oh ja dat lijkt me ook fantastisch als ze echt alleen kunnen lopen! maar van mij mag dat nog heel even duren hoor
mja, tis alleen klote met schoentjes vind ik.. buiten loopt ie niet op zijn sloffen, dan zet ie geen stap. dus moet ie schoentjes aan.... maar die met harde zool wil ik nog niet aan, dus nu nog die gympjes van de prenatal, maar die slijten zo snel! En binnen loopt ie gewoon op zijn sokken of blote voetjes...
er zijn ook speciale schoentjes met iets hardere zool, maar wel heeel flexibel, speciaal voor als ze net gaan lopen. als je die voor buiten doet en binnen sokken of blote voeten, kan t geen kwaad
ja die zooltjes van die zachte schoentjes slijten idd snel. En vooral als ze al flink lopen..... Vanaf wanneer 'mogen' ze eigenlijk schoentjes met harde zool?
echte harde zool zoals wij over een tijd pas, het beste is om eerst een tussenzool te doen, die flexibel is.
leuke schoenen hebben ze, kwalitatief ook vast zeer goed, maar wel prijzig.... zeker met de gedachte dat ze er snel uitgroeien...
Hier ook een mama die ergens wel blij is als het 19:00 is en mevrouwtje op bed ligt..... Schatje hoor, maar idd overal staan en langs lopen, hhele huis is inmiddels erg leeg en vooral dat achter je aan kruipen en overal tegen je aan gaan staan met die handjes de lucht in. Fijn als je wat in huis wil doen. Nee, hoe schattig ze ook zijn je bent er errug druk mee! (en toch kan ik niet wachten tot ik ze weer uit bed mag halen..)
hahaha ja dat filmpje heb ik vanmiddag bekeken. Erg leuk!!! marloes, je hebt trouwens mail Hoe was je 'laatste' werkdag?
haha zie dat jullie ook de maxicosi mura hebben wist de dat als je het stoeltje vooruitkijkend op het onderstel heb, je de wagen incl stoeltje erop kan inklappen...
Dank jullie! Enneh.... ik ga het gelijk proberen! Tsja, ruimtegebrek he. Ik zie het nieteens meer staan. En manlief is al bezig hahaha