Ilse; ja een dubbelgevouwen handdoek over haar heen gelegd. Ze lag verkeerd om in bed (zonder slaapzak, lag te drogen) ipv haar te verschuiven en onder de dekens te leggen (stel je voor dat ze wakker wordt) heeft ze dus een handdoek gepakt. Jolan, misschien een nasleep van Lieke omdat ze zo ziek is geweest? Misschien dat het lichaapje nu wat meer nodig heeft? Hoop ook niet voor je dat ze nu continu om de fles gaat vragen s'nachts! Leuk om te lezen dat het weekendje leuk was! Wat leuk kindjes die in hun handen klappen! Tamtam, ORS is er zeker wel voor baby's. Is ook het eerste advies wat ik kreeg toen Ke zo ziek was. Je kunt het door het drinken heen doen zodat ze het alsnog krijgen. Gewoon doen hoor als je merkt dat hij weinig gaat drinken! Guusje, sterkte met de pufjes! Zo dat was het alweer, pfff de ene keer lullen jullie wat af en nu was het haast niets! Of heb ik wat gemist? haha Leuke foto he? Alleen jammer dat Ke het op een brullen zette, helaas... Zijn gisteren trouwens ook nog Charlie en Jack van GTST tegen gekomen in Amsterdam. Die keken een partij verwaant!!! Pfff...
oh ja daar sta ik niet van te kijken dat die zo verwaand keken. Dat vind ik ook idd van die types. Dus jij hebt je bn-ers weer gezien
Het was wel goed bij de HA alleen hij vond ORS niet nodig, omdat die kleintjes niet weten dat het goed voor ze is en ze het dus misschien niet willen hebben. Danian mag 3 keer een paracetamol en steeds kleine beetjes vocht. In de loop van de week moet het beter worden zo niet dan moest ik weer langs komen ook als ik het niet vertrouw. Ik laat mijn man zo toch ORS halen dan heb ik het in ieder geval in huis. Dus jij bent lekker uitgeslapen Mag ook wel is. Hopelijk steekt opa jullie niet aan.
Ja er was een show in de bijenkorf daar zat ook die dikke papzak van next topmodel. Met die blonde krullen...
Jolan, die vriendin, zou voor mij ook niet meer de moeite waard zijn hoor. Zo heb ik ze ook gehad, ik heb het nog een paar keer geprobeerd, maar daarna ook gewoon geen contact meer gezocht.. Roxanne, leuke foto! Hier even lekker wezen shoppen, babyvoordeel bij de wibra en toch nog leuke dingen gezien!
word een beetje lichtelijk gestoord van lieke ophet moment (hm... klinkt wel heel heftig) Er is echt geen land mee te bezeilen. Heeft net geslapen, komt uit bed, is niet te genieten, zit te gapen, ogen te wrijven. Dus na 30 min hup weer terug in bed. Daar is het krijsen...... Als dit nog hoort bij het ziek zijn, smeek ik god op mn blote knieën of ze alsjeblieft nooit meer ziek hoeft te zijn. Man wat ben ik op zo'n moment een slechte moeder dat ik daar niet tegen kan!!!!
Je bent niet de enige die daar niet tegen kan hoor. Ik kan er ook slecht tegen. Doordat Danian ziek is wil hij ook niks en ligt alleen maar te jammeren. Heb hem om 16.00 uur op bed gelegd, maar slapen doet hij niet. Heb net ORS gehaald dat ga ik straks maar geven en een klein melk flesje proberen. Hij heeft na vanmorgen niet meer gespuugd, dus dat lijkt positief
pffff, ik zit nu al bijna 1,5 week met een kind dat niets wil. Eerst ziek en nu..... ik weet het niet. Fijn dat hij niet meer gespuugd heeft, hopelijk blijft dat zo. Heeft hij nog wel diarree? Vaak verschonen hoor, bij lieke was het binnen een dag helemaal kapot op haar billen.
mijn oude fiets wordt vanavond voor 300 euro opgehaald Ga een nieuwe moederfiets kopen met het fietsplan. Dan kost het me door het inruilen bijna niets. Fiets kost 599 (via internet 499) en ga natuurlijk nog regelen dat ik extra korting krijg. Door het fietsplan krijg ik ook nog eens geld terug, dus ben niet veel geld kwijt.
nee volgens mij past dat op elke fiets, alleen ligt het aan de plek tussen zadel en stuur. bij een gewone fiets is die ruimte niet zo groot en dus lastig opstappen
Ok, ik heb een auto voor de deur staan die ik kan gebruiken dus ik zal niet zo vaak de fiets pakken, dan kan ik toch een voorzitje halen?
tuurlijk Dat ze bijv een kinderzitje gratis erbij geven. via internet kan ik sommige fietsen vor 150 euro goedkoper krijgen, nou dan kunnen ze echt wel een korting geven hoor in de boekjes staan adviesprijzen.
Jolan, Ke was ook zo onrustig op die leeftijd. Ik weet niet of ik moet geloven in sprongetjes, maar het lijkt er heel erg op! Vreselijk zijn ze dan. Dat maakt je geen slechte moeder hoor. Ik heb soms ook te weinig geduld!
normaal merk ik nooit wat van 'sprongetjes' en geloofde er nooit in. Maar ga er nu maar gewoon in geloven, geeft nog een beetje troost Ik denk op zulk soort momenten: wat zou ik moeten beginnen als ik een huilbaby zou hebben.....pffffff
nu zit ze overigens weer heerlijk te spelen met haar kiekeboe speeldorp (wat een leuk speelgoed zeg, ze vindt het echt super en mama dus ook )
dag dames, ook ik weer lekker thuis, ik ben heerlijk tot en met vandaag gebleven, wat was het weekend leuk en gezelli! vanmorgen nadat ik het huisje uit moest heb ik nog heerlijk met bram gezwommen! was ongeveer half 4 thuis! xxx
hoi maaike! Fijn dat je het toch nog lekker hebt gehad. Ik vond het wel lullig dat je helemaal alleen achter bleef. Heb je de fotos al gezien? Er zitten hele mooie van jou en Bram bij!