bram slaapt elke dag smorgens 2 uur of langer, soms nog 3 of 4 uur, en smiddags ook meer dan een uur! en savonds vor 19 uur ligt hij erin
ik spreek bij iemand thuis of bij mij thuis af.... naar kinderboerderij, dierentuin, binnenspeeltuin, wat je wil...
gewoon naar een terrasje gaan of naar iets waar niet gerookt wordt, kleine gewoon meenemen! en als je op safe wil, hema en v en d kan altijd...
Hoi Lau, Fijn dat je nacht iig goed was en beterschap meid, knuff! Kinderen kunnen veel aan dan we denken ivm ons, de mijne zat ook een keer te spelen met 40 graden koorts...etc. Hier wel met een barstende hoofdpijn gaan slapen door het huilen, was gisteren een en al hormoonbommetjes die al bij een blik ontplofte pff. Dank je. Jammer dat je nog weinig kunt doen met de kleintjes, kan niet wachten totdat ze kan lopen.
Hoi meid, Balen dat jullie kleine niet langer heeft doorgeslapen ondanks dat ie later op bed lag. Aaah wat lief, op zijn buik. Veel inpakplezier en geniet lekker van je vakantie!
Dat is ook wat ik doe, maar dacht misschien dat jullie andere plekken kennen die ik nog niet kende. Dank je.
hoi meiden, wat hebben jullie veel geschreven ... Hahaha allemaal samenvattingen van het zwangeren forum , ik ga morgen goed bijlezen. Lieke heeft gister 1 slaapje gedaan van 12.30 tot 16.00!!!!!!! Bizar!! We kwamen gisterochtend pas om 11.15 thuis, waren even weg geweest. Toen dacht ik, nou ik hou dr gewoon wakker, ze was gewoon nog klaarwakker en zat zo lekker te spelen. Heeft ze gewoon 3,5 uur geslapen! nou meiden, lees snel bij. Hoop dat collin een beetje aan het opknappen is!
@Sue...hahaha ze past er net niet doorheen! Haha! Had je filmpje gezien..super! @Aal...nou idd probeer je lach maar eens in te houden! Finn houdt er tegenwoordig van zn eten op de grond te gooien als hij niet meer wil. Boontje voor boontje gaat dan naar de grond (vlees en vis wordt wel gegeten natuurlijk...haha) En dan kijkt ik me zoooo ondeugend aan! Ik moet me dan echt omdraaien zodat ie niet ziet dat ik echt moet lachen! Ze zijn idd een stuk slimmer dan we denken! Haha! Finn heeft een poosje terug ook zo'n periode gehad...hij sliep meer dan dat ie wakker was! is Jason meer gaan doen? Steef dacht dat dat het hier was omdat ie toen ging staan en lopen achter zn kar. OF misschien heeft Jason een groeispurt! Wel super dat ie goed op zn kamer slaapt (die errrugggg mooi is! Heb hem op hyves gezien! Is het vloerbedekking? Vind de kleur top!) @Hvj...hoe is het verder gegaan meid! Finn heeft het ook gehad hoor! (had toen ook errugggg last van zn tanden) Ik ben toen naar zn kamer gegaan hem daar uit bed gehaald en even kroelen (in het donker) en dan als hij rustiger is terug leggen...nog even bij hem staan en in zn nek kriebelen ofzo. En dan als ie slaapt of bijna slaapt weggaan! Nu is alleen rechtleggen, instoppen een aai over zn bol en een kus al goed! Oke...als hij echt overstuur is (toen ie ziek was bijv.) dan haal ik hem er wel even uit...maar ik haal hem zelden echt uit zn kamer 's nachts! Is nu twee keer voorgekomen. De 1e keer was het zo erg aan het onweren...en de tweede keer was toen hij zo ziek was. Als ik weg ga met Finn gaan we bijvoorbeeld naar het park of gewoon naar de stad naar het terras of gewoon in een restaurant wat eten of drinken. Gaat prima! Hij zit lekker in zn kinderwagen en ik plan het dan wel zo dat hij rond die tijd ook wat te eten/drinken krijgt. Dat we niet alleen zitten te bikken zeg maar! Hahaha! En dingen meenemen zodat ie iets te doen heeft...boekje..speelgoed..doosje rozijntjes enz. En gewoon naar mensen thuis. Of een stukje fietsen en onderweg in het gras wat drinken...lekker picknicken. Wij doen niet veel anders eigenlijk. ook 's avonds gaan we gewoon weg alleen zorgen we dat we rond zijn bedtijd of thuis zijn...of dat hij naar bed kan ergens anders (bij mn moeder bijv.) @Lau...heb je virtuele bacillen hierheen gestuurd...ik heb weer keelpijn en Finn werd vannacht weer onder het snot wakker! Ben er nu wel klaar mee...ik ben zelf al zo'n 3 maanden verkouden ondertussen! En Finn was net 3 dagen snotvrij!
@sarah, als ik ze virtueel kon versturen, gingen ze regelrecht de prullenbak in! en dan DELETE! Beterschap meis!!
Nou toen ze gisteren eindelijk sliep, ben ik ook mijn bed ingedoken na nog eens een potje te hebben gejankt dus met hoofdpijn gaan slapen. Ben brak opgestaan en voel me ook helemaal op nu, heb de kleine in bed gelegd net en lig nu languit op de bank ff rusten. Mijn man is met z'n vrienden naar Duitsland gegaan dus een rijk voor mij en de kleine alleen vandaag, luilekkerdagje. Normaal gesproken kan ik haar aandachthuiltje heel goed negeren totdat ze van zelf in slaap valt maar gisteren was dat gwn niet te vermijden, maar goed eind goed al goed. Nou dan houden we het voorlopig bij korte uitstapjes waar ze niet snel uitgekeken zijn en idd zoals je zegt tijdens hun etenstijd wat eten en tijdens slaaptijd thuis of bij iemand thuis. Zou met vriendin naar een binnenspeeltuin gaan van de week maar dacht daar hebben onze kleintjes niet echt veel aan aangezien ze toch niet zelf kunnen spelen? Beterschap meid, dikke knuff!
Hvj, ze kunnen al meer dan je denkt in de speeltuin. Lars en ik gaan regelmatig. Hij trekt zich bijvoorbeeld op aan toestellen, gaat samen met mij op de schommel of op een wipkip, kruipt naar andere kindjes enz. Hij vindt het echt leuk!
Ja dat is idd wel hetgeen wat ze kunnen ja. Willen hierheen De jungle - Foto's, er staat wel vanaf 1jr maar ja dat is de mijne ook bijna.
praten, lieke zegt alleen mama en papa (weet niet of het echt bewust is) Wel doet ze nu, als we zeggen: doe eens klappen, gaat ze klappen. Doe eens zwaaien, gaat ze zwaaien zo leuk! bloem, hahaha dat filmpje vond ik echt grappig, had hem gezien op hyves niet slapen, pffff lijkt me idd ook erg vermoeiend. GElukkig wordt lieke eigenlijk nooit wakker snachts (klopt af). Vanmorgen was ze wel al om 6.45 wakker, even huilen. Ik wacht en luister dan altijd eerst wat voor huiltje het is. Ze valt eigenlijk altijd weer in slaap. Ze heeft toen tot 8.30 geslapen. Heeeeeeeeeel af en toe wordt ze snachts wakker en dan valt ze niet in slaap. Als ze echt heel verdrietig is, pak ik haar er nog wel eens uit, kijk even samen met haar uit het raam tot ze rustig is en leg haar weer terug. Bij een gewoon huiltje laat ik haar liggen, aai over dr bol, troosten en weer weg. Meestal begint ze dan wel weer met huilen, maar na een paar minuten is ze stil. Maar wij zijn ernstig verwend ..... ik heb makkelijk praten.
Ik kom even zwaaien! We gaan lekker wat leuks doen! We gaan naar Zoetrwoude (dacht ik) daar kan je geitjes de fles geven! (vind ik zelf zo leuk!) Steef ligt op bed dus ik ga met mn vriendinnetje en haar vriend. Heb er zin in!!!!!
Voel me nog niet echt zwanger, hoor. Het is nog zo pril... Ik ga weer hier bevallen. Lars is ook in Dubai geboren en ik vond de zorg en begeleiding echt prima. Zeker niet slechter dan in Nederland.
Sarah, klinkt leuk, veel plezier! Jolan, knap zeg, zwaaien en klappen. Lars kan wel zwaaien, maar niet klappen. Als wij klappen, gaat hij met z´n handje op de grond slaan om hetzelfde geluid te maken .
Begrijpelijk omdat het idd nog prilletjes is, succes met je zw iig! Ow leuk wist niet dat Lars ook in Dubai is bevallen, en fijn dat je de zorg daar prima ervaart. En de taal al een beetje onder de knie of spreken jullie daar alleen maar Engels? @Sarah, veel plezier. Leuk geitjes melk geven. @Jolan, hier ook 1 die zwaait en klapt in de handjes zo schattig is dat he.