juni 2009 mama's deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door bloempje29, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als 'ie dan maar lekker is

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    hihi ja hoop het ook want ben bang dat we niet de enige zijn die ervan gaan eten...

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

hebben jullie rtl 8 gezien?
    geopereerd worden voor je geboorte, ongelofelijk zeg.....

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sam hoe gaat t met je niet roken...

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Goed!! Alleen nu met het mooie weer, wat ik wel verwacht had, heb ik het wel moeilijker! Het was altijd lekker weer=wijn+sigaretje, maar goed verder heb ik er geen last van eigenlijk.
    Ik ben helaas wel veel aangekomen, dat vind ik wel heel erg, maar ja onbewust zoek ik toch een vervanging voor het niet roken.
    Maar als ik straks weer helemaal aan het werk ga dan wordt dat eten ook weer minder:)

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn dat je het nog steeds volhoudt! ga zo door!
    en die kilos gaan er vast wel weer af... iets harder wandelen... haha
    knap hoor!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whaha dat zijn mn moeder gisteren ook al. Ik wilde met de auto naar het dorp maar ik moest lopen van dr...
    En op het werk loop je die kilo's er idd wel af. Maar we hebben nu ook geen lekkers in huis gehaald. We willen samen écht er wat aan gaan doen, want Sven is ook te zwaar geworden.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Marloes, is het een uitgebreide hobby?

@Aal, jammer. Ach als die lekker smaakt kun jij hem opeten en weer een nieuwe maken toch? En knap van je dat je nog steeds volhoudt, de aandeelhouder wint!
    En die kilo's krijg je er ongetwijfeld af, misschien naar de sportschool?

@Mac, ja heb die programma ook gezien idd heftig joh.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @hvj hihi ik en sporten is als water en vuur;) Ik moet gewoon niet zo snoepen en meer gaan bewegen en met mooi weer lukt dat nu aardig!
    Hoe is het met jou en je meisje? Zag mooie foto's op je hyves

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hmmm best wel ja.
    Heel veel letters voor op baby/kinderkamertjes.

11. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dat is een goed begin iig!

Ik heb nog krampen en nu begint hoofdpijn op te komen, hoop niet dat het eindigt op migraine. Met de kleine gaat het ook goed, begint echt een divatje te worden en een eigen willetje te ontwikkelen. Pfff dat wordt wat straks!

Met jou En Jason alles ok?

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi ja zeker een goed begin. Krampen nog steeds van je nieren of misschien een ongi?
    Ooh een diva haha geweldig!
    Met mij en Jason gaat het goed hoor. Hij was vandaag erg huilerig, niet in zn hummetje.

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Sue..zooo lekker even een weekendje zonder kind...lijkt me erg raar maar wel relaxed! Hahaha!
    En idd...hij zei ook dat ie graag die fluit wil zodat ie nog beter kan flirten! Hahahaha!

@Mac...wat een goed nieuws is dat zeg! Hoe is het verder met ze? Moet buiten dat het geweldig is toch ook zwaar zijn denk ik...
    Heeft ze een zware bevalling gehad?

Vandaag heeeeeeeeeeerlijk naar de camping van mn schoonouders geweest. Lekker gebbq-ed (hoe schrijf je dat????) en Finn heeft heel de middag in zn zwembadje gezeten! Hahaha!
    Al die ouwe mensies daar steeds kijken! Hahaha!
    Het was een lekker relaxed dagje! Finn was ook heel erg lief dat scheelt! Hahaha! Hij was ook niet boos dat ie te weinig had geslapen. We zijn nog door het bos wezen wandelen en hij was echt heeeel erg moe...maar hij lag gewoon lekker in het rond te kijken zonder boos te worden.
    Normaal wordt ie dan hysterisch...maar hij vond de vogelgeluiden denk ik wel rustgevend! Hahaha!

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Denk van een gesprongen eitje (zie mijn tempkaart).
    Diva geweldig?
    Had ie ergens last van?

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

Leuk camping, in het bos wandelen en gebarbecued heerlijk. Hoor vaker dat baby's rust vinden in de natuur, of het zo is geen idee.
    Maar fijn toch dat Finn rustig was, zo kon je ook extra genieten.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ow oke, als ik mn ei heb dan heb ik ook altijd pijn niet fijn..
    Hihi ik was zelf vroeger ook zo een diva ben menigmaal door mijn vader naar mn kamer gestuurd hahah
    Kweet niet, ja hij had last van vervelend doen hahah;) Denk gewoon echt niet zijn dagje vandaag. Morgen gaan we naar verjaardag van vriendin van mij die heeft zoontje van 3 mdn zal ie wel leuk vinden.

@sarah oh heeerlijk dagje volgens mij! Geniet je sv nu ook extra van Finn dat je merkt? Hih Jason vindt het meestal ook niet zo leuk meer in de wagen, gaat ie helemaal onderuitzakken expres.
    Vogeltjes werken vast therapeutisch;)

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ach alles voor het goede doel.
    Denk dat de appel niet ver van de boom is gevallen hier, want was er ook zo 1 hihi.
    Van die dagen hebben ze er idd tussen zitten.
    Leuk een verjaardag, veel plezier morgen!

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hoi hoi
    hier alles goed. even een kort bericht vanaf mn foon(niet erg handig)
    heerlijk aan het genieten hier.
    gister gezwommen en mandy en zoe gezien. jammer dat het zo'n herrie was in het zwembad want echt kletsen zat er niet bij. lieke en zoe hebben wel even lekker gespetterd samen.
    daarna heerlijk wezen wandelen in de loonsenen drunense duinen. dinsdag naar de efteling met vrienden. we genieten volop.
    fijn weekend!!

19. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Jolan: Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Veel plezier nog
    @ Aaliyah: Lastig he dat niet snoepen.
    Ik moet het ook steeds doen, maar ik heb het er veels te moeilijk mee terwijl ik ook echt moet afvallen, maar het lukt niet echt:)
    @ Sarah: Klinkt als een leuk dagje en het is altijd fijn natuurlijk dat Finn ook goed gehumeurd was;)
    @ Hvj: Balen van je hoofdpijn hopelijk wordt het geen migraine.
    Fijn dat het verder met jullie goed gaat.
    Jou meisje krijgt dus ook al streken;)
    @ Mac: Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin.
    Is alles goed gegaan?
    Verder weet ik het niet meer.
    Hier goed geslapen.
    Dacht dat ik Danian ff hoorde om 4.30 uur, maar dat weet ik niet eens cker.
    Vanmorgen om 6.20 uur de fles en daarna nog lekker geslapen tot 8.00 uur.
    Danian zit nu lekker op de grond te spelen.
    Is zo leuk om naar te kijken:)
    Gisteren zag ik dat hij iets naar voren tijgerde, dus hopelijk gaat hij dat nu vaker doen.
    Vanmiddag gaan we met z'n drietjes naar een zandverstuiving hier in de buurt.
    Lekker van de zon genieten.
    Iedereen fijne 1e pinksterdag!

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Sarah: ooooh heerlijk lekker bbq-en en wandelen in het bos. Wat een heerlijk dagje. En Finn lekker lief en aan het spetteren geweest. Haha grappig he die oude mensjes.

@Jolan: hey super zeg dat jullie elkaar hebben gevonden in het zwembad. Jullie hebben geweldig weer. Hoe is het met Lieke? Nog ziekjes?
    Veel plezier in de efteling!

@tamtam: lekker wandelen vanmiddag, mooi weer voor. Veel plezier.

Wat een geweldig weer vandaag. Helaas hebben we geen bbq spullen in huis gehaald anders was hij zeker aan gegaan. De buren zijn er niet (weekendje weg) en dan is het hier zoooo heerlijk rustig. Je hoort de hele buurt ontspannen. Eva heeft vanmiddag heerlijk in een zwembadje in de tuin gespeeld. En er was vanalles te doen in het dorp dus ook daar nog even een sapje gedaan. Eva ligt nu uitgeteld in bed. Ben benieuwd wanneer ze wakker wordt.

Deel Deze Pagina