@Aaliyah86, die van mij heeft ook altijd geroepen dat het er bij 1 bleef en kijk nu eens. Je weet het nooit, toch?
die van mij heeft het nu al over 4... nou dan moet de 3e een tweeling zijn... anders heeft 'ie pech... (denk ik)
ik ben binnenkort mijn man trouwens een nachtje kwijt. Beneden (raar huis) hebben we een slaapkamer met een stapelbed staan. Sam z'n toekomstige slaapkamer voor over een paar jaar en nu wil hij samen met papa daar slapen. Papa boven en hij beneden.
@simoon en marloes hihi ja ik hoop heel erg dat hij het ook wil,maar ik denk het niet @marloes aaaagh wat schattig!! Enneh een nachtje het bed voor jezelf is ook wel lekker toch
Korte samenvatting van de fotoshoot: - Gras = huilen - Zand = huilen - Mama 10 cm bij haar vandaan = huilen - Vreemde mevrouw met camera in de buurt = huilen Maaaaar als het goed is zijn er wel wat foto'tjes gelukt en anders komt ze nog een keertje terug als ze een beetje kan lopen. Dan is het wat makkelijker foto's maken Ik ga naar bed, morgen weer om 06.15u op en werken. Lees morgen wel even bij!
Och sjeeemig dit meen je niet... sorry maar ik moet zo lachen om hoe je het hebt neergezet. Hopelijk zijn er een paar erg mooi. Wel lief dat ze voorstelde om terug te komen
@aal, oooo ik voel de centjes branden... vind het ook altijd lastig hoor! vaak kopen we 1 mooi ding wat we graag willen hebben en dan de rest op de spaar.. mooi compromis! @ilse, spannend! super dat je hypotheekadviseur het zonnig inziet, meestal zit het dan wel goed! maar ik blijf duimen! @tamtam, have fun! ben benieuwd naar de foto's! @deb, oooo lekker zeg.. nog vakantie... wil ooooook!!! @lau, hoe gaat ie met je kleine man, voelt ie zich nog steeds okay? dikke knuf! @ mac, hmmm lekker met te weinig mensen staan, zou toch eigenlijk niet moeten mogen.. @saar, hoe staat het eigenlijk met je zoektocht naar werk, al wat leuks gezien/lopen? @jolan, aaaaahhhh die kleine lieke, 1 grote blauwe plek op de foto.. ach, ze worden groot met vallen en op staan hoor! maar ja, mijn moederhart doet ook altijd zeer als ik per ongeluk sasha dr hoofdje stoot, maar ook als ze zelf omvalt en moet huilen.. @natja! ha leuk dat isabella het zo goed doet! super!! kijk vaak foto's op je hyves van je prinses en je mannetjes, zo leuk om te zien!
@bloem, ja alles nog steeds prima met Collin hij heeft iig geen koorts meer. En is nog altijd super vrolijk.. Heeft ook geslapen tot 7.30 zoals vanouds... dus das helemaal fijn. Ik baal er wel van, heb na zitten denken, als ik nu nog gewoon had moeten werken, dan had ik extreem vaak vrij moeten nemen voor Collin, omdat ie toch vaak ziek is geweest. Wat ik daarmee wil zeggen dat ook al zit ik nu thuis, ik niet de "rust heb" die ik had moeten hebben.. En ik niet de kans krijg om alles echt rustig te verwerken en op te lossen. Daar baal ik wel van. Ben ook wel angstig, dat als ik straks ga werken ik geen baan kan houden omdat Collin zovaak ziek is. Dat is namelijk wel een risico
@Marloes: Fijn dat Thom is geslaagd voor de propjestest! Ja gek is dat, geboren als zon beer en nu een klein ventje. Paspoort: Bedankt voor jullie reacties! Twijfel tussen een ID kaart en paspoort, omdat we volgend jaar misschien buiten Europa op vakantie gaan en dat kan weer niet zonder paspoort. @HvJ: Arm ding, gevallen en een dikke lip. Is het al minder dik? @Lau: Jeetje ook nog blaasontsteking, goed dat ze hem verder gaan onderzoeken. En goed dat jij zo alert ben! @Jolan: Aah arme Lieke, hier ook weleens gehad hoor. Ook wel eens bij de deurstijl Lompe mamas! @Natja: Isabella ook al zo vroeg wakker, idd hopen dat het een fase is. Fijn dat ze zich zo goed ontwikkelt! @Deb: Ach gossie, 3 tanden tegelijk. Veel plezier in Italie nog! @Sam: Lekker hé dat belastinggeld! @Ilse: Hoop dat je hypotheekadviseur gelijk heeft, spannend! Ja dat is ook zo, maar het voelt gewoon rot, helemaal geen bezichtigingen. Achja komt goed.. @Jolan: Ben benieuwd in wat voor staat ik Lieke dit weekend ga ontmoeten, vol bulten en blauwe plekken . @Tam: Veel plezier nog daar! @Simoon: Daar zitten wij nu ook weer op, 210, 180 en 150. Achja, ze krijgt verder geen zuivel (kma) en is niet dik ofzo. Ze wordt juist steeds slanker. @:Lau: Er zal toch wel een tijd komen dat Collin minder ziek is, komt vast goed Wel balen dat je nu idd niet de rust krijgt die je wilde, maar denk dat je die ook niet had gehad als niet ziek was geweest met een baby/dreumes . Jaaaa lachen jullie me allemaal maar uit met mn niet meewerkende kind . Denk ook wel dat er een mooie foto bij zit, zon knap kind
Propjestest: Ik neem wel een doosje krentjes mee, daarmee zal ze de pincetgreep met plezier laten zien
Vanochtend wéér 06.15u. Ik ben geen ochtendmens, hoop dat ze snel in de gaten krijgt dat mama na 08.00u veeeel leuker is
ai das mooi op tijd, bram was vannacht om 3 uur aan het kletsen haha, heb het ff gehoord en daarna sliep ik weer verder, en hij w.s. dus ook. hier was het 7.45 zodat hij paps nog ff kon zien.. anders had ie vast nog geslapen, maar ach hij gaat zo alweer naar bed... en ik twijfel of ik mee terug ga of ga douchen, tis wel mooi weer....
@tja het is idd lastig, maar wat mama zegt, wil niet zeggen dat collin zo vaak ziek zal zijn in de toekomst. en zonder baan is ook niet alles. tuurlijk is het risico als je je vaak ziek meldt op je werk maar dat zie je dan wel weer. wel balen dat je je rust niet vindt, heb je nog wel is van die gesprekken? misschien wel goed dan.
mijn vriendin zou morgen of overmorgen een ks krijgen, maar is vannacht al naar t ziekenhuis gegaan en ze heeft al wat ontsluiting, zou t nu spontane bevalling worden? dat zou super zijn... ik zit hier in spanning... pfff nog meer spanning vanmiddag functioneringsgesprek... hopelijk wordt in aug. mijn contract verlengd... weten jullie nog vorig jaar wat een gedoe allemaal. nou ja en als het niet verlengd wordt, is er zat ander werk...ga me er ook niet druk meer om maken,