Aal, wat knap al 8 weken niet gerookt! Het gaat je goed, succes verder. Zolang je kleine goed drinkt en eet hoef je je over de lengte/gewicht geen zorgen te maken, ze groeien eenmaal op hun tempo. Guusje, hoop op een beter nacht vandaag voor je. En wat een onmacht om je kleine zo aan te zien en niet te kunnen troosten, sterkte meid. Mama, ook nog eens de zorg voor de visjes erbij zal wel schrikken zijn geweest. En is het geregeld nu? Deb, go girl! Hoop dat je snel je streef behaalt en behoudt, en dat je cyclus daardoor op rolletjes loopt. Goed dat je verwezen bent naar de gyn, we hebben op dezelfde dag een afspraak staan in het zh en allebei over de cyclus Lau, fijn he uitslapen. Hoop dat er meerder nachten zo mogen volgen, geniet ervan! Joyce, succes met bloedprikken vrijdag en je afspraak maandag! Mac, fijn dat het goed gaat met de longen van Bram. Ik moet er ook voor en afspraak maken, hoor die van mijn kleine ook roggelen. Natja, fijn dat Isabella goed is gekeurd. Stephanie, jeetje schopjes heerlijk he. Geniet ze! Tamtam, hoop dat je er vanacht niet eruit hoeft. Idd lekker wandelweer, ben ook met de kleine een uurtje gaan wandelen heerlijk. All, knuff en beterschap voor alle zieken.
jolan... jeetje daar ben je natuurlijk erg van geschrokken.. ik kan me voorstellen dat het vreselijk is om je meisje zo te zien en dat je niets kunt doen.. onwijs veel sterkte meis en ik zal voor je duimen dat lieke en natuurlijk jij.. snel weer opknappen.. hoop dat de ors aanslaat en ze snel weer naar huis mag.. kus
ooo spannend dus.. nou ik ga je helpen hopen dat het wat wordt! natja, hmm kan de advertentie nu ook niet meer vinden.. zal dus waarschijnlijk nu uitverkocht zijn..ging erg hard zei hij idd..
*Breekt weer even in* Jolan heel veel beterschap met Lieke en met jezelf meid! wat een schrik zeg!!..hopelijk knapt jullie kleine meid snel op! Hooooiiii meiden! nou ga er weer vantussen *Breekt weer uit*
Goed de de ha meteen in aktie kwam! Balen zeg dat het juist vlak voor jullie weekendje weg moest gebeuren! Heel veel sterkte!
@SR ook spannend voor jou dus! @bloempje ja het is nu echt spannend hoor We hebben net 2 flats gezien die nog beter zijn dan waar ik het eerst over had. Dit is namelijk met ligbad en groter oppervlak!!!!!!! Bij 1 staan we iig op plaats nr 1 dus wij gaan echt duimen dat we deze krijgen hahah alleen al om dat ligbad zou ik hem willen.
Jaaaaaah ooh wat mis ik dat sinds ik niet meer thuis woon... Maar goed niet te hard van stapel lopen hihi, wil het huisje heel graag maar durf niet te hopen. Oh wat kan een week lang duren..
@Debby: 7,2 kg afgevallen, netjes! @Lau: Fijn dat Collin weer beter begint te slapen! @Tam: Lekker gewandeld vanmiddag? @Guusje: Pff wat een nacht, hopelijk gaat het vannacht beter! @Mac: Fijn dat je gewoon kunt zwemmen enzo met Bram! @Natja: Klein, fijn meisje oh erg handig dat eenkennige @Sam: Zolang hij het verder goed doet en vrolijk doet is het prima toch. Jij bent ook niet zo groot toch? Oooooh staan jullie op 1, hopelijk blijft dat zo. Spannend! @Bloempje: En begon het weer te kriebelen na het zien van zon kleintje?
Een heleeee dikke knuffel voor Jolan en Lieke en voor papa ook natuurlijk! Hopelijk mag Lieke snel weer mee naar huis..
Aquarium is weer gerepareerd. Verder weinig bijzonders hier, hele dag gewerkt.. Zoë hoest nog steeds. Wijzelf ook incl. hoofdpijn, dus zal wel een lekker virusje zijn. Ohja manlief belde dat hij per ongeluk het verkeerde brood had gehaald, er zat koemelk in. Of hij haar geen Melba toastjes kon geven ipv brood, daar zat namelijk geen koemelk in Hij is iig bezorgd zullen we maar denken . Nu even de Pfaff's kijken, damn.. is dat nou de peuterpuberteit? *kijkt naar Keano* En dalijk ff de DVD boxen doorspitten voor een leuk filmpje .
hahahaha nou ja..hij heeft er in ieder geval over nagedacht laten we maar zeggen.. ja..tjeeee... wat een opvoeding he die kids! moet je toch niet aan denken! en de hele tijd dat gepraat met die spenen in hun mond.. aaaaaggghhhh krijg altijd de neiging om ze eruit te trekken! fijn dat het aquarium weer waterproof is... kun je vanaaf weer rustig slapen! wat een rust hier!
nope..eigenlijk niet! vond het geweldig om te zien hoe mn kleine meisje helemaal naar de baby zat te staren! en vond het wel lekker om dr even gewoon neer te kunnen zetten en weg te lopen naar de keuken bv..
Pfff daar kan ik me ook altijd zo aan ergeren bij de Pfaffs, die spenen en dan praten grrrr. @mama oh oh die vaders...maarja hij bedoelde het goed toch (had die van mij ook kunnen doen haah)
Grrr mn schoonmonster (bedankt Debby ik vind m geniaal) is er nu. Kwam ze binnen en Jas lag in de box, ja hoor gelijk daar heen. Zonder mij ff gedag te zeggen. Daar kan ik echt niet tegen en ik had al geen zin in haar. Vroeg ze of ze hem uit de box mocht halen, dus ik lekker nee gezegd..Daarna kwam ze pas naar mij toe. Gelukkig ligt Jas nu op bed.
ik noem die van mij al jaren een schoonmonster heb zelfs een heel fout plaatje geknutseld op de pc... een heks met haar gezicht