@Bloempje: Leuk dat Sasha de zandbak zo leuk vindt! Eet ze het niet op? Zand schuurt de maag trouwens hé @Jolan: Zal je dalijk even mijn telefoonnummer PBen! Arme Lieke, zou er idd ook even naar laten kijken als het al zo lang duurt. Zeker omdat je dit weekend wss ook wil zwemmen enzo. @Lau: Ooh begint dat nu al, hoe harder hoe beter. Dat wordt iff nog wat . Fijn dat het weer beter met hem gaat! @Sarah: Oeeeeh heeft Finn een harensnaaier? Gaaf! @Deb: Ach gossie Emma een bloedneus. Fijn dat het nu zo'n lekker weer is!
hmm klein probleempje met Eva's verjaardagsjurk: Hij past niet. Ze is er te smal voor. lengte is goed, maar ze mist wat buikvet en een borstpartij
*kom ook even binnenvallen* Hebben de jongensmama's hier eigenlijk speciale kleertjes gekocht of op het oog voor de kleine mannekes?
Ik dus ook niet We hebben van mn sm een heel leuk setje gehad van Mexx een tijdje geleden. Onwijs gaaf blousje (heeft ook al aangehad) en dat wil ik op die dag aan doen. Vindt het bij jongens toch wat minder leuk dan bij meisjes. Als ik een meisje had gehad had ik denk ik ook een heel schattig jurkje gekocht
ilse, wat jammer van het jurkje, maar hij zal vast wel mooi staan en anders nog even snel een trechter naar binnen
ja, wij krijgen hem ook in januarie, maar de je moet hem uiterlijk voor 31 mei betalen, dus doe ik dat dus ook... na ja, 10 dagen eerder Leuk... en toevallig, op dezelfde dag bevallen.
Goedemorgen dames, Lekker geslapen allemaal? Hier heerlijk, was om 7u alweer wakker. Straks de deur uit om op kraamvisite te gaan, lekker kroelen met de baby van dinnetje. @Lau, super dat ie koortsvrij is!
@Ilse: Wat jammer, kun je hem niet in (laten) nemen? Joehoe Collin koortsvrij! @HvJ: Veel plezier met babyknuffelen!
Zo wat een lekker weer! Nu mis ik helemaal een tuin.. Dalijk maar even lekker een stukje fietsen, kan ze haar veel te schattige zonnehoedje op Ik ga maar es enveloppen schrijven voor de uitnodigingen.
ging net maar weer shoppen. Ze hebben zulke leuke zomer kleertjes.. Maar collin zit tussen alle maten in op t moment dus heb maar niet teveel gekocht.. broeken 80/86 shirts 86/92..shirt 86 zijn net aan de korte kant, maar 92 verzuipt ie in.. giga verschil in die maten. ook onhandig wat broeken met ik bij de baby afdeling halen, en shirts bij de grotere kids.. *zucht wat een dillemma's whaha * Waar je je al niet druk om kan maken he... Klote prenatal, schoentjes besteld.. na 1,5 week nog nie binnen! net gebeld.. ja we waren donderdag en vrijdag dicht, dus die dagen tellen niet mee in uw bestelling, waarschijnlijk volgende week dinsdag pas.. misschien zaterdag of maandag al.. denk je handig online bestellen.. niks handig! duurt eeuwen!
@Lau: Ja het verschil in die maten is veel te groot! Dalijk past ie de schoentjes al niet meer als ze eindelijk binnen zijn
@mama, als dat zo is!!! haha nee zal wel mee vallen, zijn voeten groeien niet zo hard.. maatje 21 past prima nu, sommige nog net iets ruim zelfs.. dus komt vast wel goed. Maar idd.. de ene 86 is even groot als een andere 80. Etc etc.. niet normaal.. van H&M heeft ie broekjes 80 en shirts 92.. Van de zeeman broeken 80 of 86 en shirts 86 of 92, van de hema heeft ie broeken 86 en shirts 86 of 92.. wazig gedoe