@ Hvj: Gefeliciteerd met de 11 maanden. @ Mama: Balen van je slechte nacht hopelijk was het eenmalig. @ Jolan: Arme Lieke @ Mac: Leuk dat Bram zo leuk samen speelt met de hond Het gesprek ging goed. We kennen elkaar al dus dat scheelt. Hij ging proberen om mij ergens te plaatsen, omdat ik zo'n goede kracht ben Af wachten dus maar. Heb nu 2 weken vrij.
Ja er is met 11 maanden weer een sprongetje, als je er in geloofd . Dus zou goed kunnen! Ik hou het daarop, dan weet ik dat het weer overgaat haha. @Tam: Spannend! Hopelijk kun je daar aan de slag. Fijne vakantie, hopelijk wordt het weer wat beter... Ik heb net een afspraak gemaakt voor een fotoshoot van Zoë in de duinen volgende week dinsdag. Vaderdagcadeautje voor papa en ook een beetje voor mezelf . Nu maar hopen dat het weer meezit.
Heb al heel lang niks gemerkt betreft sprongen, zelfs met tandjes hoor ik haar niet klagen (gelukkig). Wat gaaf joh een fotoshoot, hoop dat het weer jullie idd meezit!
Vanochtend was de verwachting 17 graden, zon en af en toe bewolking. Nu staat er 14 graden, zon en af en toe een bui. Hoop niet dat er morgen staat 8 graden en zware regen en onweersbuien haha. We hebben 1 juni als reservedatum en anders toch maar binnen foto's... Hoeraaaa er staat verzonden bij m'n Vistaprint status. Ben benieuwd!
@Mama, idd anders heb je binnen nog een optie maar hoop toch dat het lekker weer zal zijn. Met een lekkere zon in de duinen poseren, met een briesje er door heen heerlijk. Super dat ze verzonden zijn, ben benieuwd of ze ook naar wens aankomen! Mijn kleine is niet van de diksap/roosvicee, hebben meer kindjes dat? Meestal drinkt ze alleen water of thee. Ze niest heel de tijd, kwijlt en heeft een lopende neus, ook is tandje num 4 in zicht.
@HvJ: Hoop het ook.. Zoë vindt diksap juist heerlijk! Fijn toch dat jouw meisje water en thee zo lekker vindt, is het beste Hier helaas niet zo'n water fan.
mandy, oh gelukkig , is het toch nog op tijd verzonden. Wel fijn dat je ook nog een reservedatum hebt!!! hvj, lieke drinkt heel graag diksap. Roosvicee nog niet geprobeerd, daar zit suiker in en dat doe ik nog niet. Lieke krijgt sinds afgelopen weekend geen fles opvolgmelk meer bij de boterham, maar een klein flesje/bekertje gewone melk. Ze moet er nog niet veel van hebben....... Zijn er al meer die dat geven? En hoe drinken die kids dat?
@Mama, mag ook niet klagen en thee en water is idd beter dan sap. @Jolan, de mijne drinkt ook gewone melk bij de boterham of voor het slapen gaan en ze vindt hem lekker. Leuk een WK shirt!
mandy, waar had jij ook alweer je weekendje heen geboekt? Het is me gelukt Zitten in een park vlakbij de efteling heb er nu al zin in!!!
ja lieke drinkt het wel, maar gewoon steeds kleine slokjes en dan stopt ze weer en dan weer paar kleine slokjes en dan stopt ze weer, etc.
Melk alleen nog in de opvolgvariant. Water/diksap moet ze niks van hebben, misschien soms een slokje thee.