@sarah wat creatief!!Leuk @marloes wat leuk zo een slinger. Wij hebben paar weken geleden bij Xenos veel gekocht, was allemaal in de aanbieding
Dames ben er weg van, ff liggen want de pijn (aan m'n eierstokken) is niet te houden. Trusten straks!
ja he, en ook helemaal niet duur. 25 cent per letter en de sterren kosten 35 cent geloof ik.... zo, ik had gisteren trouwens iemand uit de buurt gemaild om een taart te maken. Dacht dat ik zelf weinig tijd zou hebben en zij maakt echt supergave taarten, zo mooi.... maar ook zooooooooo veel te duur. zou bijna 80 euro worden, taart voor 25 man en een meptaartje voor Thom... ben blij dat ze 6 juni al vol zat
Woooow dat is echt heeel duur!!! Maar heb je een site ofzo wil wel ff neuzen haha. Ik heb trouwens nog geen idee wat voor taart ik moet gaan maken welke kleur enzo...
Hoi meiden! Hoe is het met jullie? Zal zo eens even terug gaan lezen. Hier alles goed. APK goedgekeurd bij de gyn. Voor meer info, zie straks de site van brusje. Scheelt een hoop typewerk hier. Esmee is een kleine, lieve donder. Vanmiddag stond ze in de box klap eens in je handjes te doen... Had ze niet eens in de gaten dat ze los stond!! *trotse mama!* @Jolan, ik lees dat Lieke net voor jullie weekend ziek werd. Hopelijk lees ik verderop dat ze weer beter is. @Ilse, wat balen van de jurk! En nu? Esmee heeft meestal het probleem dat ze wat te 'dik' is hahaha. @WOZ, hebben we denk ik al gehad en betaald, kan me er weinig van herinneren. @Lau, hoe is het met je knul? Nog steeds koortsvrij? En jij? En hoe is het eigenlijk met jou en de papa van Collin? TIP! Bij Kixx hebben ze een klantendag met veel korting Bij Aapies hebben ze ook veel schoentjes met korting @mama, wat lief dat Zoë heeeey roept! @Sarah, wat kan een mens toch vreemd dromen he! En wat leuk dat je je nieuwe fiets hebt uitgezocht. Lekker zo voor het mooie weer. *kijk nu op rtl 5 over siamese tweelingen* @Mac, gefeliciteerd met je vaste contract!! Spannend voor je vriendin zeg. Heb het gemist denk ik, maar waarom kreeg ze de vorige keer een ks en nu niet? @Emme, wat leuk dat Lars zijn eerste woordje heeft gezegd. Hoe voel jij je verder? @Marloes, lekker even een paar dagen vrij. Gaan jullie nog wat leuks doen? Edit: Lees nu dat jullie naar Plopsaland gaan. Leuk!
hey meiden.. ik ga morgen echt weer bijlezen ff snel.. Mac gefeliciteerd! succes voor je vriendin!! ik duim! jolan, hopelijk een goed weekend met lieke? beterschap! marloes geniet ervan lang weekend vrij! lekker emme, jeeeej wat knap van lars steph, jeej weer goed gekeurd hoe voel je je? Hier alles oke.. Collin had wel weer verhoging vanavond en is ook 3x wakker geworden... (nu dus weer) Maar gaat wel weer slapen telkens... Ook is ie aan de diarree van de AB erg fijn! Met mij is t wel goed hoor, nog nie helemaal beter, verkouden en moe vooral nog! Met mij en Collins vader.. tja.. dat heb ik eventjes op een ver zijspoor gezet. Ging me te snel en hij ging te "makkelijk" doen.. Er moet in mijn ogen echt nog heeeeel veel aan hem veranderen.. en hij kan mij voorlopig niet bieden wat ik wil in een relatie.. dus waarom dan nu moeilijk gaan doen.
Lau, knap van je! Lekker alles voor jou en Collin nu en hopelijk dat ie nog eens veranderen kan zodat jullie het misschien ooit nog eens kunnen proberen. Beterschap voor jullie
Ik voel me prima trouwens, dank je! Beeb schopt soms iets te hard en te vaak, dat het pijn doet. Verder heb ik echt niks te klagen gelukkig. Ja, dat ik alweer 30 weken ben!!!!!!! En we moeten alles nog. Ik moet me nog even gaan beseffen dat ik zwanger ben of zo.
@steph, haha... je mag wel eens gaan beginnen meis! gefeliciteerd met 30 weken Hier wakker geworden met onwijze krampen, kan om de 10 min naar de wc rennen, das niet fijn wakker worden. Ondertussen ook nog Collin die staat te springen in zijn bed.. T zweet breekt me uit.. bah! Ga lekker niks doen vandaag....
GVD.. ik ga even helemaal uit mijn plaat hier.. Collin WEER koorts.. ik HA gebeld of de uitslag al binnen is en of de bacterie al bekend is en of ik dan wel de goeie AB heb. Blijkt dat er 2 bacterien in zijn urine zaten 1 die is resistent voor de AB dus hij moet nog een andere kuur! ik word gek.. wat moet dat mannetje allemaal voor troep krijgen???
Dames, even een zwaai vanaf hier. Ben erg druk, lees wel mee, maar heb even niet de tijd voor een uitgebreide reactie. Moet veel werken, gaan morgen lekker een dagje shoppen in Duitsland. Heb er veel zin in!
even een update: de vliezen van mijn vriendin hebben ze net gebroken, hopelijk zet het snel door, pfff wat een spanning hier... vindt het toch wel eng dat ze inleiden.... maarja een ks is ook niet alles, lang herstel enzo... spannend dus. @stephanie: mijn vriendin heeft haar vorige kindje (2e, nu zwanger van de 3e) met 42 weken zwngerschap verloren. Ze werd ingeleid toen omdat ze al 42 weken was, en omdat het niet vlotte savnods zouden ze de volgende dag verder gaan met inleiden, maar kreeg ze snachts een bloeding, op de verloskamers nog hartje gehoord, met spoed een ks, maar op de ok was t al te laat. nog 10 min gereanimeerd maar mocht niet baten, een super mooi en knap meisje.... (typ ik nu huilend...)
jeetje mina zeg... je zou bijna ook probiotica gaan geven en extra vitamine om ff alles aan te vullen (probiotica is ook goed voor de darmen ivm de diarree door de ab) (sophia weet hier meer van, helaas is ze er niet meer hier...vriendin van euh... die hier nog wel is....)
vandaag ben ik nog vrij, en dan 3 lange dagen werken, pinksterweekend... vandaag pinkstermenu voor mijn werk verzinnen en boodschappen doen.... op de markt goedkoop asperges scoren hoop ik
tis hier een dubbel spannende dag.... mijn andere vrienden die al ruim 3 jaar bezig zijn, die hebben vandaag intake ivf.... (al 5 iui gehad).....
Heb even snel bijgelezen.. @Mac: Spannend, hopelijk gaat alles goed en hebben ze snel een gezond kindje in hun armen. @Lau: Pff arme Collin. Hopelijk knapt hij snel weer op en dan is hij wel genoeg ziek geweest voor de komende 3 jaar! @Marloes: Veel plezier in Plopsaland. Ik ga ff verder inpakken en m'n camera leeg maken. Staan ruim 200 foto's op...
het vorige kindje was verder ook "gezond", alleen door die bloeding, heeft de kleine het helaas niet gered. erg spannend idd jullie veel plezier, succes met pakken
Dag Juni mama's ! Ik zal me even voorstellen: Samia, 21 jaar, tijdelijk werkende bij een assurantietussenpersoon, marokkaanse, gehuwd, Rotterdamse en MAMA ! Adam is nu bijna 1 jaar (7juni) en ik ben op dit forum gekomen door een tip van : MAC MAC heb ik via marktplaats leren kennen, , en zodoende zijn we al een lange tijd aan het mailen over onze schattekes.. Lijkt me gezellig om hier actief te zijn, en mee te kletsen over de kleintjes, .. ook leuk dat ze dan allemaal leeftijdsgenootjes zijn haha Gr !
Hallo dames, We zijn weer terug uit Zandvoort. Toch ook wel weer lekker hoor We hebben het heerlijk gehad en het weer was ook helemaal top. Als jullie het niet erg vinden ga ik niet alles terug lezen. Ga zo eerst alle spullen uitpakken en boodschappen doen. De foto's volgen.