Hoi dames, Wat hebben jullie veel getetterd zeg, stelletje kletskousen! @Ilse, en is het wat geworden met die bezichtiging? @Sarah, nu al een natuurtalent in huis die Finn! @Tam, mooie foto's meid heb er ook al een paar op je hyves gezien. Lekker genoten dus! @Bloempje, hoe was je babyloosweekendje? Had ze je gemist? @Marloes, klinkt leuk die luchtballon en lekker gezond. @Mama, ja ja hier ook 1tje. Ik hou mijn hart vast! @Samia, wat goed van Adam dat ie al kan los lopen knap hoor! En jij ook al bijna jarig, alvast gefeliciteerd ermee. Hoop dat het weer jullie meezit zodat jullie kunnen bbquen! @Steph, allemaal leuke jurkjes op die site. Ben je er al uit gekomen? En is het te doen met je buik en dit warme weer? @Rox, leuk jurkje! @Debby, verslaving slaat weer toe zie ik hihi. Hoop dat Clomid alsnog z'n werk gaat doen, succes ermee. En begrijpelijk dat je moet slikken als je 2 dikke buiken van je vriendinnen ziet, het maakt er niet makkelijk op. Het komt wanneer je het niet verwacht/los laat/op een laag pitje hebt zitten. @Guusje, super eitje op cd 22 netjes hoor! Hier ook eindelijk een ei die vanzelf is gesprongen, ben benieuwd naar het vervolg! Succes met huisje bekijken en beslissen. Tuin is zekers heerlijk vooral met dit weer en vooral leuk voor kinderen. @Hier, vanochtend weer naar de sportschool gegaan. Ben knock-out omdat ik s'nachts heel erg last had van mijn spieren (van het sporten gisteren) en mijn kleine lag te spoken/huilen waardoor ik heel de nacht niet heb kunnen slapen. Ze ligt nu in haar bedje te spelen, en ik heb net mijn lunch achter de kiezen. Straks een bakkie doen met een vriendin in de stad, kijken of ik nog kan lopen van de pijn. Voel me nu ik sport wel fijner in mijn vel gelukkig.
@Mandy, wat goed dat je kleine goed ontwikkelt en lekker slank is (kan ik jaloers op worden ). Leuke foto's zijn het!
Cute !! Hahahhaa, die van mij durfde het een tijdje geleden ook niet! Nu heeft ie gisteren in het park gedineerd met margrietjes hahaha, zijn gezicht zat ONDER de witte blaadjes.., later ging tie ze plukken en in mn haar smeren.. Van je kleintjes moet je het maar hebben!
hier ook naar t cb geweest, 76 cm en 9.8 kilo. prikjes was meneer erg stoer...2 sec gehuild... mag nu alles mee eten en over naar gewone melk (doen we niet), en een fles minder, 300 cc melkproducten per dag maar... en drinken uit een rietje of beker... oefenen maar... oja en boven komen er 4 tandjes tegelijk aan... de 2 voortanden en de 2 ernaast.. hij kwijlt enorm, maar geen last van
stefanie: ik heb een koelstra buggy. Heel fijn hoor, maar mijn bugaboo vind ik toch fijner, dus die gebruik ik meestal behalve voor op de fiets verjaardag: emma is op de 17e jarig, maar wij vieren het de 20e van 12 tot 5. Ik hoop dat Emma van 11 tot 12 wil slapen maar ik zie het wel... Wij hebben een taart met 3 lagen besteld en als het goed is krijgt iedereen vandaag de uitnodiging en emma krijgt ook dr eigen taartje... samia: wij proberen ook zwanger te worden maar geen idee of het zwaar is. Emma is best een druk kind maar ik vind het eigelijk nooit echt zwaar. Voor mijn gevoel kan een tweede er zo bij. mama: fijn dat alles goed was op het cb! guusje wat geweldig op cd22 al een ei! Heb je goed geklust? Kan het raak zijn deze maand? gras: emma durft wel op het gras maar ze wil telkens gras plukken en opeten dus dat mag ze niet... mac: ook al 4 tandjes tegelijk... zielig he voor die kleintjes...
pfff net wakker, barstende koppijn, nog steeds, zal maar is 2 pcm in nemen... en de kleine man ook wakker maken, die slaapt ook al weer sinds.... nouja heel lang... zal wel door zn prikjes komen...
hopelijk zakt het snel Mac!!! Leuke foto's van Zoë en Lieke. Wat is Zoë al groot he!!! hier is deel 1 van de luchtballon af... nu nog rietjes, touw en een ballon
@mandy leuke foto's! Jason drufde niet op het zand gisteren hahaha Gras vond hij wel leuk @maaike beterschap meid hoofdpijn is niet fijn @marloes wat ziet dat er onwijs leuk uit!!
Ohja las iets over Guusje, huisje met tuin? Geweldig voor jullie!!! Hoeveel kamers? Verder heb ik echt niks meer gelezen. Ik ben ontzettend moe. Ik moest vandaag van 8 tot 15.00 werken en daarna ook nog therapie... Toen ik vandaag thuis kwam was het huisje helemaal aan kant Zo fijn, al die preken hebben geholpen hahahah.
@ Mac, ik hoop dat je hoofdpijn snel afzakt! @ Marloes, wat mooi gemaakt zeg. Ik vind dat altijd zo knap, ik ben zelf totaal niet creatief. @ Sam, Lekker dat het huisje helemaal aan kant was toen je thuis kwam. We krijgen idd een huisje met een tuin. Het heeft 3 slaapkamers en ook nog een zolder en een kleine kelder. Mijn man is er nu even heen om nog een paar dingen na te meten en dan mogen we morgen beslissen of we het nemen. Maar ik denk het eigenlijk wel.
@HvJ: Doe je wel een beetje rustig aan, zo'n pijn hebben na het sporten is niet goed lijkt me.. @Mac: Arme Bram, 4 tanden tegelijk! Hopelijk is je hoofdpijn weer wat gezakt.. @Marloes: Ja, echt geen baby meer.. Al blijf ik haar stug zo noemen tot haar 1e verjaardag Dat wordt een leuke traktatie, weer eens wat anders! @Sam: Zoë durft ook (nog) niet op het zand. Kan het me wel voorstellen, ik zit ook liever op een handdoek @Guusje: Klinkt goed, 3 slaapkamers, zolder én tuin. Zou wel mooi zijn zo vlak voor de zomer
Zoë had net 38,5 en voelde zich niet helemaal fit. Achja, beter dit dan één van de dingen waar ze tegen geënt is denk ik dan maar.. Baal er wel van dat ik morgen moet werken, vind het zo lullig om haar zo bij mijn moeder te laten. Maar vrij nemen als ze niet echt ziek is vind ik ook weer zoiets, zeker omdat ik maar 18 uur werk.
@guusje oh wat heerlijk zeg!! Moet er veel gebeuren in het huis? @mandy haha nee ik hou ook niet van zand hoor ik zit ook altijd op mn handdoek Oei heeft ze last van tandjes of is ze gewoon niet lekker? Nou beter bij je moeder dan toch? Ziekmelden omdat je kindje ziek is, lijkt mij ook niet fijn hoor en zeker als je zo weinig werkt enneh je moeder vindt dat toch niet erg
hey meiden, ben er weer! Wat een heerlijk weekend hebben wij gehad! Lekker genoten van het zonnetje. Lieke heeft heerlijk genoten in het zwembadje en lekker gespeeld met zoë een paar keer (mandy, was erg leuk!!!) Ik zal morgen wat foto's plaatsen.