uhm even zoeken.... heb op zoveel lopen bieden hahahaha dat ik nu niet eens meer weet waar we precies zitten. Ga even voor je kijken.
@Jolan: Wij gaan ook naar de Droomgaard, denk iig dat het dezelfde is dichtbij de efteling! Kunnen we eindelijk meeten Melk: Hier nog de Pepti, denk dat we over 'n maandje moeten provoceren.. De temperatuur maakt haar niet uit en ze drinkt de stinkende Pepti ook dus gewone melk zal er ook wel in gaan straks
mandy, haha dat meen je neit!!!! Ik dacht dat jullie naar een park in belgië gingen. Hahahaha grappig!!!! Opvolgmelk is zoet, gewone melk is denk ik toch wat minder van smaak voor die kleintjes
t gaat niet om de smaak of zoetigheid, gaat meer om wat erin zit. w.s. ga ik na 1 jaar ook nog gewoon opvolg melk geven...
ja dat vind ik zo grappig.... de ene zegt vanaf 9 mnd, de ander zegt vanaf 1 jaar. Mijn cb en het cb van mn schoonzus zegt vanaf 9 mnd. Vind dat zo raar dat daar geen standaard advies voor is. Ach .... ze krijgt ook yoghurt. Is ook van gewone melk gemaakt.
Ik bedoelde meer met mijn opmerking over zoetigheid, waarom ze het misschien minder lekker zou vinden. Ik blijf ook nog opvolgmelk geven, maar de middagfles dus niet. De andere 2 nog gewoon friso.
mmm dan zou bram het al helemaal niet drinken, die drinkt de opvolgmelk ook niet zo. wel apart dat cb's zo verschillen... maar ach... voorlopig krijgt bram nog lekker opvolgmelk, nu al nummer 3
Geen weleda hier. Gaat goed hoor. Lief dat je 't vraagt. Buikje groeit lekker en beeb schopt zo hard dat het soms zeer doet! wordt wel wat zwaarder met bukken en zo, maar niks te klagen. Moeten eens beginnen aan het kamertje, besef nog steeds niet zo dat we daadwerkelijk weer een baby hebben over een paar maandjes...