juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb net even wat stukje terug zitten lezen van het allereerste begin van ons zwageren topic...
    Echt bizar! En wat een giebelende hormoonbommen! Hahaha!

@Marloes...zooooo raar...jij hebt het erover dat Sam zn eerste stapjes los heeft gezet! Kan je je dat nog voorstellen????

Er zitten wel echt allemaal vrouwen tussen die ik nog noooooooooit heb gezien...die alleen even kwamen zeggen dat ze ook een juni mama zijn!

Is er niet nog ergens een lijst met alle moeders? Ook die een miskraam hebben gehad e.d.
    We hadden eerst dat junicome2me gedoe (kwam de link tegen) maar die is natuurlijk al een poos niet meer in gebuik.
    Sommige namen zeggen me echt niets...maar misschien met de naam van het kindje erbij...
    Hahaa!
    Nieuwsgierige doos die ik ben :p

Maar sommige zijn wel zooooooooo irritant dat i het nie erg vind dat ze niet meer meeschrijven! Hahaha!
    Die zijn gelukkig al niet eens mee verhuisd naar dit topic!

Zie trouwens aan het onderschift van Debke83 daar (mama van Damian die vandaag jarig was)
    Dat ze er ook weer voor gaan...althans...er is voor haar gependeld voor oktober 2010 een meisje.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hahahaha...lees nu dat Steph zich voor komt stellen...Johhh...je bent al bijna weer uitgerekend! Onvoorstelbaar!
    En je schrijft dat je het wel leuk zou vinden zo'n babysite! Nou dat hou je nog steeds trouw vol!

owww....nu ben ik bij het vreselijke nieuws van Alien...wat vond ik dat heftig zeg!!!
    Wel echt super dat haar zwangerschap tot nu toe gelukkig helemala goed gaat!

(en neeeee...ik zit niet alles te lezen..typ steeds zomaar een bladzijde nummer in! Errrruggg leuk! Je komt vanalles tegen! Broeken die bij Mac te strak zitten...vreetbuien van Mama...Jo die blij was dat haar angelsound het gewoon even niet had gedaan maar dat Lieke gewoon lekker aan het zwemmen was! Hahaha! noem maar op! Hahaha)

:D:D:D:D Hahahhahahaha! Mama toch!!!!

Ow...ik ben niet eens gemist toen ik 3 dagen in het ziekenhuis lag...
    Tsssssssssss...rotwijven hier ook! Hahaha!
    Ik zet het denk ik maar uit...het is ondertussen 1.30...beetje laat...maar wou eigenlijk nog lezen hoe we gingen bevallen!
    Morgen dan maar! Zit pas op blz 1316...iedereen heeft hier ongeveer zn 20 weken echo! Hahaha!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Pfff meiden ik weet t niet meer! Collin is al een uur aan t huilen, niet stil te krijgen ( ja 5 min met Diego op nickolodeon...)

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik ga m maar uitkleden en buiten wandelen ofzo... Gaap zit zelf ook met koorts bah ellende!!

5. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    #4165 Aurin, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt: 15 mei 2010
    Na een vroege wandeling *gaap* staat meneer nu opperbest te dansen in de box! Moe? Hij blijkbaar niet... Mama wel!!!

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Laura: Bij jou ook al zo'n lastig mannetje.
    Beterschap.
    Hier een beroerde nacht gehad:(
    Danian was van 00.50 uur tot 3.15 uur wakker.
    Soms was hij 20 minuten stil en dan viel je bijna weer in slaap en dan begon hij weer.
    Mijn zusje sliep hier ook, dus we hebben hem op een gegeven moment maar bij ons in bed gelegd en toen had hij de grootste lol.
    Als uitzondering een flesje gegeven van 90+3, maar daarna wilde hij nog meer, dus nog een keer 90+3.
    Daarna in bed gelegd en na even kletsen viel hij in slaap.
    Ik hoopte dat hij wat later zou zijn, maar helaas om 5.30 uur weer wakker en alweer honger.
    Je zou denken dat hij in een groei spurt zit.
    Hij ligt nu in de box te spelen en doe hem naar bed als hij moe wordt.
    Normaal hield ik aan vaste tijden vast, maar ga vandaag is kijken hoe hij het zelf regelt.
    Ga ik zo ook weer ff op de bank liggen.
    Heb in totaal 4 uur geslapen, dus ben best moe.
    Vandaag nog ff de stad in, maar verder geen plannen.

7. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    hahahahah saar...tjaaaa.... en nu lekker liggen slapen tot half elf he? haahahahahahahaahah geweldig! zit af en toe ook terug te kijken, grappig om te zien he? en wat gaat de tijd snel!

o nee, lau.. is ie wel weer gaan slapen? wat balen dat ie zich zo rot voelt.. (en jij ook) hoop zo dat hij zich weer snel beter voelt, hij blijft maar koorts houden, dat kan toch niet helemaal lekker zijn, zit toch ergens wat te rommelen..sterkte meis

ontbijtkoek is hier ook favoriet, lekker smeren...maar ook gekookt ei! ze smikkelt met mij mee, maar ze zou zo een heel ei op kunnen hoor! maar sasha lust tot nu toe bijna alles wel.. heb niet het idee dat er iets is wat ze niet zo lekker vind..komt vast nog wel!

heerlijk het zonnetje schijnt! hoop dat het vandaag zo blijft! (en dan ook echt warm wordt..:))

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Heb mijn straf gehad hoor, ben één hoop striae ;).
    Fijn dat je sv zich nog goed voelt, hopelijk blijft dat nog een hele tijd zo!!

X-factor: Van mij mag Jaap winnen! Heb gister niet gekeken, maar vond hem tot nu toe steeds de beste.

@Lau: Het hangt in de lucht denk ik...

@Bloempje: Wat fijn dat Sasha zo'n makkelijke eter is!

Hier een beroerde nacht gehad, om 03.00u wakker, na even troosten wel weer gaan slapen. Om 05.30u helemaal hysterisch, heb haar een fles van 180+6 gegeven, die dronk ze in één teug leeg en toen heeft ze geslapen tot 09.00u. Ze heeft dus echt honger, ze zal wel weer een groeispurt hebben.

Nu moet ze voor straf mee winkelen :D

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue...nee hoor ik ben alweer anderhalf uur fris en fruitig! :pNajaaa....wakker...fris en fruitig nog niet...douchen doe ik zo pas als FInn weer gaat slapen! Anders wil ie weer mee enzo :p
    Vond het echt leuk om het terug te lezen! Wat een mutsen zijn we geweest hoor! Hahaha!
    Finn eet verder ook alles hoor...misschien moet ie nog even wennen! Het is echt een vreetzak met bijna alles!

@Mama...jahaha daarom moest ik er zo om lachen...(klinkt heel gemeen als ik het zo zeg)
    Maar omdat jij vorige vertelde dat je best wat striae hebt...ik las dit en moest er echt zo om lachen!
    Hoe is het met sporten...daar al actief mee bezig :) Hahahaha! (sorrrryyyy.....:p)

@Lau..owwwww kus voor jou! Kan verder zo weinig voor je doen helaas!

@Tam...die Danian maakt er ook weer lekker een potje van heh?!

Ik ruik een vieze stinkbom...dus ga maar eens kijken hoe vol die luier zit!
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh ja, Sam z'n eerste stappen... zo trots dat koppie, dat vergeet je nooit meer. Let maar op!!!

Lau en Tam... hopelijk gaat het komende nacht een stuk beter!!!

Sarah: ik heb het oorspronkelijke lijstje nog... eigenlijk heb ik die hele website nog in een word bestand staan (toen als back-up)
    dus roep maar, dan zoek ik het op ;)

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Owww...wil ik wel ff hebben! heb je mn mailadres?
    Of zet het hier! Hahaha!

Het was echt leuk om te lezen!
    Zo lang geleden zeg...Sam die gaat lopen...hij plast nu niet meer in een luier! Haha!

12. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    hai meiden,

Collin is om 7.30 pas weer gaan slapen, toen heeft ie met moeite een halve fles leeg, zijn neus zat zo vol dat ie niet kon drinken, en ik kreeg ook niks eruit met dat zuigding...
    Hij was om 9.00 weer wakker.
    En ligt nu sinds 11.30 weer te slapen. Komen vieze groene snotters naar buiten, met ook wat rode slierten, zit dus wel degelijk een smerige ontsteking daar!
    hij zit nu nog steeds op 38.2, met zetpil.

Baal ervan! Had gewoon gister toch met hem naar de Ha moeten gaan, maar dacht echt dat t beter ging.

En nu naar de HAP zie ik niet zo zitten, moet ik heel t verhaal weer uitleggen, en Collin is wel gewoon happy nu gelukkig, hij huilt niet meer zo als vanmorgen, dus ja ga dan maar is verkopen dat ie al sinds 5 mei koorts heeft en ziekig is...
    Mijn ha kent hem en weet dat ie gewoon vrolijk is ook al heeft ie 40 graden koorts en dubbele oorontsteking. Maar tot nu toe gaat dat er niet in bij andere huisartsen.
    Plus dat ik me zo lamlendig voel dat ik weinig puf heb om met hem te gaan sjouwen naar een HAP..
    Waarschijnlijk sla ik mezelf vanavond weer voor me kop als ie weer de hele avond ligt te hoesten en te huilen met koorts, dat ik toch had moeten bellen..

Wat vinden jullie??

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Lau, en toch zou ik ermee naar de HAP gaan als ik jou was. Beter een hele verhaal vertellen en laten controleren dan dan het s'avonds erger wordt of wat dan ook. Beterschap en succes ermee!

@All, hoi.

14. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    lastig... heb je nog een goede neusspray voor m gekregen van je arts? ik zou denk niet naar de hap gaan, ze zeggen waarschijnlijk toch, tja verkouden, maar ik zou maandag first thing bij je arts staan (als het het zelfde blijft,) zou gewoon om de 6 uur paracetamol geven en zn neus goed blijven spoelen met neusspray en evt stomen onder de douche zodat het lekker "leeg" blijft, vitaminines erbij en fluimicil. AB zullen ze ws niet nog een keer geven dus meer dan dit doen ze waarschijnlijk niet meer dan dit.. en als je dan zo moet soebatten om het verhaal aan de dokter te vertellen.. zou ik denk wachten op je eigen arts (behalve als het verergert of er iets veranderd)

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: De liefde is over..... :(
    Kreng!

;)

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Lau: Ik ben het wel met Bloempje eens :)

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo heb mezelf maar weer even verwend met 1 broek, 2 truitjes, 1 vestje en een blousje :D. Zoë heeft natuurlijk ook nieuwe kleertjes gehad, arm schaap heeft haast niks in haar kastje hangen ;).

Vandaag weer een verassing wat voor schema ze gaat maken, ze is nu nog steeds wakker dus denk maar 1 slaapje en 4 flessen...

18. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Lau...ben het met Sue eens...zou ook niet gaan nu omdat ze toch niets voor je gaan doen! En dan zit je met dat arme poppie bij de HAp...al dat gesleep zal hij ook niet vrolijker van worden nu hij al niet lekker is!
    Helemaal als het voor niets gaat zijn!

@Mama...sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry ;)
    Vond het gewoon zo grappig....sorry sorry sorry
    Hahahahaha!
    Lekker geshopt dus! Ik wil oooooookkkk!
    Maar helaas...arme sloebers kunnen niet shoppen! Pas als Steef zn vakantie geld er is! Haha! Lekker shoppen van zijn centen:p

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Leuk idee Sarah, ben ook even het oude topic aan het lezen.
    De dag voor mijn bevalling heb ik Indisch gegeten bij m'n moeder, is de neusvleugel van mijn paard uitgescheurd en zat ik met gebroken vliezen terwijl m'n schoonbroertje kwam eten :D.

Pff lijkt allemaal zo kort geleden!

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: ik vergeef het je.... ;)
    Vakantiegeld zal wel bijna komen ofniet?

Deel Deze Pagina