@ Laura: Hopelijk is die sollicitatie wat succes. @ Ilse: Das minder dat jullie een tegenvaller hebben. Hopelijk is die bezichtiging wat en willen ze het huis hebben. Ik heb net bij die blikjes tomaten gekeken, maar overal zat zat in. Op 1 stond geen extra zout toegevoegd. Welke moet ik nu nemen heb zo'n klein blikje en die zonder extra zout meegenomen.
ik kijk daar niet naar, bram eet gewoon ook onze macroni mee enzo... ik voeg wel kruidenmix toe, maar geen zout bij het koken enzo... met 1 jaar mogen ze toch alles meeeten. en in die blikjes zit zo weinig.... je moet doen waar je jezelf goed bij voelt..
@Ilse, balen van de tegenvaller! Dikke knuff, hoop iig dat die bezichtiging iets wordt! @Lau, succes met je solli gesprek hoop dat het wat wordt. @Tamtam, beterschap! @Lief, nooit wat besteld bij ze dus maar ze hebben wel leuke kleertjes.
ilse, ach wat balen zeg!!!! Wat valt er tegen dan? (als je het niet kwijt wil, geeft neits hoor) Dikke knuffel voor jou meis!
je hebt waarschijnlijk bij de tomatenpuree gekeken. Er zijn ook blikjes gepelde tomaten. Daar zit gewoon puur alleen tomaten met hun sap in.
hai meiden, @ilse, ow das klote zeg!! ik blijf toch duimen voor je!! sollicitatie was leuk, leuk bedrijf, maar t aanbod wat er nu ligt is (veel) te weinig voor mij. 10 euro per uur, incl vakgeld en vakdagen, en een 0 uren contract.. Ja daar koop ik geen eten van!!! dus ff kijken hoe nu verder...
Dat zou kunnen. Danian vind macaroni niet lekker. Hij heeft 3 hapjes gehad en wilde daarna niet meer nou ja dan niet. Hij heeft daarna alleen nog het toetje gehad.
gewoon blijven proberen, iedere keer als je macroni eet, ze moeten aan smaken wennen om iets lekker te vinden soms
Hallo allemaal! Ik heb niet alles gelezen @ilse balen zeg van die tegenvaller, maar wel goed nieuws dat er nieuwe kijkers komen @laura nee daar koop je idd geen eten van...en 0uren contract heb je natuurlijk ook niks aan! @tamtam ik denk beetje hetzelfde als Maaike niet zo opletten zolang je geen extra zout toevoegd is er niks aan de hand. Maar ik blijf zelf niet constant proberen,als hij het nu niet lust laat ik het gewoon even en na een maandje ofzo probeer ik het gewoon weer Heb het momenteel beetje druk. Na het werken zijn we hier in huis veel bezig en Jason zit niet lekker in zn vel. Weinig slapen, heel veel huilen...erg vermoeiend! Volgens mij is ie erg van slag van de verhuizing. Het slapen is echt een drama, dus we hebben onze handen echt vol aan hem!
balen aal, dat jason niet lekker in zn vel zit. Hopelijk is hij snel gewend aan zn nieuwe huisje! Vermoeiend lijkt me. Vandaag was lieke heel mieperig. Dan merk ik pas hoe makkelijk lieke normaal eigenlijk is.... ben echt niets gewend.
@jolan haha ik heb dat ook. Mijn moeder zei vandaag ook al, jij met je grote mond, nee hoor hij huilt nooit, hij is zo lief altijd hahah kon haar wel achter het behang plakken toen ze het zei
t zal de "tijd" er ook wel voor zijn.... mijn zusje paste vanmiddag op Collin (had ze al een tijdje niet gedaan, wel langs geweest maar niet echt voor hem gezorgd) En nu was t ineens, tis wel een handenbindertje he.. hij is niet zo makkelijk als ik dacht! Vroeger toen ie gewoon stil in de box lag in veel flessen dronk was ie wel makkelijker! uhhh ja DUH dat ventje loopt alle kanten op, trekt alle kasten open en overhoop... loopt continu de huisdieren te treiteren... nee hoor niks vermoeiends aan! dat is LEUK! *zucht*
hahaha, idd dat is het gewoon hoor. Ze kunnen nu veel meer. Lieke wil niets anders meer als staan...... Overal het liefst. En als het niet lukt, gewoon heel boos worden. Het is super leuk, maar in vergelijking met 2 weken terug gewoon ineens zoooooooo druk!!! Ik moet ook gewoon echt gaan opletten waar ik iets neerleg.
haha, ja leuk he hier zijn ook alle tafels al een paar maanden leeg tis verschrikkelijk druk!!! maar zo leuk, iig dat vind ik! collin loopt nu t kleine rondje met pim zelf mee elke keer, echt dat is geweldig! hij wil ook zelf de riem vasthouden van pim, maar dat vind ik te gevaarlijk, en dan wordt ie toch pissig!!