Ff wat anders dames. Wat doen jullie zoal met jullie kleintjes als jullie willen afspreken met andere mama's of vriendinnen? Ik bedoel waar ga je zoal heen, wat geschikt is voor onze 'nog' baby's?
Ja idd de verhuizing zal wel veel indruk hebben gemaakt. Denk dat het wel een combi zal zijn van alles Hvj ik ken niet zoveel mama's, maar ik ga meestal gewoon naar vriendinnen toe en neem die kleine dan mee. En vriendin waar ik vaak mee afspreek heeft zelf een kleine dus dan blijven we vaak gewoon lekker thuis, pot thee/koffie erbij en kletsen maar En gisteren ben ik de hele dag weg geweest zonder vriendlief en Jason, die was bij mn ouders, dat is ook wel es lekker
Dat thuis zitten is idd een optie maar bedoelde meer naar buiten, waar ga je dan heen waar je ook met een kleine heen kan gaan bijv om wat te drinken etc?
Hmmm ja heb ik eigenlijk nog niet echt gedaan...Zou dan ook niet weten waar je heen kan eigenlijk. Maar als ik even wat wil drinken buiten huis dan zou ik Jason denk ik niet zo snel mee nemen
hvj: ik ga met mijn vriendin en kindje fietsen. super leuk. Drinken doen we niet, maar kletsen vollop en de kleintjes ook. Ballorig of iets dergelijks zou je ook kunnen doen. verder ga ik zelden iets drinken buitenhuis met de kleine. Die gaat zich binnen enkele minuten vervelen (drama). Kletsen doen we dan bijna niet.
Ik heb niemand hier en mijn man werkt veel dus de kleine laten is geen optie voor mij en zou toch wel wat willen drinken buiten, vooral met lekker weer. Nou ik ga mijn bedje induiken, hopelijk voel ik me morgen wat beter. Nogmaal heel erg bedankt dames dat jullie me er doorheen hebben gesleept, de kleine is uitgeteld en ligt te slapen. Xxx trusten!
Moet NOG STEEDS een mamafiets of moederstuur kopen pfff, maar dat is idd een optie (als het lekker weer is). Ballorig is ook leuk ja. De mijne is ook snel gekeken als ze slaap heeft o.i.d.
Nope, ouders wonen 100km hier vandaan en schoonfamilie 30km hier vandaan verder niemand hier. Nu ga ik echt slapen haha, doei!
@Lau: Dat overstuur huiltje heeft ze gelukkig niet, alleen die dwingende . Hoop dat je vannacht een beetje kunt bijslapen! @Bloempje: Haha Sasha door het kattenluik! Heb je er geen foto van? @HvJ: Ah die van jou ook al, dan zal het idd de leeftijd wel zijn.. 's Avonds huilen: Ik laat d'r ook niet liggen als ze echt overstuur is hoor, maar dat pusherige gehuil pff. Ga er iedere paar minuutjes heen, dan aai ik haar over haal bol en zeg dat ze lekker moet gaan slapen. Heb haar laatst 1x uit bed gehaald en sindsdien is het nóg erger en staat ze soms echt boos te schreeuwen! @Steph: Heeel herkenbaar die grens verleggende verhalen! Grens verleggend verhaal van hier: 'Kind kruipt naar de DVD speler, drukt snel op wat knopjes en voordat ik iets kan zeggen doet zij al: 'Uhuh Nee!' En stiekem moet ik dan best wel lachen @Bloempje: Heb net het filmpje gekeken, geweldig @HvJ: Hoop dat ze ondertussen is gaan slapen, knuffel voor jou. En ik snap wat je bedoeld, ben op zulke momenten ook bang dat ze denkt dat ik er niet voor haar ben. @Sam: Ja hier ook weleens periodes dat ze opeens meer slaapt, helemaal toen ze net begon met zelf zitten etc. Jason ging ook opeens hard toch? @Hvj: Dat vraag ik me ook weleens af, verder dan een stukje wandelen of fietsen kom ik ook niet. Denk dat ze nog net een beetje te klein is voor een speeltuin o.i.d. Vandaag even op een terrasje gezeten, 20 minuten en toen was ze het beu haha.
Ik duik ook m'n bedje in, nu maar hopen dat ze op een 210+7 fles langer slaapt... Net het weer gekeken, vanaf zondag 23-5 krijgen we 20 graden en zon. Hoop dat de voorspellingen zo blijven, heerlijk!
Slaap lekker meiden!! Trouwens, ik doe hetzelfde als voorheen. Daar waar ik ga gaat Esmee. Of het nou op het terras is of daar waar we gezellig een broodje eten, ikea intratuin, maakt niet uit.
Goede morgen meiden, hoe was jullie nacht? Had collin gister avond nog een extra fles gegeven, en hij sliep tot 7.30!! Nu ligt ie weer te pitten, na de fles! Ik heb van 20.30 tot 7.30 geslapen heerlijk. Maar voel me nog altijd kut, hoofd zit vol met snot ben mijn stem kwijt en heb nog steeds koorts. Snap niet dat coll zo vrolijk kan zijn terwijl hij t zelfde had/heeft! @hvj moeilijk hè dat zeuren/mopperen/jammeren/huilen! Ik vind dat ook erg moeilijk. Meestal ga ik naar collin toe als ie langer dan 15 min jammert. Maar blijf net als Ilse op zijn kamer. Ik neem m alleen mee als ie na een uur nog niet slaapt. Dikke knuf, hoop dat t slapen je hoed heeft gedaan! @ ontdeugende kids, ahhh de mijne is niet de enige die donders goed door heeft wat je zegt. Of toch door gaat als je nee zegt, wel is waar met krokodillentranen en een pruillipje! @sue, geweldig!!!! Collin kan ook uren zoet zijn met t luikje! Hij is er al achter dat hij er niet door heen kan ook! @uitstapjes, collin gaat overal mee naar toe. Heb altijd t camping bedje in de auto dus als ie moe is kan die slapen, als ik bij vrienden ben ofzo. Ik ga vaak naar ballorig (gratis tot 12 maanden) of naar de kinderboerderij. Of een stuk wandelen over t strand.
Oh, zo herkenbaar de krokodillentranen en het pruillipje . Lars gaat hier trouwens ook overal mee naartoe. Dat gaat meestal prima en gaat het niet, dan gaan we gewoon weer naar huis.
Goedemorgen, Gelukkig heeft Danian wel doorgeslapen, maar helaas maar tot 4.15 uur Terwijl we hem later op bed hadden gedaan. Wat het toch is Om 5.00 uur maar de fles gegeven en gelukkig is hij om 6.15 uur nog in slaap gevallen tot 8.45 uur en konden wij ook nog slapen. We gaan hem toch maar weer wakker maken voor een fles 's avonds want dit is ook niks. Vandaag huishouden doen en de eerste dingen inpakken voor de vakantie. Het wordt mooi weer, dus dan krijg je er nog meer zin in. O ja, vanmorgen lag Danian op zijn buik te slapen. De eerste keer dat ik dat gezien heb zo lief.
Ja als ze eenmaal hun zin krijgen denken ze dat het altijd feest is, en toch krijgen ze je zover dat je het weer gaat doen. Dank je meid. Klopt voor een speeltuin zijn ze idd nog te klein, echt moeilijk joh. Want ja als je iets gaat drinken dan moeten zij in hun kinderwagen blijven anders zit je ook niet op je gemak.
Hier the same, neem haar ook overal mee. Dacht misschien zijn er plekken waar je als ouders/vriendinnen op je gemak kan drinken en de kleintjes spelen maar ja daar zijn ze nog te klein voor dus dan maar voorlopig in de buggy blijven.