net voor 15 euro weekendje weg gekocht op vakantieveilingen.nl volgende week vrijdag tot en met maandag... Ff saampjes met Collin eruit..
@Ilse...ja was maar 6,99 bij de Kruidvat...dus dat kon nog wel! Hij zuigt ook echt! Er zitten van die piepschuimballetjes bij en die kan ie opzuigen! (maar die heb ik maar even veilig opgeborgen! Hahaha) En idd muzikaal! Wie weet wordt ie wel artiest later! De volgende Paulo Nutini ofzo! (geen Jan Smit hoor...daar hou ik niet van! ) @Lau...dat is geen geld! Lekker even weg zal je goed doen!
Joh die ken je wel! YouTube - Paolo Nutini - New Shoes Official Video YouTube - Paolo Nutini - Candy - Official video
Naar een camping met sta caravans in baarloo de berckt heet t. Over m, nou voorlopig is dat rustig kon t er niet bij hebben dus heb afstand genomen en hij komt iets minder vaak en lang. Was me teveel en ik kan er nu niks mee. Hij is geen aanvulling op mijn leven op t moment, kan mij niet bieden wat ik verwacht en wil in een relatie daarvoor moet hij nog aardig veranderen. Dus voor nu gaat t om collin en een band met zijn vader. De rest is voor later.
Goedemorgen, @ Laura: Balen dat Collin zo vroeg kwam. Wel lekker er ff uit en dat voor 15 euro @ Ilse: Balen dat jullie de hypotheek niet rond krijgen wel fijn dat die mensen nog een keer willen komen kijken. @ Mac: Goed zeg van je contract!Is er al nieuws van je vriendin? @ Mama en Jolan: Fijn weekend Zo de eerste nacht thuis zit er weer op. Op zich goed geslapen. Danian werd alleen om 3.00 uur wakker en toen ik ging kijken lag hij op zijn buik en lag de speen op de grond. Daarna nog lekker geslapen tot 7.00 uur Vanmiddag ff de stad in, maar verder geen plannen. Danians 4e tandje is door rechter voor tandje.
ha meiden!!!! jolan en mandy have fun!!! gaat vast wel lukken met dit mooie weer! geniet ervan! ilse, wow spannend! wat een zeikerds zeg over zo'n creditcard.. tss niet normaal.. hoop dat het wat wordt! lau, lekker zeg! heerlijk genieten! ga je alleen met collin? jeetje balen dat het een onbekende bacterie is, wel goed dat ze m nu dus helemaal checken! duurt wel weer lang, die wachtlijsten..:x saar, hahahaha kan die straks als ie 1 is al meisjes nafluiten.. geweldig! wel goed zo'n babyfluit voor hun mondje, zal er ook is naar kijken! leuk! mac, hihihi zie je wel dat dat buggyvirus van jou besmettelijk is.. samia, welkom!! leuk! hvj is ook een rotterdamse volgens mij! en heb je foto's van adam? tam tam leuke foto's!!! hier een babyloos weekend... sasha heeft bij mn moeder geslapen want was naar de toppers gisteravond..hahahaha was erg gezellig, lekker gek doen.. maar wordt echt super oud! was half 3 thuis en ben kapot... nu moeten we straks naar amersfoort voor een bbq bij vrienden en dan gaan we daar in een hotel.. zondag mn meisje weer lekker halen!!!! jippieeeeee!!!
@bloem, geniet van je weekend! Ik ga Vrijdag met Collin, zaterdag einde van de dag komen me moeder en dr vriend, en die gaan dan maandag tegelijk met mij weg. Wel gezellig dus
Gek he, Sue, wakker worden zonder kindje(s)... hier slapen de mannen altijd op woensdag bij opa en oma en oma past dan donderdag op (anders moeten ze veel te vroeg uit bed, die uitslapers van mij...) en ik zeg dan nog steeds vaak: zo, ze hebben lekker goed geslapen he... zijn ze er gewoon niet... Ilse, wat een gedoe om een creditcard. Ik vind dat hele gedoe eigenlijk zo stom, want als ze nu akkoord gaan en jij neemt 2 dagen later een nieuwe creditcard dan is er niks aan de hand...
ja heel vreemd.. maar ook wel lekker dat mn eigen "wake up light" niet afgaat... om 8 uur smorgens... meiden ik ga ervandoor!! bye bye!
Hoi dames, Gisteren een latertje geworden, was pas om twee uur s'nachts thuis!!! Vandaag lekker gewandeld/in het zonnetje gezeten met mijn kleine, ze gaat zo op bed en ik wat doen in huis. @Tamtam, leuke foto's meid en fijn dat het je goed gedaan heeft. Zo zo 4e tandje al door! Veel plezier in de stad. @Lau, 22 juni is wel erg ver weg zeg! Die Collin toch.. Genet van je uitje meid, het zal je goed doen! @Samia, welkom meid. Adam ook al bijna 1jr, bye bye babytijd! Hier ook 1 uit Rdam. @Ilse, super dat ze voor de 2x wilde komen kijken. Hoop dat het wat wordt, en balen van de hypotheek meid! @Sarah, leuk een stofzuigertje kan die mama helpen hihi. @Mama en Jolan, geniet van jullie weekendje. @Bloempje, zal wel heerlijk zijn geweest babyloos of is het moeilijk? Veel plezier dit weekend! @All, verder alles goed met jullie en de kleintjes?
Kom alleen even zwaaien. Hebben een heerlijk weekend, gisteren lekker bij mn ouders geweest. Lekker ijsje gegeten en Jason lekker gespeelt in de tuin bij mn ouders. Hij hoeft geen ogen test want hij zag alle miertjes lopen en wilde ze gelijk pakken hahahaha. Hommels zijn ook erg interressant... Morgen verjaardag en maandag met mn moeder even naar woonboulevard (hoe standaard haha).
mijn vriendin is gisteravond bevallen om 18 uur van een gezonde zoon Sven.. Om 22 uur kwamen ze thuis en heb ik kraamverzorgster gespeeld, was wel nodig... dus lag pas om 01.00 uur op bed. maar super leuk en wat een prachtventje!
hier net een 1e dingen kastje op de post gedaan voor een mama die haar kindje verloren heeft... haar zus wilde toch een vrolijk kastje voor de mooie herinneringen aan haar zwangerschap en het kleine mannetje... pffff. Foto staat hier KLIK