hoi allemaal, iedereen een fijne zondag gehad? Eva is haar slaap van gisteren aan het inhalen en ze heeft zelf een aantal stapjes los gezet. Ik ben zo trots op de kleine meid. Ik zou het echt leuk vinden als ze nog voor haar 1e verjaardag loopt. Het zal erom hangen. wel/niet
Kind meenemen: Naar een terras, restaurant o.i.d. heeft hier weinig zin. Na 15 minuten stil zitten is ze er klaar mee en wil ze kruipen enzo. Niet handig! Ben blij als ze kan lopen @Lau: Fijn dat jullie zo lekker geslapen hebben! @Tam: Balen dat Danian zo vroeg wakker was, hopelijk slaapt hij vannacht beter.. @Jolan: En wéér doen ze hetzelfde haha. Vandaag weer één slaapje of toch twee? @HvJ: Ziet er leuk uit, de Jungle! @Ilse: Wat goeeeed, losse stapjes! Denk dat dat haar wel gaat lukken voor haar 1e verjaardag, los lopen. Snelle jelle!
Vanochtend was het 06.00u, laten liggen tot 06.30u maar toen wilde ze echt haar fles *gaaaap*. Daarna heeft ze wel weer geslapen tot 09.00u gelukkig. Heb haar vandaag een extra boterham gegeven en een vullender tussendoortje. Hopelijk scheelt dat.. Ze heeft trouwens zo hard aan de kabel van m'n versnelling getrokken dat ik alleen nog maar de 1e en 3e versnelling kan gebruiken . Even proberen of dat nog onder de garantie valt Ohja en ze kan drinken uit een bekertje! Ze slurpt het naar binnen en na iedere slok doet ze 'aaaaahh'. Je weet wel wat mannen doen na de eerste slok bier op een warme dag. Melig kind
Dat heb ik dus ook, ze wil er dan uit en helpt geen afleidmethode meer. Het ziet er idd leuk uit, hopen dat ze het ook leuk gaat vinden daar. @Ilse, je hebt idd een Snelle Jelle á la mama hahaha. Denk dat mijn meissie het kruipen gaat overslaan want ze tijgert nog steeds en loopt rondom meubels of achter iets aan that's it.
Hoop voor je op een langere nacht vandaag. Aaah die Zoë, was ze het niet eens met je snelheid hahaha. Wat goed dat ze zelf uit een bekertje kan drinken, hier denkt de mijne dat haar mond verder is dan haar gezicht dus hopa op de grond maar we oefenen door. Hahaha en dan die aaaaaaah erachter, ze geniet er echt van he haha.
hai meiden, Collin ligt net in bed, ik ga ook rond 20.00 naar bed, voel me echt beroerd.. ik ben niet zo vrolijk als mijn zoon is met 39 graden koorts Collin heeft nog steeds 38.3 (zonder zetpil) morgen toch maar de HA bellen.... ondanks dat ie gewoon super happy is... Vanaf dinsdag is mijn gastouder weer aan t werk, dus dan heb ik weer wat meer tijd voor mezelf, en tijd om werk te zoeken. fijne avond..
Hallo meiden!! Hoe is het hier? Hier een drukke zondag gehad, eerst gewerkt en daarna veel in huis gedaan. Ben gesloopt maar heb nu lekker weekend.
@ilse woow wat leuk zeg los lopen!!! Wie weet voor haar verjaardag... @mandy oeh wat vroeg..niet fijn Hahaha geweldig met die beker, heeft ze zeker van dr papa gehoord @hvj hoe is het vandaag meid? @laura beterschap voor jullie
@HvJ: Ja dat zou goed kunnen, ik fiets op m'n gemakje en zij heeft geen geduld @Lau: Beterschap jullie en succes bij de ha morgen. @Sam: Fijn weekend!
Zoë is nu nog aan het rondkruipen a la Duracel konijn. Misschien slaapt ze beter als ze zich nog even kan uitleven. Het ziet er naar uit dat we dinsdagmiddag met de fotoshoot mooi weer hebben, joehoe!!
@mandy hahaha duracelkonijn Leuk zeg die fotoshoot! Hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag? Jason ligt lekker in bed, hij was erg moe volgens mij. Ik kon weg lopen zonder dat hij ging huilen jeeej
Even spammen Jason op de loopkar bij mn ouders voor (moet gelijk terug denken aan de tijd dat ik daar met mijn zus speelde
@Sam: 100,00 inclusief 3x print 20x30cm en 5x print 10x15cm. Jason ook al, Zoë ging ook eindelijk slapen zonder huilen
Volgens mij hebben al die kids van ons een telepatisch lijntje ofzo Oh dat is een mooi bedrag! Was o.a voor vaderdag toch??
@Sam: We willen al vanaf dag 1 foto's laten maken, maar het komt er steeds niet van. Dus als ik ze nu laat maken kan het mooi als vaderdagcadeau . Denk dat ik één foto laat afdrukken en de rest kiezen we samen uit.
Hahah nou ik hoorde dat hij halverwege in slaap is gevallen whahah dus trek je conclusies zou ik zo zeggen... Ben erg benieuwd naar de foto's, hoe het zal worden. Wel een leuk idee, ik weet nog niet wat ik wil gaan geven...
Haha ja misschien kletste mijn vader heel saai Ja ik moet ook zo iets bedenken eigenlijk..moet even mijn creatieve brain laten werken.. kan iig een taartje maken...maar verder..