Daarom laat ik ze af en toe eens zand eten oid. Kom er dan zelf maar achter dat het zo leuk niet is. (dikke baal als ze het juist wel leuk vind natuurlijk )
Ken 't wel. Als Esmee zo huilt gaat ze ook alleen maar harder als ik zo naar d'r toe ga. Jij bent haar mama, doen waar jij je het beste bij voelt. Als dat het bij je nemen is gewoon doen.
Het zijn de woorden die hij heeft gezegd, en die zijn niet te ontwijken. Buikpijn (krampen) heb ik al 2 dagen nu, het komt en gaat. Thee is idd een goede! Nee toen ik de kamer uitging krijste ze nog harder, maar toen ik de kamer in ging was ze wel meteen stil en wapperde ze met haar handen van til me op. Ze is nu nog aan het jammeren/krijsen. Waarom vind ik het nu ineens moeilijk om haar te negeren jeetje zeg, wat is er met me?
Meiden even een vraagje. Het is ons opgevallen dat Jason de laatste tijd echt superveel slaapt. Hij heeft vanochtend 2 uur geslapen en vanmiddag ook zeker nog een uur. En nu ligt hij dan gelukkig al vanaf 20.00 te slapen in zn eigen bed!! Maar hebben meer kids zo een periode gehad dat ze even meer sliepen en dan minder.
Ben ik blij te lezen dat niet alleen mijn kind zo is, twijfelde even aan mezelf. Ik laat d'r nog ff jammeren/krijsen, hopelijk valt ze van zelf in slaap. Ik moet en zal ff doorbijten.
Zou het niet kunnen dat de hele verhuizing meer indruk op jullie mannetje heeft gemaakt dan je zou denken? En dat ie daarom nu zoveel slaapt? Om alle indrukken te kunnen verwerken? (geen idee of het kan, maar klinkt mij wel logisch)
Als Esmee zich zo lang zo overstuur huilt ben ik altijd bang dat als ik ze er niet even uithaal tot ze rustig is en wel gaat slapen dat ze de volgende keer niet naar bed wil/durft omdat ze dan bang is dat als ze bang/verdrietig is er niemand is om ze te troosten. jaja, begrijpen jullie het nog?
Hormonen daar heb ik altijd wel last van, kan het nu ook niet plaatsen. @Aal, dat had de mijne ook een tijdje dacht even dat ze ziek was maar blijkbaar heeft ze het gewoon nodig die slaap dus denk Jason ook.
Hvj: Dat was vast geen hvj begrijp ik ? Hmm ik zit even naar je banner te kijken, maar ik kom niet uit jouw cyclus eisprong misschien? *denkt hard mee* Misschien vandaag nog een keertje toegeven aan de kleine meid en beginnen met de nieuwe techniek (als je dat wilt) als jij je beter voelt.
Ik begrijp je wel alleen is dat niet mijn angst, mijn angst is meer dat ik me schuldig voel en bang ben dat ze denkt dat ik er niet voor haar ben ofzo. Pfff ik moet nu gwn ff stoppen met zeiken, sorry dames voor mijn geklaag.
@Aal: ja toevallig afgelopen week, maar dat kwam ook omdat ze niet helemaal lekker was. Hij doet natuurlijk een hoop nieuwe indrukken op in het nieuwe huis, dus dat zal ook wel meespelen denk ik.
Ach joh 'klagen' doen we hier allemaal even op z'n tijd. Lekker toch dat je het even kwijt kan. Altijd wel iemand hier die begrijpt wat je bedoeld in tegenstelling tot je man van mars...
Nee idd geen hvj, meneer probeert het nu recht te zetten pff mannen blijven onbegrijpelijk (zullen hun ook wel over vrouwen denken denk ik). Mijn hele *** cyclus is naar de noppen, begrijp er ook geen bal van (weet geeneens hoe lang die is, de laatste was 81 dagen lang). Lief dat je mee denkt schat! Wou ik ook doen maar nu hoor ik haar slapend jammeren, van ik heb slaap maar jammer toch nog ff (oftewel ik jammer mezelf in slaap, kan je me nog volgen). Kortom ik hoor haar nu niet meer, pff jeetje wat een nacht zeg.