juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

hahaha precies die oogjes he!! :D

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @hvj zolang het geen krijsen is zou ik haar lekker laten liggen. Als Jason alleen moppert laat ik hem ook, valt ie vanzelf wel in slaap;)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hahah ja dan gaan ze zo mooi twinkelen (en dan je lachen houden...hahah)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dat is ook wat ik vaak doe, als ze rustig is maar zodra ik d'r leg gaat ze huilen/krijsen maw ze wil in mijn handen blijven wat natuurlijk niet kan.

Ik hoop het ook.

5. Koekeloerie

whahaha zo herkenbaar.
    :D

Soms betrap ik haar erop dat ze vanalles pakt en hetgeen waar NEE op komt de uitdaging wordt.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ja dat oppakken en gwn wakker laten totdat ze moe wordt, want dan krijgt ze haar zin telkens en ben dan bang dat het een gewoonte wordt snap je hem?

Klopt en dat wil ik vermijden.

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het is nu een combi geworden van jammeren en krijsen door elkaar.

Als ze alleen moppert laat ik haar ook, en dan valt ze in slaap maar ze is nu al heel lang bezig en van slapen heb ik het idee niet.

8. Koekeloerie

Mijn idee is dat je haar best kan troosten door te laten zien dat mama er is, maar dat mama niet bij haar blijft en dat ze moet gaan slapen. Je moet hier wel doorheen.

Eva heeft het ook gedaan en probeert het zo nu en dan nog steeds, maar gelukkig zeg je het zelf... dit wordt anders een gewoonte.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Pfff jeetje zeg, normaal heb ik hier geen problemen mee maar omdat ik er zelf ff doorheen zit lijkt dit op een berg beklimmen *zucht*.

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @hvj ben het eens met Ilse, het is super moeilijk, maar anders denkt ze natuurlijk elke keer dat ze zo haar zin wel kan krijgen:)

11. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    zou er even heen lopen, aai over dr bol, kijken of ze niet in de spijlen van dr bed ligt, nog even goed instoppen, even ruiken of ze geen poepbroek heeft en dan gewoon weer weggaan. Dan weet je zeker dat er niets vreemds is (vast met dr hoofd of diarre oid) en dan is het gewoon krijsen om het krijsen en is het een kwestie van doorbijten.. net als het uitproberen en op de grond gooien van speeltjes etc..

12. Koekeloerie

hvj: :( dikke knuf, wat is er aan de hand dat je er doorheen zit? Wat speelt er nog meer?

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

truste allemaal...

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Gedaan maar zoals verwacht krijst ze nu nog harder pfff.

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Mijn eigen schuld dat ik haar zo nu en dan uit bed haalde, nu mag ik de vruchten afwerpen pff.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je lief. Al met al zit niet lekker in mijn vel, het enige wat ik nu zou willen is uithuilen bij mams.

Buikpijn, krijsend kind, man die LETTERLIJK van mars komt...etc

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Trusten meid.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    maar je kan nog steeds wel proberen om het zo door te zetten. Ik vond het ook makkelijker om hem op te pakken, maar ik doe het gewoon niet meer. Hoe moeilijk ik het ook vindt, maar anders zit ik er over een jaar nog mee en dat wil ik gewoon echt niet
    Knuffel voor jou!!!

19. Koekeloerie

@mac: trusten!

@hvj: ja dat is echt balen. Fijne combinatie. Buikpijn, kind dat niet wilt slapen en een man die alien is.
    Die man is makkelijk te ontwijken toch ;) Nu die buikpijn en het meisje...

Zet alvast een lekkere kop thee voor jezelf. Werd ze ook niet rustiger toen je bij haar was? Begon ze te lachen?

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Weltrusten maaike!!

Hvj jeetje ook nog buikpijn en zo een fijne vent;) knuffel voor jou!!

Deel Deze Pagina