ja vind ik ook. Maar goed moet iedereen zelf weten. Er is nog een andere juni topic bij de mama's hier op zp
Hoi meiden, ook ik lees nog af en toe mee. Ben jullie niet vergeten en ben soms reuze benieuwd hoe het gaat met de beebs. Lees dat er gedoe is, zonde... Het andere forum bekijk ik ook nog wel eens, maar is ook een stuk minder fijn.
ok ga ik daar maar eens kijken....wel jammer want daar ken ik niemand!thnx voor je reactie...maar misschien kunnen we toch ook hier blijven?
Ja precies daarom...dat vind ik dan weer moeilijk omdat ze elkaar al allemaal kennen. hihi....ben ik ook weer eens hier ga ik me meteen bemoeien haha
Ik kijk hier ook elke dag wel ff en daar niet... Weltrusten dames, moet morgen vroeg (sinds lange tijd) weer werken dus ik ga lekker naar mn bedje toe.
Mandy zit daar en pretty en ik (das al 3 van de 10) dan heb je ellen291982 (ook wel bekend) en Jannn ook wel bekend. en het is nog helemaal niet zo hecht als toen ik bij jullie kwam Net als hier iedereen welkom. Sowieso vreemd dat we niet 1 big happy family zijn he
Slaap lekker! Nou Damien was 14 mei jarig hihi, maar zie dat banner gestopt is op 1 jaar hahahaha! Jaaaaaa hij is al een dreumes hihi zo snel gaat het! Thnx nog voor je felicitatie!!!
ja ik vind het ook jammer als we helemaal overgaan. Maar ja als lau niet ontblocked wordt... Debke ik ken je niet zo goed maar gefeliciteerd! Super zo een 1e verjaardag!
Ik zie al dat we hier dus gewoon doorgaan. Gelukkig maar Wist trouwens helemaal niet dat we in twee groepen zijn gesplitst. Dus dat er nog een juni topic is. Debke, leuk dat je weer eens komt kijken! En alweer een dreumes in huis. Nog gefeliciteerd! Spam? Roxanne, hoe is het met jou en met Keana? Wanneer wordt zij eigenlijk 1?
Sam, werk ze morgenvroeg! Mag ik trouwens nog wat kwijt na het 'voorval' van laatst over dat je wat negatief overkwam? Ik vind dat je sindsdien wel bent veranderd en alles van de positieve kant lijkt te bekijken. Mag dan ook wel gezegd worden.
Grappig, op veronica is nu bizarre ER. Komt een vrouw met een kromme kleine teen. Zo krom was dat dingetje van mij ook vorig jaar nadat ik de bank niet meer zag door de dikke buik!