dat oranje dat is licht, kan in verschillende kleuren, maar ook gewoon wit licht, of steeds veranderend licht
ja ik ben niet snel enthousiast voor nieuwe meubels, maar deze kast was echt gaaf!!!! En dan ook nog een aparte kast erbij in dezelfde serie. maar ja.... het is allemaal best prijzig en eigenlijk wilde ik het neit te duur maken (ben namelijk best snel ergens op uit gekeken.) Maar heb eigenlijk geen idee wat zo'n kast normaal kost.
Zo, lekker languit. Esmee vermaakt zich even prima in haar eentje. @Ilse, wat een mooie uitnodiging! @Mandy, hoe kunnen we jou nou vergeten? Hoe is het met jou en met de kids? @Mama, bedankt voor de zomerslaapzakkentip! Esmee zit de luiertas leeg te halen met een slabbertje op het hoofd. Is iets nieuws... Alles op haar hoofd leggen en vervolgens gewoon verder spelen. gek kind. @Sam, nog nooit commentaar gehad wat jij nu bedoeld. Natuurlijk wel zeer veel goedbedoelde, maar oh zo vervelende 'adviezen' Hoeveel slaapjes doen jullie kids nog? Esmee doet al sinds ik me kan heugen 1 slaapje per dag. Ongeveer van 11:30 van 1 á 2 uur. Ze is dan op vanaf 8:00 en gaat om 19:00 naar bed Inmiddels is ze een pakje lotiondoekjes aan het leeghalen.... Ach, laat ze maar even hahaha @Mama, ook hier eigenlijk alleen een fles. De rest snapt ze gewoon niet. @Jolan, mooie kast hoor! Is ie niet een beetje laag voor grijpgrage kinderhandjes?
Ja is idd een lage kast, maar we hebben nu een redelijk hoge en daar zit ze ook overal aan. Ze moet het maar leren om niet overal aan te zitten. En het kan ook niet te hoog, want de tv moet er op... En anders maar gewoon afzetten met rood lint Lieke slaapt nog 2 keer. Maar vorige week had ik het idee dat ze naar 1 slaapje ging. Afgelopen week ging het toch weer steeds 2 keer. Ze zit volgens mij in zo'n overgang, maar zo lang ze nog 2 keer slaapt vind ik het prima. Wanneer geef jij dan haar boterham? 11.30 vind ik zo'n lastige tijd.
@jolan oh dat is wel lastig dan als je snel ergens op uitgekeken bent. Dan zou ik het ook niet te duur willen maken! Denk dat deze kasten over het algemeen best duur zijn. @stephanie ik denk dat Jason nog 2 slaapjes doet, misschien soms wel 3, best veel dus nog Nou het waren niet eens adviezen, meer commentaar, maarja dat hou je toch wel met kids. Vind het niet zo erg
hier ff snel... zag een mooie uitnodiging van Eva haar feestje en las dat eva beetje last heeft van de prikjes, beterschap eva!!! en mooie meubels van jolan vet hoor! en een eigenwijze zoe die alleen de fles wil.. Collin drinkt alleen zijn melk nog uit de fles die rest uit de rietjes beker van nuby of uit een tuitbeker (maar ik vind de rietjes fijner want die lekken echt niet,en die kan hij ook zelf vasthouden in de auto, hoeft ie niet schuin te houden en tuit beker en fles wel en dat lukt m niet) en mandy1 die even kwam zwaaien, alles goed met levi? Hier alles goed, Collin is de hele dag al koorts vrij en zijn hoest klinkt minder vast. Hij ligt nu ook al in bed, want meneer vertikte t om te slapen vandaag! Net lekker saampjes gedouched. Scheveningen was heeeeel erg druk, wat moeten al die mensen daar met dit slechte weer?? vanaaf ga ik ff poolen met oude vrienden in Rotterdam, opa past op Collin, maar die ligt toch al in dromenland haha! iedereen een fijne avond!
owjaaaa zag nog een gekke meid van stephanie die met haar wagentje door de tafel heen wil! en een hele mooie zwangere buik!!!
@laura hahah die mensen wilden er ff uit, ookal was het slecht weer Fijn dat Collin koorts vrij is, veel plezier vanavond! Zo ik ben er vandoor. Gaan bij mijn schoonmams eten hoeven we zelf niet te koken
Oh jij gebruikt de rietjes bekers van nuby. Ik heb er 1 van prenatal. Ideaal (nu in de aanbieding trouwens), maar als hij wat leger is, zit het rietje de verkeerde kant op, zodat het rietje buiten het drinken valt (klink ik een beetje duidelijk....?) Hoe zit dat bij die nuby bekers? super dat collin geen koorts meer heeft! Fijne avond!
@ Laura: Fijn dat Collin geen koorts meer heeft. Veel plezier vanavond @ Jolan: Mooie kast hoor. Als je snel uitgekeken bent dan is het idd misschien beter om het niet te duur te maken @ Ilse: Mooie uitnodiging @ Mama: Danian drinkt melk uit de fles en de rest uit de tuit beker en af en toe oefenen we met een gewone beker. @ Mandy: Leuk om weer ff van je te horen alles goed met jullie? @ Aaliyah:Ik heb het nog niet meegemaakt dat mensen iets zeiden als Danian huilde, maar gelukkig gebeurd dat ook haast niet. Als ze iets zouden zeggen zou ik er niet op in gaan. Een kind kan nu eenmaal huilen. @ Stephanie: Danian doet nog 2 slaapjes. Hij is 's ochtends erg vroeg wakker en slaapt vaak niet meer, dus kan me ook niet voorstellen dat hij 1 slaapje gaat doen alleen als hij later wakker gaat worden. We hebben net spinazie gegeten en dat lust Danian gelukkig wel. Vanavond lekker bank hangen. De vooruitzichten van het weer zien er goed uit, dus gelukkig een goede week uitgekozen om weg te gaan nu nog hopen dat mijn verkoudheid dan ook weg is.
@jolan, rietje zit in t midden van de beker, maar als de beker beetje schuin vastgehouden wordt dan is t laatste beetje ook "slurpen"
Hoiiiii, Ik dacht laat ik mij weer eens aanmelden op de site om te kijken of er meer mensen zijn die al aan een nieuwe zwangerschap denken van ons oude cluppie. Maar wat zie ik tot mijn verbazing, jullie zijn nog steeds aan het typen. Wat een doorzettings vermogen. Heb ook de leuke foto`s gezien van jullie visite bij elkaar. Superrrr
hey simoon ja de harde kern gaat stug door hoor!! En er zijn er ook al wat zwanger, of bezig om zwanger te worden. hoest met jou en mees??
Ja, gaat goed hier. Mees is echt een verwend manneke, lacht de hele dag, maar o wee als het niet snel genoeg gaat haha. Ik zag de foto`s van Collin op hyves, wat een knapperd. Hoe is het met jullie? Woon je nog gezellig bij je paps?
nou hier is het een groot laatste beetje Het rietje bij deze beker zit schuin naar achteren, niet echt handig
@hvj hier gaat het goed, levi reageerd ook behoorlijk heftig op zijn tandjes! gelukkig is er weer 1 door en kunnen we weer normaal slapen. @ilse haha hier gaat alles goed! noa is nog steeds erg blij met zijn broertje en het is een tevreden mannetje! leuke uitnodiging hebben jullie. @aaliyah hier gaat alles goed!
Tuitbekers: Heb 3 soorten geprobeerd, alleen uit de Difrax heeft ze 'n paar keer gedronken, die andere 2 gooit ze gelijk weg . Denk dat het verder wel goed zit met haar mondmotoriek. Ben blij dat ze niet de enige is @Jolan: Mooie kast, lekker strak! @Steph: Haha spelen met een slabber op je hoofd Mijn slaapverhaal volgt zo @laura: Ohja die rietjesbeker was ik vergeten, die zal ik maar weer eens gaan proberen. Goed idee! Veel plezier vanavond @Sam: Lekker gegeten? @Tam: Waar gaan jullie ook alweer heen? @Simoon: Ja wij zijn zooo gezellig! Kom je weer meekletsen of alleen even spieken?