juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ha meiden! zo de hele boel weer bijgelezen! inclusief het laatste stuk... maar kom net van een verjaardag met een aantal wijntjes achter mn kiezen,dus ik ben niet zo helder meer... ik laat mn mening dus ook maar even achterwege..:p hahahaha.. een dronken droppie die zich er tegenaan gaat zitten bemoeien hebben we weinig aan!:D;)

hier heeft sasha eindelijk het licht gezien! ze tijgert!!!:D:D gaat nog niet van harte, maarrrrrrr ze verplaatst zich in ieder geval! wel met een hoop gegil als het niet snel genoeg gaat, maar er zich beweging in! en ze klapt ook uit zichzelf in dr handen bij kinderliedjes en doet een soort van hiep hiep hoera! hahahah dat moet nu geoefend worden natuurlijk.. tis er nog niet helemaal maar het begin is er!

wow, lau, het hele stuk meegelopen, toch tijd voor die nieuwe schoenen! die 6 weken "normaal" waar de schoenwinkel het over had, zijn in collin "weken" natuurlijk 6 dagen! hahahaa

ehhh rest, zwaai!!! geheugen is aangetast..:)

2. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    o ja, heb ook nog gelezen dat ilse zwanger is! (volgens het dorp dan! hahahahahaha:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Wat knap dat hij nog zo positief is, zelfs zijn begrafenis positief regelen, petje af.. Ik hoop voor jullie dat hij zich nog een hele lange tijd goed voelt en jullie van elkaar kunnen genieten!

@Guusje: Wat zielig zoveel tegelijk, aan de andere kant ook wel fijn, dan heb je het in één keer gehad. Zoë heeft haar 4 eerste tanden ook tegelijk gekregen, was even vervelend maar dat is met 1 tand ook.

4. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    jeetje lau, nou klinkt wel goed voor jouw kant hoor! dus volgens mij krijg je dat geld gewoon, het zal alleen wat langer duren en wat kopzorgen kosten! maar volgens mij heb je er gewoon recht op! zeker als de arbo aan jouw kant staat!

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Pff wat een gedoe dat je moet knokken om je eigen geld..
    Balen dat Collin weer zo aan het kwakkelen is, hopelijk knapt ie snel weer op!

@Sam: Wat lief! Wat voor kleertjes?

@Bloempje: Wat knap van Sasha dat ze vooruit komt! Dan is het nu ook gedaan met jouw rust :p

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben benieuwd wat ik morgen voor moederdag krijg, manlief doet héél geheimzinnig. Ik ben zeer allergisch voor verassingen, wil altijd alles weten :D

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik denk wel dat je heel sterk staat Laura, zeker omdat de arbo achter je staat.Bij Sven was dat toen ook zo en dat scheelt al 90%!

@bloempje jaaah wat leuk!!! Hahha kan je er de hele dag achteraan:D.
    En klappen in de handjes, gaat snel ineens he. Dat ze dan zoveel ontwikkelen.

@mandy 1 broekje en 1 tuinbroek en dan 2 bloesjes erbij.
    Hahah hier werd er ook al zo geheimzinnig gedaan...ben erg benieuwd, maar kan me nog inhouden. Ik ben nl ook té nieuwsgierig;)

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ja ik krijg mijn geld ook wel.. Alleen de angst dat als ik t niet krijg ik de dagvaarding, proceskosten etc zelf moet dokken :( (zijn geen honderden euro's maar toch)
    En als ik idd mijn geld moet krijgen van de rechter, dan gaat dat met Rente, omdat ze dus ten onrechte niet betaalde, en dat kan aardig oplopen op t bedrag :p

@ bloempje, ze tijgert!!! wat goed!! en ja hiep hiep hoera is van levens belang nu haha :p

Moederdag.. uhh ik krijg "ontbijt op bed" van Collin morgen (moet mama wel zelluf maken!) En collin's papa komt langs want die had namens Collin een kadootje gekocht :) (lief he!)

9. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ah wat lief! lau! klinkt super! en ontbijt op bed is natuurlijk het beste kado wat er is, samen met een zelfgekraste tekening..:D morgen mag ik lekker uitslapen en gaat vriendlief met sasha een mooie tekening krassen..:p voor mama! en dan gaan we om 11 uur lekker brunchen bij mijn moeder, krijg ook een klein kadootje, maar we hebben samen afgesproken dat moeder- en vader dag gewoon echt iets kleins moet zijn.. van sasha gewoon een tekening, iets geknutseld of wat dan ook.. maar ben natuurlijk wel benieuwd naar de tekening en kan me ook heeel erg verheugen op het uitslapen lekker!

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    haha leuk een tekening! heb t ook geprobeerd met Collin, maar die eet de potloden liever op dan ze ook maar op t papier te zetten!! en als ik t wil doen met zijn handje dan wordt ie me toch pissig!! :p

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha ja zo gaat het hier ook en tijdens het trekken aan het potlood komen er wat krassen op het papier en daar zet ik dan op: voor papa, of voor oma of iets dergelijks..:) haahaha tis gewoon een potloodgevecht..:)

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

wow.... watsgeburt...

even teruglezen!

@lau: een rechtzaak.. Hopelijk wordt je in je gelijk gesteld, maar heel dat gedoe erbij... blegh. Daar zit niemand op te wachten. Zijn de kosten voor je werkgever op een rechtzaak op te starten niet veel duurder dan je "af te kopen"?
    Ohhh kado'tje van Collins vader!!! wat een slijmbal ;) :D

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @ilse, geen idee, t gaat om ongeveer 900 euro...wat ze in gaan houden..

14. Koekeloerie

Ik vind het er moeilijk om er iets over te zeggen, maar om helemaal niets te zeggen en te doen alsof de afgelopen pagina’s niet bestaan ga ik niet doen (dat vind ik schijnheilig).

De laatste tijd vond ik je weer vrolijker door het huisje Sam, maar Sarah heeft wel gelijk wat betreft het negativisme. Je komt op het net best negatief over. En dan eigenlijk niet over jezelf maar niemand om je heen deugd.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn eerdere reactie heb aangepast voordat ik ze heb geplaatst. Omdat ik wist dat je fel zou reageren. Ook ik vind het doodnormaal dat je je aan afspraken houdt en als je daar op aangesproken wordt (dus kritiek krijgt) je verantwoording moet nemen. Dat vind ik overigens ook van werkgevers. Als zij je iets beloven moeten ze het nakomen.

Dat je depressief bent begrijp ik. Je hebt daar je redenen voor. Ondanks dit en ik heb het je al eens eerder proberen te vertellen, probeer te genieten meid. Je leeft maar 1x! En dat is wat Sarah je (denk ik) probeert te zeggen.

Wat ik je al tijden wil zeggen: Onderneem, ga en laat je vooral niet tegen houden. Sluit vriendschappen af en reken hun niet af op tekortkomingen. Iedereen is anders en denkt er niet hetzelfde over als jij, probeer dat van je af te zetten. Je leven wordt dan zoveel aangenamer.
    (Ik weet dit uit eigen ervaring en ik leer nog dagelijks bij)

En lieve meid, probeer dit niet als kritiek te zien. Ook ik bedoel het goed.

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Jo...je hebt gelijk...wat Mandy ook al zei...waarschijnlijk komt het op Sam heel anders over als dat het bedoeld is!

@Anouk...Het kan best hoor! Bij een kennis haar kindje kwamen er in 1 keer 4 tandjes na 9,5 maand ofzo! Dus wie weet! Ben je er wel weer voor een tijdje vanaf! Hahaha!

@Sam..ik geef toe dat ik echt niet had moeten zeggen dat je niet de zieligste van de wereld bent...dat was een beetje raar en niet echt volwassen om te zeggen...haha! Sorry!
    En je hebt ook gelijk dat niemand voor een ander kan bepalen wat het "ergst" is. Veel dingen kan je iig niet met elkaar vergelijken!
    Ik hoop dat je wel een klein beetje snapt wat ik vandaag bedoelde te zeggen (misschien heb je wel door het botte heen kunnen lezen ;))
    Het komt wel goed meid! Ik snap ook dat niet ineens heel je leven rozegeur en maneschijn is. Kleine stapjes en je huis is een iig een hele goede!
    Verder gaan we het er gewoon niet meer over hebben...oke?! Dan ga ik volgende keer (als die er ooit komt bij wie dan ook ;)) eens proberen om wat minder bot te zijn!

@Lau...had je al even aan de lijn gehad vandaag maar wil nog even zeggen: Fijne moederdag morgen!
    Ik denk dat ik toch maar voor mezelf ontbijt op bed ga maken net als jij...ik zal foto's maken als HET bewijs van mijn eerste moederdag als mama! Hahaaha! Zelf je broodjes bakken...had ze wel gekocht dus dat wordt smullen! Hahaha!
    En ik ben idd best lief...alleen komt dat soms moeilijk tevoorschijn!
    Zou als ik jou was idd even naar de HA gaan maandag...weer zo lang koorts is niet fijn! EN dat snot...ik ken het...zit hel de dag onder zelf...en dan met Finn zn snot..zelf ben ik wel al zo ontwikkeld dat ik mn neus kan snuiten :p
    En zou ook echt knokken voor je geld..helemaal omdat de Arbo achter je staat!

@Sue...zozo...nog geen 20.00 uur en dan al niet meer helder...dat beloofd wat...lekker een kater op moederdag :p Hahaha!

@Mama...ja hij is er helemaal mee bezig...je lacht je eigen rot hoor...er komt een Jazzband spelen..
    en het grappigst van alles is dat hij steeds met mn schoonmoeder naar de Christene Le Duc wil (winkel met erotische benodigdheden om het even zo te zeggen) want hij wil wel dat ze verzorgd achterblijft! En dat zegt sm dan maar even tussen neus en lippen door tegen mij als we eten gaan halen! Ik dacht ik in mn broek pieste van het lachen!
    Ze vind het zelf alleen nog een beetje gek...dat mensje is zo preuts dat ik haar zelfs nog nooit in badkleding heb gezien..Ik zei al tegen haar dat je tegenwoordig ook zo'n setjes hebt om een vibo te maken van iemand zn piemel...een afgietsel! Hahahah!

Ik heb voor Steef zn verjaardag toen een vingerverf schilderij gemaakt met Finn (en mn zus...die hield hem in de houdgreep) Ziet er geweldig uit!
    En nu voor onze moeders heb ik een hand en voetafdruk in blauwe glitterklei gemaakt...die had ik vandeweek al zelf bij de action gehaald..en nu ook nog maar als cadeau voor hun!

@Ilse...mmmm....jij bent toch beter in dingen verwoorden dan ik...Hahaha!

Mensen..ik heb mn botte bui weer gehad vandaag...(met mijn excuses nogmaals
    Verder vandaag ook schoonmaakwoede gehad...echt bijna heel het huis schoongemaakt...en toen kwam Steef en die wilde niet even meehelpen...dus nu alleen onze kamer nog! (en alweer heel erg veel strijk..ben daar nooit goed in)
    Morgen geen idee wat ik allemaal ga doen...ik heb niet echt het idee dat ik iets voor de moederdag kan verwachten helaas!

Maar voor jullie allemaaaaaalllll: FIJNE MOEDERDAGGGGG!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Wauw ilse, mooi verwoord!

17. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahaha bij mij zijn twee wijntjes vóór het eten echt al "te" veel eigenlijk..ben niks meer gewend dus het gaat erg snel! ;) was een kinderverjaardag van mn buurjongetjes, en begon om half 4 dus dan is 8 uur best een tijd...:p jij ook super fijne moederdag!!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ilse ik waardeer het zeer dat je iig je zegje doet!
    Het komt allemaal idd net wat anders over hoe jij het zegt. Ik kan idd fel reageren, maar het kwam ook nogal rauw op mn dak;).
    Ik wou dat ik bepaalde dingen zelf kon veranderen maar sommige dingen heb je helaas geen invloed op (zoals mijn zus kan toch niet negeren dat zij bestaat;))
    Dingen afsluiten moet ik ook doen maar zoals ik al eerder zei alles heeft tijd nodig. Ik kan mezelf of bepaalde dingen niet 1,2,3 veranderen.
    En genieten doe ik ook en wil ik ook maar alles ligt zoveel gecompliceerder dan ik hier kan uitleggen. Het enige wat ik kan zeggen het heeft gewoon allemaal heel veel tijd nodig.

@sarah gelukkig zie je dat zelf ook hahaha. Ik vond dat denk ik het meest kwetsende.
    Ik heb je boodschap ook echt begrepen hoor, maar weet je wat het ook was het kwam zo rauw op mn dak voor mijn gevoel. Eerst reageerde je de hele tijd leuk over het huisje en de foto's (waar je toch écht nog even op moet wachte haha) en ineens zo hup dat bericht.
    Nou goed we begrijpen elkaar iig nu:D

19. Koekeloerie

@Bloempje: haha 2 wijntjes en al teut. Maar op nuchtere maag drinken moet je niet doen. Lekker nootjes, stokbroodje en chippies erbij ;)

@sarah: zo je huis is weer lekker aan de kant. Heerlijk he als je dan op de bank zit en om je heen kijkt. Zo'n voldaan gevoel.
    Jij ook een fijne dag morgen. Hier verwacht ik een ontbijtje.

20. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahaha die had ik er ook bij, maar sasha en ik hadden het eerlijk verdeeld..zij de stokbroodjes en mama de wijntjes..:p

Deel Deze Pagina