Goedenmorgen! @marloes mijn taart is gelukt hij staat op mn hyves @tamtam lastig met Danian hoor! Een vriendin van mij heeft ook een zoontje die rond deze leeftijd veel spookte s nachts, maar dat hield op rond 1,5 Jason heeft goed geslapen vanacht, huilde wel om 07.00 maar mocht toen nog even een uurtje bij ons liggen. Hoop alleen wel dat hij steeds eerder in slaap gaat vallen, want elke keer om 22.00 is niet de bedoeling natuurlijk! Ik ga zo lekker weg, even Jas bij mn ouders brengen en dan de hele dag heeeerlijk voor mezelf. Mijn neefje is ook bij mn ouders dus kunnen ze mooi samen spelen!
@sam, jason heeft een zeer mooie kamer gekregen! en wat een leuk taartje, ga je jason zijn verjaardagstaart ook zelf maken? lekker ff dagje voor jezelf! geniet ervan!
@mandy en simoon, leuk weer iets van jullie te lezen! @slaapjes, bram hier nog 2 slaap(jes) per dag, soms wel 3... ik zet de jes tussen haakjes want die zijn best lang haha.... @fles, bram krijgt 2 papflessen per dag, 1 als ontbijt en 1 na zijn middagslaapje. bij de lunch gewoon sap. en heel soms als ik hem savonds laat recht in bed leg en hij wordt wakker nog een flesje...
hier zijn de uitnodigingen voor bram zijn verjaardag ook onderweg, thanx marloes, als het goed is krijg ik ze vandaag binnen.. heb van de uitnodging ook een raamsticker laten maken, via vistaprint, 15 euro inc, verzendkosten... ben benieuwd... nu nog taart en slingers enzo regelen...
ben benieuwd Mac. Ik heb een grote kaart (a4 formaat) besteld voor op de deur. en een gewoon setje kaartjes. zo als het goed is, komen ze morgen een lelijke grenen vitrinekast ophalen hier. voor 20 euro op marktplaats... een koopje Ga ik een nieuw bureau halen en mijn Grachtenpandjes-kasten afmaken...
Thom slaapt ook nog 2 keer, soms 3x... beetje net als Bram. Verder krijgt hij 's morgens nog een fles (200cc) en 's middags na zijn boterhammen ook 200cc. Ik heb nu net het laatste pakje Friso opengemaakt... dat maken we op en dan gaan we over op de gewone melk, denk ik.
ja!!! we wilden het grofvuil al bellen, toch maar even op mp gezet voor 20 euro en meteen al reactie. kast hoort eigenlijk bij een set meubels... maar die zijn van schoonouders... en aangezien we die toch nooit meer zien, zullen ze de kast ook wel niet missen
ja, wil je ze gewoon van papier? dan via een kennis van mij: Feest (slingers enz) - <font color="#3399FF>Letterslingers</font> - KEKKEKreaties zijn ook nog in de aanbieding, 25 cent per letter
hier gaat trouwens eindelijk de maxi cosi de kast in... Thom past nog prima, maar heeft zo'n hekel aan dat ding. Wel handig (tip) ik had dus 2 nieuwe autostoelen nodig voor Sam (thom kan in de tobi's die we al hadden), krijg je bij babydump mooi tweelingkorting omdat je 2 dezelfde dingen koopt (lees 2 auto's) en je kreeg er nu een voetensteun bij...scheelt alles bij elkaar mooi 50 euro
Goed idee Marloes, hier ook een cosi die al een aantal weken doelloos staat te wezen. In de was zodat de volgende er over 2 maandjes in kan. Esmee wil niet slapen vandaag. 2 Keer een half uurtje maar....
hey ladies... even niet bijgelezen sorry! Heb het veel te druk met Finn...en dan leuke dingen Lekker stuk gefietst vandaag...heb een zitje geleend voor op deze fiets en dat gaat echt super! Gisteren allemaal dingen in huis gedan die nog moesten...spiegels ophangen e.d. Nieuwe foto's noem maar op. En nu zo koken! Ik zag wel een vreselijk verliefde Sam voorbijkomen! Schitterend! Sam en Mimmie! Haha! Heel lief!
hai meiden, even een zwaai! collin heeft mij aangestoken.. koorts snotteren hoesten en keelpijn lamlendig dus! Collin is gelukkig aan t opknappen! En ligt nu al heerlijk in bed! (heeft weer niet geslapen vandaag...) Kan ik ook lekker vroeg onder de wol! fijne avond!
Even snel trots iets vertellen, kom vanavond bijlezen! Als je aan Zoë vraagt: 'Hoe doet een poes?' Zegt ze: maaaaaaaw Knap hé
Jeetje mama, wat knap!!!!! Dat mag je wel trots laten weten. Zijn er al meer kindjes die er meer uit krijgen dan paaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaa en mamamamamama?