@mama, dat herken ik wel! Collin slaapt ook niet meer zoals "vroeger" hier had ik rond middernacht een overstuur ventje, bedje onder gespuugd en groot paniek! arm moppie (ik sliep ook al dus was helemaal gedesorienteerd haha!) Maar goed verder heeft ie gelukkig goed geslapen. nu 1e ochtend sinds ruim een week zonder koorts! En hij is heerlijk zelf aan t spelen met zijn duplo (lees heel zijn kamer aan t verbouwen) vandaag komt zijn vader weer, gaan denk ik even naar scheveningen ofzo.. alles is verder dicht hier
goeiemorgen! slapen, lieke heeft juist een tijdje terug een periode van een week gehad dat ze vroeg wakker werd. nu kan ik meestal gewoon tot 8.30 blijven liggen. De ene keer is ze dan al 45 min wakker en lekker aan het spelen, de andere keer wordt ze net wakker. Ik ben echt geen ochtendmens dus ik ben blij. laura, jeetje collin gespuugd. Das niet fijn, zeker niet als je net ligt te slapen. Gelukkig heeft hij nu geen koorts, hopelijk is hij nu aan de beterende hand!
hoi meiden, sorry lees zoww af en toe wel mee maar niet egt in de mood om mee te schrijven. mannetje wordt maandag al weer 1 jaar wat gaat het hard zeg voor iedereen een dikke knuffel, kus van ons
@stephanie is zeker ook mijn reden niet om te wachten hoor een wagen hihi, maarja wij wonen net hier natuurlijk en dit is te klein voor 2 kids en vriendlief wil ook nog even wachten @mandy hier was het ook drama hoor misschien ligt het ook wel aan de leeftijd? Jason sliep pas om 23.00... @laura he getsie kots in de nacht... Veel plezier vandaag! @jolan oh dat is heerlijk, slaapt Lieke s avonds wel goed in? @joa woow alweer 1 jaar, jeetje wat gaat het snel he!! Hoe gaat met Jamy en jou?
ja over het algemeen slaapt ze binnen 10 min. Gaat 19.30 naar bed. Af en toe ligt ze nog wat langer te kletsen.
@jolan oh heeeerlijk zeg! Bij Jason was dat dus eerst ook zo...alleen nu niet meer. Maar vanacht heeft ie wel nadat ie eindelijk in slaap was gevallen de hele nacht in zn eigen bedje geslapen Wij gaan niks doen vandaag, vanavond eten we bij mn schoonmoeder en morgen ga ik de hele dag op stap met mn beste vriend. Jason gaat dan naar mijn ouders, dan heeft Sven ook lekker een dagje voor zichzelf.
nee idd dat is voor ons ook echt geen reden om te wachten voor een 2e. mijn vriendin heeft deze: [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]abc zoom duo helemaal super zegt ze. misschien een tip [/FONT]
Bedankt voor de tip! Volgens mij had mama het daar ook over, had 'm bekeken, maar vind 'm nogal aan de prijs... Wat doen jullie allemaal vandaag? Wij wilden gaan fietsen, maar ik heb m'n dagje niet zo. Straks als Esmee uit bed is maar een eind wandelen denk ik. En bedenken wat/waar we gaan eten, want gisteren niks in huis gehaald.
@Lau, veel plezier straks bij scheveningen. Gerum Collin gespuugd, maar gelukkig is die koortsvrij. @Joanita, je ventje bijna 1jr al gaat hard he. @Mama, balen dat je kleine niet goed heeft geslapen en jij ook. Hoop voor je op een betere nacht vandaag. @Steph, hier geen plannen. De kleine heeft diarree en beetje verhoging dus lekker thuis blijven. @Abc Bloom, is ook een hele mooie duo wagen. @Aal, schiet het al wat op in jullie nieuwe huisje?
Mac en Jolan, jullie hebben alle een mooie uitnodiging in de mail... hopelijk vinden jullie ze net zo mooi
Hoi meis, Hier barstende hoofdpijn en mijn kleine last van tandjes (diarree, koorts). Hoe gaat het met jou en je kleine?
wat raar. Misschien iets van koemelk binnen gekregen of dat ze pijn heeft gehad? Ik verzin iets ter plekke hoor
Eva heeft de hele dag al wat verhoging. 38,4 graad. Toch de uitwerking van de prikjes denk ik. Wij gaan niet veel doen. Beetje rommelen in het huis.
Over uitnodiging gesproken: Dit is die van ons. Het is een postkaart. Op de achterzijde staat de uitnodiging met nog 3 foto's.
@mandy1 hoe is het met jou en je kids? Hier goed hoor @hvj balen zeg van je hoofdpijn @ilse mooie uitnodiging! Jason heeft ook paar dagen koorts gehad na zijn prikjes.