@Aal, gelukkig sliep ze sneller dan de dagen ervoor. Geen idee hoeveel ze nu weegt/lang is, ze heeft volgende maand weer CB. De laatste keer was in januari en toen was ze 60cm en 7kg, dat is nu 4 maanden geleden alweer. @Ilse, succes met de bezichtigingen! @Mama, succes straks met de fotoshoot! Kijk maar wat haar het leukste staat en dat dan aantrekken. Super dat Zoë door sliep vandaag, heerlijk! @Lau, fijn dat jullie wat opknappen! @Sarah, hier ook zo een gek kind. Ze is bang van alles wat rolt en soms ook van bepaalde mensen dat ze gaat huilen, weet niet hoe ik het haar kan afleren en snap ook niet waar ze het vandaan heeft. @Hier, zo onder de douche springen en ontbijten. Heb een hoofdpijn niet normaal, maar het is lekker weer dat scheelt.
@Jolan: Pas 6 weekjes, dus ben hard aan het duimen dat het allemaal goed gaat! Bas & Jamy, nog gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!! @Jolan: Zelf laten eten werkt hier goed, 2 sneeen brood op elkaar plakken met stroop ertussen en in stukjes snijden. Géén lichte kleertjes aan doen Oh dat doe je al zie ik... Brood roosteren? @Steph: Lucas, Senn, Liam. @Inge: 540 gram, wat een kleintje! Gaat het nu helemaal goed met haar? @Lau: Beterschap met Collin, het zit hem ook niet mee zeg. @hvj: Hier 's morgens 1 boterham en 's middags 2, zonder korstjes. Misschien ipv een liga/rijstewafel nog een beetje brood geven? @Marloes: Wat schattig, de eerste peuterliefde @Sarah: 14 poffertjes, dan vond ie ze wel heel lekker! @Sam: Fijn dat het zo leuk was in de dierentuin, leuke foto's ook op hyves! Geen idee met die stukjes, hier ging het opeens goed van de een op de andere dag.. @ilse: Hopelijk nemen ze genoegen met die brief! Goed teken, zoveel kijkers! Hier nog geen één.. @HvJ: Ga lekker even wandelen, mijn hoofdpijn wordt altijd minder van frisse lucht!
Mijn moeder had medelijden met het kleding drama en kwam net een erg schattig setje brengen. Dus ik ben blij Nu maar hopen dat kindlief mee werkt!
Hebben jullie kindjes al een paspoort o.i.d.? Zoë niet en ik moest net voor het weekendje weg haar paspoortnummer in vullen, toen bedacht ik me ineens dat ze helemaal geen identiteitsbewijs heeft. Die van manlief en mij zijn bijna een maand verlopen. Zijn we nu half illegaal?
@sarah hier niet eens 1 die op het gas moet haha, maar zo een elektrische. Banaan eet hij wel goed, maar dat is natuurlijk heel zacht. Al het andere komt er gewoon weer uit. @mandy fijne dag met de fotoshoot!! Hopelijk werkt Zoe een beetje mee. Jason heeft ook nog geen paspoort en staat ook niet bij geschreven,maar hoeft hier ook nog niet gaan niet naar het buitenland op vakantie. Ik ga Jason even eten geven en dan even naar buiten denk ik. Vanacht was drama met hem, hij is niet lekker en bleef de hele tijd huilen..ben moeeee
hi meiden, thom is weer goed gekeurd op het bureau. Had niet anders verwacht natuurlijk Mogen als het pak voeding op is, starten met gewone halfvolle melk. en... niet te geloven haha... hoe groot hij was toen hij geboren werd, hij weegt nog steeds geen 9 kilo... 8680 gram en was nu 74 cm. propjestest goed doorstaan (dan moeten ze laten zien of ze met de pincetgreep eem propje op kunnen pakken), 2 prikjes weer gehad. Daag zwaaien wilde hij niet, maar wel heel goed met z'n armen omhoog bij Hiep Hiep Hoeraaa!!! Dat is veel leuker natuurlijk ook
Thom heeft trouwens een id kaart. Zijn sinds 1 jan goedkoper geworden voor de kleine kindjes, omdat bijschrijven binnenkort niet meer mag. Geloof 8 euro ofzo voor zo'n kaart. Sam staat nog wel bij mij er bij
@Mandy, kan ik idd proberen ipv liga boterham geven. Wou net een frisse lucht nemen, is mijn meissie op haar gezicht gevallen. Ze zat te spelen in haar badje (leeg) en toen ze opstond (keek ff niet) kieperde ze met de badje voorover. Ze ligt nu te slapen met een opgezwollen lip, gelukkig geen bloed o.i.d. Wat lief van je mama dat ze met een setje is gekomen, en nu idd hopen dat je kleintje goed gehumeurd is haha. Ben benieuwd naar de foto's! @Paspoort, had de mijne al met 3 maanden toen we voor het eerst naar het buitenland gingen. En inschrijven op die van de ouders kan vanaf september 2010 niet meer dus zonde om dat te doen en vervolgens weer een nieuwe te moeten maken (dubbele kosten). Ja jullie zijn half illegaal hahah. @Marloes, wat goed dat je kleine weer goed gekeurd is! @Aal, hoop dat het naar buiten gaan jullie beiden goed doet. Knuff!
haha bram heeft ook nog niks, binnenkort maar even een paspoort laten maken voor hem. een tip laat je kleintje niet bij jezelf bijschrijven, want binnenkort mag dat niet meer.. en dan moet je alsnog iets anders voor ze..
@marloes fijn dat ie weer goedgekeurd is en geslaagd voor de testen, hopelijk heeft ie niet te veel last van de prikjes, @hvl aahhh arme meid, een dikke lip...
Meiden sorry niet bijgelezen. Ben even helemaal t spoor bijster... Collin heeft ook een blaasontsteking zijn urine wordt nu in t lab onderzocht op wat voor bacterie. Hij heeft andere ab gekregen 2 in 1 is dat. En ik moet naar de ka zodra hij van de ab af is. Omdat een blaasontsteking niet normaal is bij zulke jonge kids! Ik zit met tranen in mijn ogen me ventje dus eigenlijk behoorlijk ziek, en je merkt t niet!!! Vind t zo erg!
jeetje mina zeg die collin, wat moet hij een bikkel zijn zeg. gewoon vrolijk blijven terwijl ie ziek is... wat zou er achter kunnen zitten dan? als blaasontsteking niet normaal is bij jonge kids? hopelijk slaat deze ab voor zijn oren en zijn blaas snel aan. xxx ps wat goed dat je dan zo oplettend bent bij hem! ben trots op je! dikke knuffel!
Jeetje Lau, begrijpelijk dat je ff schrikt en met tranen in je ogen zit. Hoop dat er niks ernstigs uit het urineonderzoek komt en de ab aanslaat bij Collin. Dappere jongen, ziek en vrolijk verder (zal die vast van zijn mama hebben). Dikke knuff meis en je bent een top moeder!
Thanks meiden, t kan verschillende oorzaken hebben, bacterie uit de ontlasting, probleem met plassen, afwijking Urinewegen of nieren. Zal een echo gemaakt worden van de urinewegen en niertjes bij de ka. En ik wil doorgestuurd worden naar KNO voor zijn oren.
Lau, dit is niet jouw schuld he. Collin is gewoon een bikkel en bleef ondanks alles gewoon lief en vrolijk spelen... dan denk je toch ook niet, mijn kind is ziek... Je hebt gedaan wat je kon hoor! Hopelijk werken de medicijnen snel en is je mannetje weer snel van alle pijntjes af.
groot gelijk, beter een keer teveel nakijken dan te weinig, hopelijk kan je snel bij beide terecht xxx
pfff ik moet heir de kleine man weer wakker gaan maken, hij moet nog brood eten zelfs..haha, dat wordt brood eten bij zijn gastouder, want mama moet gaan werken... slaapkoppie...
haha... Thom ligt hier ook nog steeds te slapen... heeft ook nog niet gegeten. Doen ze toch altijd goed samen.