Ik ga naar m'n bedje, manlief is zo thuis die had een vergadering. Morgen weer vroeg op, werken en dan weer weekend
ja ik denk er ook vaak aan terug nu...dikke buik en donderdag is het een jaar geleden dat ze dachten dat ik zou gaan bevallen heel apart hoor!
spekkies Deb?? Nee joh, die zie ik niet hoor. Wat staat het badpakje haar schattig! Ik denk ook wel vaak terug aan de laatste loodjes en de bevalling. Ik krijg BIJNA kriebels.
Ik ga ook zo slapen.. Heb een uitnodiging van schoonma en schoonzus om morgen naar de gelukkige huisvrouw te gaan ze hebben vrijkaartjes..maar weet het nog niet! Jason slaapt nog steeds niet...
ik bedoel 4 en een half keer sorry.. ilse ja eva had behoorlijk wat spekkies. Zo schattig! Wat grappig dat dat er helemaal af is nu! Kan Eva nu al een paar stapjes los doen (sorry als ik het gemist heb ivm mijn vakantie?) Zijn er trouwens al kindjes die los lopen hier. Ik had alleen van Collin gehoord maar misschien heb ik het mis. Ik dacht altijd dat kindjes rond een jaar gingen lopen, maar schijnbaar heb ik me vergist.
BIJNA Kom op meid, is toch leuk zo een kleintje erbij Ik denk dat we dit jaar nog wel een aantal zwangeren juni 2009 mamas krijgen in 2010
@Deb: volgens mij ben je Zoë en Eva door elkaar aan het halen Eva is de spriet op de eerste foto's en de baby van 9 weken is Zoë
verschil tussen onze 2 mannen is ook zo groot... Sam zat altijd op de +2 lijn of er boven en Thom op de -1, gewicht gaat nu geloof ik al naar de -2 (alleen bij z'n geboorte op de +2.) Maar zal allemaal wel goedkomen hoor...
Toevallig heb ik vandaag een filmpje gemaakt dat ze zelf stapjes zet, maar das toch nog niet echt lopen hoor
Hallo hier die huppel77 hahaha !!! Ik zal me even voorstellen ik ben dus huppel heb een zoontje van ruim 11 maanden ( 3 juni 2009 ) en zou het leuk vinden om af en toe mee te schrijven . Groetjes Huppel
Weet niemand wat ik zal doen hahah ik zit echt te twijfelen of ik ga... @deb ik dacht ook altijd dat ze met een jaar gingen lopen maar Jason gaat nog laaaang niet lopen hahah. Hij zakt nog steeds zoveel door zn beentje