juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, ik zwaai even naar jullie vanuit italie. Het weer is hier maar zozo... we hebben 2 dagen regen gehad...

maar goed ik zag een datumprikker voorbij komen voor blijdorp. Ik heb hem ingevuld.

x

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Das balen dat het weer niet zo goed is.
    Hopelijk wordt dat snel beter.
    Veel plezier nog

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    debby, balen van het weer :( Al wel leuke dingen gedaan?
    Geniet er nog van!

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Ilse...daarom gaan wij naar het ziekenhuis! Ik heb zelf aangegeven dat ik al heeeeeeeeeel snel zou denken dat ie er niet tegen kan en gewoon stop.
    Maar niet in alle ziekenhuizen hebben ze die mogelijkheid helaas!
    Ik wilde het ook echt niet thuis doen!

@Steph...owww het schiet echt al op nu heh! Jeetje...ik ben zoooooo benieuwd! Hahaha! (jullie vast niet natuurlijk...:p)

@Tam...een beetje tomatenpuree met wat gehakt en groente. Zo'n blikje bedoel ik dan heh! Of tomaten uit blik...maar weet niet hoeveel zout daarin zit!

@Debby...hahahaha gewoon vanuit Italië even de datumrpikker invullen! Hahaha! Super!
    Hopen op beter weer meid! Fijne vakantie nog!

Ik moet hem ook nog invullen maar wacht even op Steef zn rooster ladies!

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    tomatenpuree zit juist zout in, de gepelde tomaten in blik niet. Tenminste in die tomatenpuree hier in de supermarkt. Misschien zijn er ook wel zonder zout.

Oh meiden (vooral maaike) bedankt trouwens voo rjullie reactie op de gewone melk. Ik dacht vanmorgen, laat ik het toch gewoon even vragen aan careyn contact. Zij zeggen dat lieke gewoon nog smiddags een fles opvolgmelk mag en idd de gewone melk vanaf 1 jaar. Dat cb hier spoort af en toe echt niet hoor. Ze zeiden met 9 maanden dat ik die fles eraf mocht halen en dus gewone melk mocht geven....... grrrr!!!!
    Ze adviseerden wel om ipv een fles het in een tuitbeker te geven.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    ff een snelle reactie..

Hier nog altijd een ziek moppie :( lijkt eigenlijk eerder erger te worden dan beter :(
    Gister HA geweest, hij heeft een luchtweginfectie en lichte oorontsteking. Maar tis waarschijnlijk een virus dus geen ab, maar wel slijmoplosser en een neusspray die maar 7 dagen gebruikt mag worden.
    Koorts zit nog steeds rond de 38,5... soms is t eventjes weg, maar s avonds en snachts zit ie toch wel hoger :(
    HA vond dat ie na hemelvaart wel aan de beterende hand moest zijn, anders moeten we verder kijken (bloedprikken, plasje inleveren etc...) Arm guppie! zoals t er nu uitziet gaat t dus nie beter. Hij is hangerig, wil heel veel knuffelen (vind ik niet erg, maar de reden waarom wel) hij huilt om alles... tis echt een snotterig aapie!

Verder met mij alles ok. Vanmiddag sollicitatie bij een callcenter bureau... moet toch wat, maarja als t minder betaald houdt t op.. daar kan ik niet van leven..! (begin t thuis zitten ook wel zat te worden)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Tamtam, hier eet de mijne ook gwn met de pot mee. Vandaag toevallig gekleurde fussili met champignon/tomaat/gehaktsausje en daar eet ze ook gwn van mee.

@Bloemetje, ow voor mij ook geen probleem hoor juist alleen maar beter!

@Debby, balen van het weer. Hopleijk klaart het gauw op zodat jullie kunnen genieten van jullie vakantie.

@Emme, aah jammer dat je man niet kon ivm zijn werk. Knuff

@Jolan, jeetje wat een CB zeg steeds met andere adviezen komen.

@Lau en Aal, beterschap voor jullie mannetjes.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    laura, ach arme collin :( Wat vervelend dat hij zo ziek is. Hopelijk blijft het bloedprikken etc hem bespaard en jou ook.
    Succes vanmiddag! Hoe was het bij de arbo gister?

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    owja de arbo.. wat een aanfluiting, muts van een bedrijfsarts kon de knop voor de bel niet vinden, heb daar 20 min. buiten staan wachten tot de vorige client naar buiten kwam.. *zucht* en natuurlijk had ze mijn dossier niet gelezen en kon ik t hele riedeltje nog maals vertellen.
    Waar t om ging, wist ze ook niet, waarom ik nu nog moest komen... aangezien over 3 weken t contract afloopt. T enige wat ik kon bedenken, en daar was zij t wel mee eens... dat mijn werkgever waarschijnlijk wil weten of ze me ziek uit dienst moeten melden..

Nou dat hoeft wat mij betreft niet, ik wil de ziekte wet niet in..gewoon WW is prima ik ben toch al hard opzoek naar werk.. tis niet zo dat ik niet kan werken, alleen voor hen kan ik niet meer werken!

dus ze ging t terug koppelen naar mijn werkgever, en ook nog even aangeven dat ik bij de arbo sinds 1 feb ziek gemeld sta, dus als zij geld in willen gaan houden van 9 feb tot 3 maart, dat ze een probleem hebben, omdat ik wel degelijk ziek gemeld stond voor die periode, en dus niet kon werken (en ze willen geld inhouden ivm werk weigering!)
    Dus tis weer afwachten...

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    pffff wat een kanslozen!!!! Ik vind het echt niet kunnen dat ze je dossier niet doorlezen. Hebben die mensen geen voorbereidingstijd? Wat belachelijk! Zo voel je je toch niet serieus genomen of wel?

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @jolan, pcies.. maja.. druk maken is zinloos daar ben ik al wel achter.. over 3 weken is dit gezeik iig voorbij, dan alleen nog hopen dat t geen rechtszaak hoeft te worden.. maar tis idd een beetje jammer!

Net maar weer 3 paar schoenen besteld bij prenatal voor collin.. volgende paar is alweer overleden! (hij loopt te veel!!!!)
    Maar hij mag echt nog niet aan harde zolen volgens de schoenenwinkel.. dus dan maar zachte schoentjes van 6 euro :p hihi.. Bij mijn prenatal hebben ze ze niet meer en krijgen geen nieuwe meer binnen, half juni uitverkoop daarna nieuwe collectie.. dus dan maar via internet bestellen.. even duur als naar een andere prenatal rijden (evt ook voor niks)....

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lau, arm mannetje dat ie weer zo ziekjes is. Hopelijk voelt ie zich snel beter.
    En wat een geouwehoer met alles wat betreft je werken zeg. Ik hoop voor je dat je snel een leuke baan vind!

Jolan, heb je al eens zo'n difraxbekertje geprobeerd?
    Esmee drinkt daar nog het beste uit. (wel met hulp uiteraard ;))

En wij zijn idd ook erg benieuwd hoor!
    Begin steeds meer zin te krijgen in het kamertje te gaan doen. Nog evven wachten op het vakantiegeld, dan kunnen we ook de rest kopen. Nieuwe wandelwagen en zo.

Mijn moeder komt zo een broodje eten en blijft dan even oppassen. Er is een grootse opening van m'n werk. Dat wil ik natuurlijk niet missen!

Wat een butweer trouwens he. Om te huilen!

Oh ja, over Blijdorp... Ik vind het echt ontzettend leuk, maar om nou zo zwanger helemaal naar Rotterdam te rijden met een kind achterin vind ik niet zo'n prettig idee meer. Dus ik sla met pijn in m'n hart over tot er misschien iets in de buurt te doen is.
    (burgers zoo oid;))

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lau, zat even op Collin z'n site te kijken en moet even kwijt dat hij geen lelijke papa heeft! ;) hahaha

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hvj, nee ik had nu het hoofdkantoor van careyn aan de telefoon. Dus niet mn eigen cb.

stephanie, ik begrijp het hoor dat je het niet ziet zitten om naar blijdorp te komen met je zwangere buik. Wel heel jammer :(
    Idd baggerweer, getsie!
    En ik heb zo'n difrax beker en lieke drinkt daar perfect uit. Nou ja sap dan, melk gaat ze raar mee doen hahaha. Maar ik heb daar lang niet altijd het geduld voor. Ik vind het ook wel eens lekker om lieke gewoon neer te leggen/zetten met een fles of tuitbeker :D

Wat raar, ik krijg helemaal geen mailtjes meer als er gereageerd is. Jullie?

15. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    @stephanie, haha nee ik mag niet klagen over zijn papa's uiterlijk ;)

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Jolan, ik geef ook veel liever een tuitbeker hoor. Veel plezier ermee zeg ik dan! hahaha

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik krijg trouwens gewoon een mailtje als er is gereageerd.

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja ik krijg toch wel mail, alleen msn meldt niet meer als ik een mail krijg ...

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo bizar, een vliegramp in afrika met 62 nederlanders overleden. Een jongetje van 10 jaar heeft het als enige overleefd!!! Ernstig! Ik weet niet of je zoiets wilt overleven.... :(

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hier weer een dame die elk stukje brood naar buiten duwt en vervolgens al 2 keer hard in mn vinger gebeten heeft toen ik het weer terug probeerde te 'duwen' ;) heel fijn!

Deel Deze Pagina