ik heb neusspray van de etos (baby zoutoplossing) dat mag dus wel langer dan 10 dagen? ze zeiden bij de kassa 10 dagen.. maar misschien niet goed gekeken wat voor neusspray ik kocht? he bah keel ontsteking.. morgen toch maar ff naar de HA! @marloes, lekker zeg @mac, geen idee wat je moet gaan doen, ik heb geen plannen zolang coll niet lekker is blijf ik thuis
zoutoplossing mag je gewoon ongelimiteerd gebruiken, maar ze zeggen meestal als het na 2 weken nog niet weg is moet je naar de ha ipv door te gaan, misschien kun je morgen als je naar de ha gaat vragen om een xylometazolline spray (dat is die wij als volwassen ook gebruiken, maar dan hogere dosering natuurlijk) maar met een 0,5% (junior) oplossing, die helpt super (voor de nacht) , maar die mag wel max 1 week gebruikt worden. als hij ook slijm heeft kun je fluimicil junior gebruiken, die hielp bij sasha echt super om al dat slijm op te lossen, zodat ze beter kon ademen. Sterkte meis!
@hemelvaart, weet t ook nog niet, wij gaan ergens die paar dagen, naar twente naar familie en daarna weet ik t nog niet! zag wel dat het weekend heeerlijk weer wordt! jaaaaaaaaaa!!! en vergelijken.. tja... ik denk altijd; ach Lekker belangrijk..., waarschijnlijk maakt zij zich druk om dat haar kindje nog niet doet wat anderen doen en daardoor is ze erg onzeker geworden, en gaat ze af zitten geven op lieke.. beetje jammer wel... maar tis denk allemaal onzekerheid..
zal morgen flumicil halen, hij heeft echt een vastzittende hoest, hij geeft ook over door t hoesten... wilde ook zijn eten niet, alleen fles.. dus hij heeft 5 flessen op vandaag
klinkt heel herkenbaar.. zus is net echt een dikke week behoorlijk ziek geweest met gigantisch zere keel, schor, niet kunnen praten, benauwd en kokhalzen/hoesten allemaal van dr keel.. dus gewoon lekker paracetamol geven en die fluimicil (evt inbrengen met spuitje als hij m niet neemt en ik hoop dat ie snel weer beter is, kleine droppie! saar, heel veel succes met finnetje morgen! ga voor m duimen!
en anders lekker fruitijsjes maken (fruit pureren en stokje erin en dan in de vriezer) dat is heerlijk voor je keel als je keelpijn hebt en krijgt ie toch nog wat vitamines binnen.
we doen het hier ook met danoontjes voor mn nichtje, die eet/drinkt slecht zuivel maar yoghurt ijsjes lust ze als de beste..
voor de zomer is het zowiezo een goed idee Op school hebben we van die ijsstokjes liggen (nee , geen gebruikte), daar ga ik er een paar van scoren
@Ijsjes, deed ons mam vroeger ook bij ons. Tjah in de vorm van ijsjes lusten we het wel . Idd een goede Bloempje!
@jolan, ik vind t lang en smal de kleding van villa hap.. en aan de kleine kant voor de maatjes.. (maja ik heb een brede grote vent haha)
Heb een hoop moederdagcadeautjes voorbij zien komen, leuk!! @Sarah: Ja hoor, in 2011 ben je ook welkom . Yep dat vindt ze echt heel relaxed haha. Maar ze poept tegenwoordig op redelijk vaste tijden, dus we gaan gewoon na het poepen zwemmen @Jolan: Pff wat een gezeur met dat schoonnichtje. Klinkt als jaloezie. Lekker laten lullen! @Sarah: Spannend morgen.. Heel veel succes! Ik zal voor jullie duimen dat hij nergens last van krijgt. Uitnodigingen: Helaas ik ben niet handig, heb ze uiteindelijk maar via Vistaprint gemaakt. Waar ik nu mee overhoop lig.... @Laura: Dikke beterschapsknuffel voor Collin! @Marloes: Zo dat is een lekker lange vakantie! Hemelvaart: Hier nog geen plannen, hangt een beetje van het weer af. @Bloempje: Goed idee van die ijsjes, klinkt voor mezelf ook wel lekker @Jolan: Villa Happ valt vooral smal, nou had ik wel alleen VH kleertjes voor Zoë in haar volle periode