijken, mag ik in de reclame heel even X-factor kijken is Jaap net klaar . Was ie weer zo goed?
Hij was geweldig!!! Oeeeh House...Welk seizoen is het? Wij zijn geloof ik aan het wachten tot we seizoen 6 kunnen downloaden..
Geen idee, ik kijk het zelf niet.. Zit te denken om de hele serie voor hem op DVD te kopen, hoef ik mijn programma's niet meer te missen
Oh ik vind House erg goed! Hahah dat kan ook. Maar kan je niet in de slaapkamer kijken dan of hebben jullie daar geen tv?
Jawel, maar ik wil ondertussen ook gebruik maken van m'n laptop en geen zin om die helemaal mee te zeulen..
Jaaaa!!! Ik heb 3 winkels gebeld, prenatal wist het niet, babyplanet wist het niet en uiteindelijk een particuliere winkel die het wel wist te vertellen. Het voeteneind bestaat uit 2 delen en dat moesten we dus gewoon uit elkaar schuiven...
feestje... hier nog veel minder uitnodigingen hoor... Ouders en zus(+man en kind) van man zien we natuurlijk nooit en aan mijn kant zijn we ook maar met weinig... dus als ik aan 6 kom is het al heel wat
kan er wel meer uitnodigen natuurlijk, maar allerlei nichtjes, ooms en tantes van onszelf, hoeft van mij ook niet... zien we anders eigenlijk ook nooit. Dus hier alleen mensen die de mannen eigenlijk elke week wel zien
Familie komt hier sowieso niet. Mijn zus komt niet omdat haar kids te veel aandacht opeisen, ik wil dat deze dag om Jason draait. En verder komen er wat vrienden van ons en collega;s van mij
@uitnodigingen voor de verjaardag: rond 25 uitnodigingen en we verwachten tegen de 40-45 mensen. @aal: heel fijn dat je nu weer een periode af kan sluiten. @mama: wat groeit ze hard ineens. Zonde als ze er al uit is gegroeid voor de zomer echt begint. Ach met een romper eronder staat ook super leuk @Kuide: ik ga zo ff lezen op het andere forum. Ben nieuwsgierig geworden. @Marloes: hahaha nee nog net niet. Al ben ik altijd blij met een kaartje Wel fijn om te weten dat we nog interessant zijn @Jolan: ik ga zo kijken wat Lieke kan.
Eva's nieuwe zomerjasje van Noppies (dat ik in februari heb gekocht om er zeker van te zijn dat ik een jas zou hebben) is kapot. Dusdanig dat ik mijn geld terugkrijg. De hele voering in de mouwen is op de naad gescheurd. Helemaal gerafeld. Baal als een stekker. Ga nu maar eens op zoek naar een ander leuk jasje...
Ilse wat zonde van die jas.... Was ik helemaal vergeten te vertellen! Jason ging vandaag zelf vanuit zit naar lig!!! Ik was er niet bij maar Sven wel ze waren aan het spelen op zijn kamertje en toen ging ie ineens zitten.