Hoi Marloes wat gezellig 2 jongens !!! Ja hier gaat alles goed Sem is heel makkelijk en lief dus mij hoor je niet klagen. Leuke namen zeg wij vonden Sam ook leuk maar er zijn in onze kennissen kring al veel Sammetjes geboren dus bij ons Sem. En gaat het goed zo met 2 kinderen ...
Oh echt waar wat leuk zeg. Wel knap hoor, voor ons nog effe niet !!! Vandaar je temp kaartje onderaan je berichten ik ga het nog snappen hahaha !!! En met Thom ook alles goed qau ontwikkelingen .vraagteken. mijn laptop heeft even problemen met uitroeptekens
@nath, natuurlijk bestaat het nog steeds! Wij kletsen gewoon vrolijk door!!! hier alles goed! en daar?
Goed om te lezen dat het goed gaat! Hier ook! Alleen erg druk 4 dagen werken, 2x in de week paardrijden en nog 3/4 keer hardlopen. En dan bijna de eerste verjaardag Dan denk ik toch wel geregeld terug aan een jaar geleden hahaha
tja die kilo's hier ook nog te veel , maarja, als ik dit jaar evt weer zwanger wordt zitten die er ook zo weer aan... met bram alles super gister zn 11 mnd prikken gehad, stoere vent! alleen wat spierpijn in zn benen heeft ie ervan... verder gaat ie super qua ontwikkeling, kruipt en doet en gaat overal staan... niks te klagen dus en daar met de kleine man?
Hahaha ja dat eerste probleem heb ik ook, maar dan heb ik wel een half jaar weer een goed figuur gehad Wat een stoere vent zeg! Gaat snel he al die ontwikkelingen! Julian gaat ook goed! Hij trekt zich ineens overal aan op, probeert op de bank te klimmen en wordt boos als het niet lukt hahaha.
Goedemorgen, @ Nathalie: Leuk om weer is wat van je te lezen. Julian is zich dus ook flink aan het ontwikkelen. @ Huppel: Welkom, Sem vind ik ook een leuke naam @ Los lopen: Danian loopt wel als wij zijn beide handjes vast hebben en wil ook wel graag meer haha. Hij trekt zich nog niet op of zo en kruipt ook nog niet alleen tijgeren. Ik liep pas met 18 maanden, dus dan duurt het nog ff Danian ligt net weer op bed. Hij was vanmorgen weer vroeg 5.15 uur. Ik hoop dat dat snel weer wat later wordt, want dit vind ik wel heel vroeg. Ik kon gisteravond ook niet in slaap komen, dus sliep pas om 1.00 uur, dus weinig geslapen. Vanmiddag ff naar een vriendin.
@tamtam jeetje hoe hou je het vol iedere keer om 5.15 opstaan voor de kleine.. wordt tijd dat t later wordt.
Het is nu de laatste 2 ochtenden. Daarvoor was het een week tussen 6.00 uur en 7.00 uur. Hopelijk gebeurd dat snel weer. Ik geef hem dan eten en verschoon hem en leg hem dan weer in bed, maar meestal slaapt hij niet meer.
Nee helemaal niet. Ik heb vandaag de ha gebeld en ze zijn vandaag en morgen vol, moet morgen bellen tijdens belspreekuur. Ik moet de 31ste weer naar de gyn ivm afvallen en medicatie.
Nee gebruik niks op het moment, slik alleen vitamines. Mijn waardes waren idd goed e vorige keer en overgang lijkt me ook sterk eerlijk gezegd, anders hadden ze dat wel gezien ja maar ja je weet maar nooit. Zal het de 31ste bij de gyn aankaarten.
@Lau, hoop dat er wat meer duidelijkheid is bij de ka betreft Collin. Beterschap! @Nat, ja hier ook alles z'n gangetje. Lekker fanatiek ben je zeg, en die kilo's zullen er zeker af vliegen zo. @Mac, al in gedachten wanneer jullie aan een 2e gaan beginnen? @Tamtam, Danian een vroege vogel lees ik weer. Helpt het niet om hem dan gwn in bed te laten of slaapt ie nog bij jullie op de kamer? @Hier, net weer terug van de sportschool. Voel me vandaag wel lekkerder en spierpijn is ook minder nu gelukkig, ook zijn we vandaag begonnen aan de 8 weken afvalrace! Mijn oren suizen nog steeds en zit er nog een druk op, mijn hoofdpijn iets minder maar het komt en gaat.